Jump to content

Champions League & Europa League


Tim14

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    145

  • TekaLoca

    136

  • MegaPilot

    124

  • Dutchy3010

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mooie wedstrijden, in het speciaal PSG - Chelsea FC en Barca - Atletico. Het is gevaarlijk om daar voorspellingen op los te laten. De finale word Bayern - Real Madrid. Simpel. Als dat niet zo is mag je mij daar later op aankijken: qua kwaliteit is er een kloof tussen deze twee en de overige clubs. Ik denk dat Bayern dit jaar opnieuw de titel pakt. Ze zijn voorlopig nog niet te stoppen. :7

Edit:

25aj8me.jpg

AZ loot Benfica..

Voor de rest ook zeker boeiende wedstrijden!

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

Mooie wedstrijden, in het speciaal PSG - Chelsea FC en Barca - Atletico. Het is gevaarlijk om daar voorspellingen op los te laten. De finale word Bayern - Real Madrid. Simpel. Als dat niet zo is mag je mij daar later op aankijken: qua kwaliteit is er een kloof tussen deze twee en de overige clubs. Ik denk dat Bayern dit jaar opnieuw de titel pakt. Ze zijn voorlopig nog niet te stoppen. :7

Zou een prachtige finale zijn maar je kan hier niet zeker over zijn gezien er nog geloot wordt voor de halve finale. Als Real daar Bayern trekt, dan heb je het steken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie wedstrijden, in het speciaal PSG - Chelsea FC en Barca - Atletico. Het is gevaarlijk om daar voorspellingen op los te laten. De finale word Bayern - Real Madrid. Simpel. Als dat niet zo is mag je mij daar later op aankijken: qua kwaliteit is er een kloof tussen deze twee en de overige clubs. Ik denk dat Bayern dit jaar opnieuw de titel pakt. Ze zijn voorlopig nog niet te stoppen. :7

Zou een prachtige finale zijn maar je kan hier niet zeker over zijn gezien er nog geloot wordt voor de halve finale. Als Real daar Bayern trekt, dan heb je het steken :puh:

Daar heb je zeker gelijk in, het is ook een voorspelling er vanuit gaande dat die twee niet in de halve finale al tegen elkaar staan. Maar de kans is net zo groot als tegen de andere twee halve finalisten natuurlijk. Wat denk je van de Europa League? Juve neem ik aan?

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie wedstrijden, in het speciaal PSG - Chelsea FC en Barca - Atletico. Het is gevaarlijk om daar voorspellingen op los te laten. De finale word Bayern - Real Madrid. Simpel. Als dat niet zo is mag je mij daar later op aankijken: qua kwaliteit is er een kloof tussen deze twee en de overige clubs. Ik denk dat Bayern dit jaar opnieuw de titel pakt. Ze zijn voorlopig nog niet te stoppen. :7

Zou een prachtige finale zijn maar je kan hier niet zeker over zijn gezien er nog geloot wordt voor de halve finale. Als Real daar Bayern trekt, dan heb je het steken :puh:

Daar heb je zeker gelijk in, het is ook een voorspelling er vanuit gaande dat die twee niet in de halve finale al tegen elkaar staan. Maar de kans is net zo groot als tegen de andere twee halve finalisten natuurlijk. Wat denk je van de Europa League? Juve neem ik aan?

Dat is mijn favoriet, ja, maar Benfica doet 't ook niet slecht..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

20kf2wz.jpg

Het duel is vanavond live te volgen op Nederland 3.

Vanavond klokslag 20:45 neemt de regerend kampioen Manchester United het in eigen huis op tegen de Duitse grootmacht FC Bayern. Ditmaal voor de UEFA Champions League. De nummer 7 van Engeland hoopt op een stunt en in Duitsland denken ze dikwijls dat het al gespeeld is, al waarschuwen ze wel dat ze niet al te gemakzuchtig moeten worden. De kampioen uit München is in de Bundesliga 53 maal op rij ongeslagen en is in absolute topvorm. United daarentegen beleeft haar slechtste competitieseizoen sinds jaren. Ze kunnen al niet meer in de top 4 eindigen, dus is de Champions League haar laatste hoop.

Wat denken jullie? Voorspel de uitslag!

