Gtaboy107 Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2006 Jij bent echt gemeen! Ik heb hem ook gehaald. Groeten Gtaboy107. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le MrG Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2006 Ja ik weet dat ik op Wiki moest kijken Dit was een hele simpele missie,weet ik Maar op de een of andere manier werd ik Altijd gepakt net als ik een politieauto heb geramd Zo heb je er 0 en nu al 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 Aanvraag: Je naam: Flitskikker Missie: Decoy Cheats: Mag (geen cheats die niet uitgeschakeld kunnen worden) SaveGame: zie bijlage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) Voltooid: Naam aanvrager: Flitskikker Missie: Decoy Beloning: $35.000,- erbij Savegame: In bijlage. Veel succes verder, Ruurd31. Bewerkt: 14 januari 2006 door Ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 Zou je het nog een keer willen doen, alleen dan zonder de Patriot uit mijn garage te gebruiken. Hij zit nog in de bijlage. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) Achja, ik doe hem nog wel een keer. Heb tijd zat! Voltooid: Naam aanvrager: Flitskikker Missie: Decoy Beloning: $35.000,- Savegame: In bijlage. Die Patriot die je bedoelde staat nu nog steeds in de garage, tijdens de missie moest je ook in een securiticar rijden. Die heb ik er oo maar bij gezet . Veel succes veder! Bewerkt: 14 januari 2006 door Ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leo teal Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 Aanvraag: Je naam: leo teal Missie: uzie money Cheats: mag SaveGame: in bijlage alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 (bewerkt) Ik zal mijn best voor je doen, Leo Teal! Ik edit zo... Het lukt me niet... :$ Ik had verwacht dat je de kogelvrije Patriot van Ray Machowski wel had bewaard, maar dit is dus niet zo. Zonder de kogelvrije Patriot is de missie 'Uzi Money' bijna onmogelijk: Je auto wordt kapotgeschoten. Het spijt me echt, maar deze missie lukt dus niet. Ik hoop dat iemand anders hem voor je kan halen... :$ Bewerkt: 21 januari 2006 door NandroDavids Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leo teal Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 je zou het met een tank kunnen proberen ik had het een keer met een tank gedaan en ik had er nog maar 1 over alleen dit in bijna onmogelijk als het schot nergens tegenaan knalt schiet die in de verte weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 je zou het met een tank kunnen proberen ik had het een keer met een tank gedaan en ik had er nog maar 1 over alleen dit in bijna onmogelijk als het schot nergens tegenaan knalt schiet die in de verte weg Hoe was je aan die tank gekomen? Kun je er wel eentje in je garage zetten en je savegame opnieuw uploaden. Met tank lukt het denk ik wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 Achja, ik wil hem ook wel proberen. Ik kreeg net een PB'tje van NandroDavids dat het mocht. Hij staat er vanavond. Gr Ruurd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leo teal Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 ik pak die tank met de cheat giveusatank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2006 Voltooid: Naam aanvrager: Leo Teal Missie: Uzi Money Beloning: $30.000,- Savegame: In bijlage. Opmerking:Ik heb een cheat gebruikt, dit mocht van je. Anders was de missie onmogelijk. Zoals NandroDavids ook al zei. Succes verder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2006 Beetje belachelijk maar de vierde missie lukt me niet omdat ik niet aan een wapen kan komen en zij hebben een shotgun en uzi. Missie : Pump-up in. Opdrachtgeverr : Luigi's Club. Cheats : NEE !!! Savegame : Zie Bijlage. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2006 (bewerkt) Ik doe die wel. Voltooid: Naam aanvrager: Velaro Missie: Pump-Action Pimp Beloning: $4000 en het pistool is beschikbaar in ammunation Savegame: Zie bijlage Bewerkt: 22 januari 2006 door Dizzee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.