Jump to content

Champions League & Europa League


Tim14

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    145

  • TekaLoca

    136

  • MegaPilot

    124

  • Dutchy3010

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tsja, ik zou excuses moeten zoeken maar ik vind er geen. Atletico verdiende de winst vandaag en die hebben ze gehad. Gisteren had ik ook al mijn twijfels en die waren dus terecht. Wat een slechte wedstrijd van Barcelona weer.. Hopelijk pakken ze nog wel een prijs. Niet dat ik op de CL rekende voor Barça, maar toch..

Link to comment
Delen op andere websites

Kijkt iemand Bayern - Manchester? Zoja, hoe gaat het daar?

Jazeker, met Duits commentaar nog wel :tu: . Bayern speelde in een rustig tempo en Man Utd. loerde alleen op de counter. Die tactiek slaagde: Evra schoot de bal in minuut 56 binnen. Toen voelde Bayern een druk, nam de aftrap, rende naar de goal van De Gea en Mandzukic kopte binnen. Later volgde nog een goal van Müller (zoals altijd als een duveltje uit 'n doosje) en vervolgens drukte Robben, met z'n linker uiteraard, de stempel op de wedstrijd: 3-1. Vanaf de tweede helft een leuke pot.

Link to comment
Delen op andere websites

8vs2a8.jpg

De halve finales van de UEFA Champions League.

ohrea1.jpg

De halve finales van de UEFA Europa League.

Lotingen

Vanmiddag is er weer vol op geloot door de UEFA en de bovenstaande schema's zijn de uitkomsten daarvan. Opvallend vind ik dat de wedstrijden die ik als finale had ingeschat, nu de halve finales zijn: Bayern - Real en Juventus - Benfica.

Mijn voorspeling is als finale in de Champions League Bayern - Atletico. In de Europa League ga ik voor Valencia - Juventus.

Voorspelt u maar!

Link to comment
Delen op andere websites

Heerlijk, een Champions League zonder dat misselijkmakende Barcelona! :D Nu hopen dat óf Chelsea wint, óf Atletico. Zou echt mooi zijn voor die ploegjes. Helemaal voor Mourinho, diss naar Real Madrid :D

Link to comment
Delen op andere websites

Heerlijk, een Champions League zonder dat misselijkmakende Barcelona! :D Nu hopen dat óf Chelsea wint, óf Atletico. Zou echt mooi zijn voor die ploegjes. Helemaal voor Mourinho, diss naar Real Madrid :D

Heb jij überhaupt één van de wedstrijden van Chelsea bekeken tegen PSG? :7 Verdient totaal niet om in de halve finales te staan, dus ik hoop dat Atlético Chelsea eruit knikkert.

Al is met 10 man in je eigen 16 meter staan iets misselijkmakender dan offensief voetbal, maar goed. Betonvoetballiefhebbers moeten er ook zijn zeker. :7

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Kom op jongens, worden jullie nu echt warm van het spel van Chelsea? :7 Ze doen zelfs niks aanvallend, de counter laten ze voor wat het is. Ze komen om 0 tegendoelpunten te hebben, zoveel is duidelijk.

Saaie match tot nu toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk komen ze om 0 tegendoelpunten te halen. Weet je in wat voor vorm Atletico op dit moment verkeert? Da's echt sick hoor. Lekker afwachten en het goaltje maar meepikken in de counter. En thuis maar lekker afslachten :D En inderdaad, het is een hele saaie wedstrijd. Wel echt een tegenvaller dat Petr Cech geblesseerd is. Hopen dat dat meevalt!

Link to comment
Delen op andere websites

Omgekochte scheids. De tweede gele kaart voor Lampard en dus een rode moest gewoon gegeven zijn. Geen discussie over, zuiverder geel kan bijna niet. :7

@ hierboven: Zeker een Chelsea fan? Kan me niet inbeelden dat je als neutrale supporter een gekochte ploeg met antivoetbal graag ziet triomferen over Atlético Madrid.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Wat de kak was dit weer. Barça - Chelsea all over again. Vieze ploeg dat van Chelsea, betonvoetbal en alles gewoon wegtrappen, acteurs met Terry, Luiz en Willian, scheidsrechter die de ballen niet heeft om rood te geven aan Lampard. Dit was niet best :t

Morgen Real Madrid - Bayern, voor mij wint Real deze wedstrijd, en daar hoop ik echt op. Beetje Spaanse revanche voor vorig jaar en het jaar daarvoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Morgen Real Madrid - Bayern, voor mij wint Real deze wedstrijd, en daar hoop ik echt op. Beetje Spaanse revanche voor vorig jaar en het jaar daarvoor.

Ja Teka, die 7-0 van vorig jaar deed pijn zeker. :$

Voor mij niet: Real gun ik niets dan wel hélemaal niets. Flink schulden hebben en dan nog met miljoenen durven smijten (Bale, 100m) en daarmee het Europese voetbal in het algemeen letterlijk om zeep helpen. Ja, je leest het goed; het voetbal kapot maken. Geruchten gaan rond op diverse media dat ze alweer een bod van 110 miljoen klaar hebben staan voor Luis Suárez. (Bronnen bijvoorbeeld klik, klik en klik.) In één woord: walgelijk. :kots: Dan gun je zo'n club toch niet de Champions League-winst? Sorry, maar ik ben fel tegen dit moderne voetbal. Investeer in je eigen jeugd of heb een verstandig beleid wat Bayern momenteel ook heeft: een van de weinige topclubs met een prima sportief resultaat en op financieel gebied een royale winst.

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...