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

Gaat NOS nu echt die match uitzenden? Iedereen weet dat Bayern gaat winnen(maar ja, er speelt 1 Nederlander bij Bayern en daarom zendt men die match uit hé.. :7)...Jammer, dan zal ik niet via Yelo kunnen volgen, maar me voor de buis moeten zetten bij 2BE.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

De wedstrijd van Barcelona - Atlético in een notendop:

Pinto blundert ganse wedstrijd zonder gevolgen, Atlético doet zowat de ganse wedstrijd niks memorabel, prachtgoal van Atlético die uit het niets komt, Barcelona drukt zowat een ganse wedstrijd met een knappe goal tot gevolg. Fabregas flop, Neymar top en Iniesta wereldklasse, Messi beetje afwezig, Courtois heldenkeeper, Atlético reteveel gele kaarten en vuile fouten, betonvoetbal Atlético.

U heeft niks gemist, dames en heren. :)

United is blijkbaar herboren, maar Bayern is ook niet meer wat het geweest is hé.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

De wedstrijd van Barcelona - Atlético in een notendop:

Pinto blundert ganse wedstrijd zonder gevolgen, Atlético doet zowat de ganse wedstrijd niks memorabel, prachtgoal van Atlético die uit het niets komt, Barcelona drukt zowat een ganse wedstrijd met een knappe goal tot gevolg. Fabregas flop, Neymar top en Iniesta wereldklasse, Messi beetje afwezig, Courtois heldenkeeper, Atlético reteveel gele kaarten en vuile fouten, betonvoetbal Atlético.

U heeft niks gemist, dames en heren. :)

Je maakt een grapje? Wat een wedstrijd! Het resultaat is voor mij, als Barça-supp, erg teleurstellend, maar de spanning maakte het wel tof vind ik. Het resultaat is heel gevaarlijk voor Barcelona, die ik eigenlijk niet meer zie doorgaan. Ik hoop natuurlijk van wel, maar het zou me niet verbazen als Atletico gewoon doorgaat.

Over de fouten die ze maakten ga ik wel akkoord. Dat ging er stilaan over en ja, ik ben nu wel verbaasd dat ze de wedstrijd met 11 uitspelen.

Neymar top, in de tweede helft, ja. Eerste helft was hij een dikke flop. Dat vind ik althans..

En dat betonvoetbal, daar heb je ook 100% gelijk in, maar daar is niets meer aan te doen. Iedereen weet hoe ze Barça moeten afstoppen..

United is blijkbaar herboren, maar Bayern is ook niet meer wat het geweest is hé.

Herboren met een gelijkspel? Nja.. Ik heb de wedstrijd niet gezien maar waren ze dan zo goed dat ze kunnen bestempeld worden als "herboren"?

Link to comment
Delen op andere websites

Je maakt een grapje? Wat een wedstrijd! Het resultaat is voor mij, als Barça-supp, erg teleurstellend, maar de spanning maakte het wel tof vind ik. Het resultaat is heel gevaarlijk voor Barcelona, die ik eigenlijk niet meer zie doorgaan. Ik hoop natuurlijk van wel, maar het zou me niet verbazen als Atletico gewoon doorgaat.

Ik vind betonvoetbal enorm irritant.

Over de fouten die ze maakten ga ik wel akkoord. Dat ging er stilaan over en ja, ik ben nu wel verbaasd dat ze de wedstrijd met 11 uitspelen.

Neymar top, in de tweede helft, ja. Eerste helft was hij een dikke flop. Dat vind ik althans..

En dat betonvoetbal, daar heb je ook 100% gelijk in, maar daar is niets meer aan te doen. Iedereen weet hoe ze Barça moeten afstoppen..

In de eerste helft probeerde ie toch altijd aanvallend te zijn in de lucht, dus flop durf ik 'm niet te noemen. We zagen 'm meer proberen dan ene Messi in de eerste helft, die een hele wedstrijd eigenlijk niet zo goed speelde. Toch niet voor zijn doen, maar dat ligt dan ook weer aan het betonvoetbal van Atlético.

Herboren met een gelijkspel? Nja.. Ik heb de wedstrijd niet gezien maar waren ze dan zo goed dat ze kunnen bestempeld worden als "herboren"?

Het gaat niet alleen over het gelijkspel, zie hieronder.

Ouch, en zo'n uitspraak over 1 wedstrijd..

Liefste schat, ik volg de PL. ;) Ze zijn al maanden enorm slecht bezig en komen er nu uit met enkele gewonnen wedstrijden. Ik mag na het gelijkspelen tegen 1 van de betere ploegen van Europa toch wel spreken over "herboren" terwijl ze in eigen competitie niet meekunnen met de top 5 qua niveau. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...