-Matthijs- Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) Dead Skunk in the Trunk - Mission Passed! Beloning: $10.000 De savegame zit in de bijlage, en heb hier een link ik weet niet wat je nu precies wil. heb verder geen mods en/of cheats gebruikt, veel plezier en succes verder! Bewerkt: 1 mei 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Legolas Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2006 Doe ik even gauw voor je, edit mijn bericht als hij klaar is.Maar zijn toegevoegde bestanden niet hetzelfde als bijlagen? ok dankje en veel succes het kan wel maar liever wil ik als het toegevoegde bestanden is! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Legolas Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2006 bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Legolas Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2006 weer een missie Aanvraag: Je naam:Legolas Missie:The Getaway Cheats:ja SaveGame:http://rapidshare.de/files/19357038/GTA3sf1.b.html graag bij Toevgevoegde bestanden doen Alvast veel succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) Missie: The Getaway Status: Gehaald Beloning:$30000 Bijzonderheden: Er is wat armor afgegaan tijdens het stelen van een auto, ik was niet snel genoeg en kreeg klappen van de bestuurder. Ik moest daardoor enkele schoten gebruiken van de Uzi. Ik ben tijdens de missie naar Pay 'n Spray gegaan. Dat heeft $1000 gekost. Ik heb geen cheats of mods gebruikt. Hieronder vind je de savegame Veel plezier verder met GTA 3 Bewerkt: 2 mei 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Legolas Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2006 maak niet uit Thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Legolas Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2006 ben weer een stuk verder maar het lukt me niet helemaal Aanvraag: Je naam:Legolas Missie:Bomb Da Base Act II Cheats:ja SaveGame:http://rapidshare.de/files/19429917/GTA3sf1.b.html Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2006 (bewerkt) Missie: Bomb Da Base Act II Status: Gehaald Beloning: $150000 Bijzonderheden: Geen cheats of mods gebruikt. Ik heb een heleboel kogels verbruikt Hieronder vind je de savegame upgeload via Rapidshare omdat ik bijna geen ruimte heb in mijn persoonlijke bijlage Savegame Veel succes en plezier met GTA 3 Bewerkt: 2 mei 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rappertje Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2006 ik heb gister gta 3 gekregen omdat ik die wilde ik ben al de 2de eiland en kan een missie niet halen Aanvraag: Je naam:Rappertje Missie:Under Surveillance Cheats:ja SaveGame:Savegame Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) Aanvraag:Je naam:Rappertje Missie:Under Surveillance Die wil ik wel voor je doen. Ik edit mijn bericht als het af is. Gehaald: Under Surveillance Beloning: $15.000 en er is weer een missie bij Kenji Link: Hier vind je de savegame Veel plezier met de rest van het spel Bewerkt: 3 mei 2006 door HerrieM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rappertje Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2006 bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ar Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) Mag ik zeggen dat deze gebruiker wel erg veel save- game aanvragen doet of is dit toegestaan? Bewerkt: 4 mei 2006 door ViceCity Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2006 Mag ik zeggen dat deze gebruiker wel erg veel save- game aanvragen doet of is dit toegestaan? Je mag dat wel zeggen ja. Het is wel toegestaan, want het topic is er voor mensen die een missie niet kunnen halen en er staat nergens dat je een maximum aanvragen mag posten.. Zelf haalt hij amper een missie dus is het niet helemaal leuk. Maar dat is niet mijn zaak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ar Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) Maar ook dat er staat dat hij cq zij is opgepakt, wat betekend dat dan? Sorry, dat ik ff offtopic ben. Bewerkt: 4 mei 2006 door ViceCity Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2006 Maar ook dat er staat dat hij cq zij is opgepakt, wat betekend dat dan?Sorry, dat ik ff offtopic ben. Dat diegene is gebanned van het forum. Diegene heeft in dit geval een ban omdat hij/zij een dubbelaccount had. >>> Door Mark B.: En nou weer ontopic jongens..<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.