Jump to content

Champions League & Europa League


Tim14

Recommended Posts

Had vanmorgen ergens voorbij zien komen dat de basiself van Atlético bij elkaar minder waard zijn dan de helft van Bale. Het team moet vanavond winnen van het individu. De club van het volk moet winnen van de club van het geld. Ik gun Atlético haar eerste CL-titel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    145

  • TekaLoca

    136

  • MegaPilot

    124

  • Dutchy3010

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Had vanmorgen ergens voorbij zien komen dat de basiself van Atlético bij elkaar minder waard zijn dan de helft van Bale.

Dus het hele team van Atlético is maar 50 miljoen waard? Dream on, Diego Costa is op zich al zoveel waard.

(HUP ATLETICO HUP)

Link to comment
Delen op andere websites

Had vanmorgen ergens voorbij zien komen dat de basiself van Atlético bij elkaar minder waard zijn dan de helft van Bale.

Dus het hele team van Atlético is maar 50 miljoen waard? Dream on, Diego Costa is op zich al zoveel waard.

(HUP ATLETICO HUP)

Gaat waarschijnlijk over wat de spelers hebben gekost, in dat geval kan het goed mogelijk zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

Gaat waarschijnlijk over wat de spelers hebben gekost, in dat geval kan het goed mogelijk zijn..

Oh, dan hou ik m'n mond, dat kan inderdaad goed mogelijk zijn.

Dat zegt veel over het groeiproces dat de spelers hebben meegemaakt bij Atlético, en dus ook veel over Diego Simeone.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon heel stom om hem te laten spelen, doei wisselmogelijkheid nummer 1! :cya: Die wissels ga je hard nodig hebben mocht er een verlenging of iets komen..

Mogelijk wel goed nieuws voor het Nederlands elftal, wel even mijn keuze als topscorer aanpassen. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon heel stom om hem te laten spelen, doei wisselmogelijkheid nummer 1! :cya: Die wissels ga je hard nodig hebben mocht er een verlenging of iets komen..

Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik zag dat hij gewisseld werd. Als je binnen tien minuten er al af moet dan moet hij al tijdens de warming-up last hebben gehad van z'n blessure. Dan ga je zo'n iemand toch niet opstellen?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...