Jump to content

Champions League & Europa League

Tim14

Recommended Posts

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NandroDavids

145

• TekaLoca

136

• MegaPilot

124

• Dutchy3010

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Denk dat de meerderheid anti-Moyes is. Jammer dat dit voorvalt. Ze hebben nogsteeds een heel sterke selectie dus het verbaast me wel dat ze zo slecht bezig zijn.. Maar geef Moyes wat tijd. Zoals ik al een paar maanden geleden al zei, was Sir Alex z'n beginseizoen ook dramatisch, maar kijk eens wat daarop volgde :)

Delen op andere websites

Ik leg de schuld van dit alles bij Sir Alex Ferguson. Hij had niet moeten stoppen.

Nee, maar ik snap er niks van dat een team als ze een andere coach hebben opeens niet meer goed kunnen samenspelen. Heel veel zaten toch al in het zelfde team?

Delen op andere websites

Zijn spelers als Vidic, Mata, Kagawa, Fellaini, etc. dan middelmatige spelers in jouw ogen? :7

Vidic heeft enorm lang niet gespeeld door een blessure, speelt nu ook niet geweldig sterk. Mata speelt pas sinds een aantal weken bij ze, kun je er niet echt bijrekenen. Fellaini is vergeleken met de middenvelders als David Silva, Xavi, Iniesta, etc.. echt middelmaat hoor. Kagawa kan amper een plek afdwingen in dit elftal wat totaal niet goed presteert, als 'enigszins' goede speler heb je normaal wel de voorkeur boven ;n Cleverly. Bij de verdediging wordt geteerd op oude spelers als Vidic en Ferdinand (of middelmaat als Smalling) en dan is de linkerback positie nog aardig ingevuld maar de rechtsback is ook niet veel, een back-up hebben als Buttner? Komaan..

De keeper is ook niet veel soeps vergeleken met bijvoorbeeld Courtouis, Neuer, Cech en zelfs bij Hart niet.

Maak mij maar niet wijs dat dit een topteam is want dat is het echt niet.

Delen op andere websites

Brrrr anti-voetbal van Chelsea de tweede helft zeg.. Dat is echt een voorbeeld van het verspillen van kwaliteit spelers, al deze spelers zijn in staat om een prachtige partij af te leveren maar nee hoor, we parkeren de bus maar.

Delen op andere websites

Ik wou deze avond Schalke - Real Madrd kijken, maar dan gewoon in HD op mijn televisie. Jammer genoeg zond geen enkele zender deze wedstrijd uit dus werd ik verplicht om naar Gala - Chelsea te kijken.. Wat een saaie partij was dit zeg :N

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...