MegaPilot Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2014 En deze ga ik niet uitleggen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2014 Ben je behalve anti-vrouwen ook opeens amti-Moyes?! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2014 Denk dat de meerderheid anti-Moyes is. Jammer dat dit voorvalt. Ze hebben nogsteeds een heel sterke selectie dus het verbaast me wel dat ze zo slecht bezig zijn.. Maar geef Moyes wat tijd. Zoals ik al een paar maanden geleden al zei, was Sir Alex z'n beginseizoen ook dramatisch, maar kijk eens wat daarop volgde Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2014 Ik vind het ook echt een raadsel hoe je met zo'n goed team zo slecht kan spelen. Het zal wel vooral in de spelers' hoofden zitten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2014 Ben je behalve anti-vrouwen ook opeens amti-Moyes?! Euh, voor de resultaten van dit Manchester zijn geen excuses krachtig genoeg. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2014 Ik leg de schuld van dit alles bij Sir Alex Ferguson. Hij had niet moeten stoppen. Nee, maar ik snap er niks van dat een team als ze een andere coach hebben opeens niet meer goed kunnen samenspelen. Heel veel zaten toch al in het zelfde team? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2014 Sir Alex de schuld geven is gewoon belachelijk. Na 27 jaar bij Manchester United is het wel welletjes geweest. Hij heeft een prachtige carriere gehad en het was voor hem gewoon genoeg. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2014 (bewerkt) Dat was sarcasme. Dat kon je ook wel aan mijn stem horen. Maar ik ga offtopic. Ik denk dat Man Utd thuis nog wel door gaat Bewerkt: 25 februari 2014 door Crazy-Ghost Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2014 Zeer sterke selectie? Buiten RVP en Rooney is het echt 'middelmaat' voor een top team als ManU. Ik heb me al verbaasd hoe zij vorig jaar kampioen zijn geworden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2014 Zijn spelers als Vidic, Mata, Kagawa, Fellaini, etc. dan middelmatige spelers in jouw ogen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2014 Zijn spelers als Vidic, Mata, Kagawa, Fellaini, etc. dan middelmatige spelers in jouw ogen? Vidic heeft enorm lang niet gespeeld door een blessure, speelt nu ook niet geweldig sterk. Mata speelt pas sinds een aantal weken bij ze, kun je er niet echt bijrekenen. Fellaini is vergeleken met de middenvelders als David Silva, Xavi, Iniesta, etc.. echt middelmaat hoor. Kagawa kan amper een plek afdwingen in dit elftal wat totaal niet goed presteert, als 'enigszins' goede speler heb je normaal wel de voorkeur boven ;n Cleverly. Bij de verdediging wordt geteerd op oude spelers als Vidic en Ferdinand (of middelmaat als Smalling) en dan is de linkerback positie nog aardig ingevuld maar de rechtsback is ook niet veel, een back-up hebben als Buttner? Komaan.. De keeper is ook niet veel soeps vergeleken met bijvoorbeeld Courtouis, Neuer, Cech en zelfs bij Hart niet. Maak mij maar niet wijs dat dit een topteam is want dat is het echt niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2014 Toch ben ik er 100% van overtuigd dat ze veel betere resultaten kunnen halen met een team als deze. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2014 Brrrr anti-voetbal van Chelsea de tweede helft zeg.. Dat is echt een voorbeeld van het verspillen van kwaliteit spelers, al deze spelers zijn in staat om een prachtige partij af te leveren maar nee hoor, we parkeren de bus maar. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2014 Ik wou deze avond Schalke - Real Madrd kijken, maar dan gewoon in HD op mijn televisie. Jammer genoeg zond geen enkele zender deze wedstrijd uit dus werd ik verplicht om naar Gala - Chelsea te kijken.. Wat een saaie partij was dit zeg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2014 Stuntelaar z'n goal mocht er best zijn, al kwam er best een portie geluk bij kijken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts