brammymaster Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2006 hoe moet je een save game maken eigenlijk??? dan kan ik mijne hier neerzetten (misschien is dit topic bump) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2006 Het is geen bump hoor . Als je een savegame wilt maken, moet je een nieuwe game starten. Als je dan het spel opnieuw gestart hebt komt er een bestandje in de map GTA3 User Files (deze vind je in Mijn Documenten). Dat bestandje heet GTA3sf1.b, die kun je uploaden via je bijlage of via Rapidshare.de. Dan plaatje je link van je savegame hier, en doet iemand anders hem. ---------- Als je al langer met het spel bezig bent, dan kun je ook gewoon die savegame uploaden. Dan geef je aan welke missie je niet snapt en dan halen de savegamers die missie voor jou. Lees graag post 1 door voor de regels. Succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leo teal Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2006 Aanvraag: Je naam: leo teal Missie: rigged to blow Cheats: mag SaveGame: in bijlage alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2006 Ik doe hem voor je, Leo Teal Edit: Voltooid: Naam aanvrager: Leo Teal Missie: Rigged to blow Beloning: $20000 Savegame: Zie bijlage Veel plezier verder met het spelen van GTA 3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2006 ColonelCortez, Waar is de save game waarin je die missie voor leo teal hebt gehaald dan? Je kan hem oploaden via rapidshare of toevoegen als een bijlage. Edit dan wel je post he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2006 ColonelCortez,Waar is de save game waarin je die missie voor leo teal hebt gehaald dan? Waarschijnlijk heeft Colonel Cortez de savegame al wel ge-upload en Leo Teal de savegame al gedownload. Als je de rest van dit topic doorkijkt, zie je dat er bijna nergens meer een bijlage met daarin een savegame staat: Als ik zie dat mijn ge-uploade savegame al is gedownload, doe ik het volgende: Instellingen >> Bijlagen Beheren >> Bijlagen Verwijderen Hierdoor heb ik weer ruimte om nieuwe bijlagen te plaatsen. Ik denk dat Colonel Cortez dit ook heeft gedaan. Geen reden dus om je zorgen te maken, Mark B. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2006 Dat is precies wat ik had gedaan. Ik keek naar mijn ruimte en ik zag dat ik bijna geen ruimte meer had. Ik had gelukkig gezien dat Leo Teal die savegame had gedownload. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceSunshine Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2006 naam:dragon of chaos missie:sarayone salvatore cheats:Lieft niet maar mag wel savegame: http://rapidshare.de/files/12616186/GTA3sf4.b.html Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) Doe ik wel voor je ---------------- Voltooid: Naam aanvrager: Dragon of Chaos Missie: Sarayone Salvatore Beloning: $30.000,- Savegame: http://rapidshare.de/files/12619283/GTA3sf4.b.html Bewerkt: 5 februari 2006 door Ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceSunshine Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) srry,men heeft me duidelijk gemaakt dat dat een beetje op spam leek. Ik heb het op een andere manier gedaan nu . Dus heb ik dit bericht maar gebruikt voor een nieuwe missie die me niet wilt lukken :$ . Naam:Dragon Of Chaos Missie:Drop in the ocean cheats:mag Savegame: http://rapidshare.de/files/12750462/GTA3sf4.b.html Bewerkt: 7 februari 2006 door Dragon of chaos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2006 (bewerkt) Doe ik wel voor je ------------ Sorry voor de late hulp, ik zag het niet eerder dat deze klaar stond. Maar hier is hij eindelijk dan! Voltooid: Naam aanvrager: Dragon of Chaos Missie: Drop in the Ocean Beloning: $10.000,- Savegame: In bijlage Bewerkt: 7 februari 2006 door Ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA GUY Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2006 Je naam: GTA GUY Missie: Turismo Cheats: Nee !!!! SaveGame: in bijlage Heb deze missie al gehaald maar ik heb gehoord dat je in die missie de BP - FP - Cheeta kan krijgen. Dus ik heb nu al zo'n 10 keer geprobeerd om hem in mijn garage te krijgen maar is nog steeds niet gelukt. Zou iemand mij kunnen helpen ? Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2006 (bewerkt) Ik haal hem voor je. Voltooid: Naam aanvrager: GTA GUY Missie: Turismo Beloning: $10000 Savegame: Zie bijlage Bewerkt: 12 februari 2006 door Dizzee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA GUY Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2006 (bewerkt) Je naam: GTA GUY Missie: Turismo Cheats: Nee !!!! SaveGame: in bijlage Heb deze missie al gehaald maar ik heb gehoord dat je in die missie de BP - FP - Cheeta kan krijgen. Dus ik heb nu al zo'n 10 keer geprobeerd om hem in mijn garage te krijgen maar is nog steeds niet gelukt. Zou iemand mij kunnen helpen ? Alvast bedankt Dus niet de missie nog eens halen maar de cheeta in mijn garage proberen tezetten. de Save - game zit in mijn eerdere post !! Bewerkt: 12 februari 2006 door GTA GUY Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2006 Als iemand anders een missie voor jou haalt kun je die gene bedanken via een PB en dit niet te posten in dit topic! Dit is niet alleen voor GTA GUY maar ook voor alle andere mensen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.