Jump to content

Champions League & Europa League


Tim14

Recommended Posts

Zeker wel verdiend uiteindelijk, maar ik vind dat 4-1 de gehele match toch niet correct representeert. Wel ja, Atletico speelde alles of niets, eenmaal gebroken gaan ze er vlot in.

Die kopbal was inderdaad niet zo makkelijk, was uit een moeilijke hoek. Heeft Bale toch mooi binnen gekopt, al blijft het geen 100 miljoen waard.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    145

  • TekaLoca

    136

  • MegaPilot

    124

  • Dutchy3010

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn mede-Barça-supp is het dan toch met me eens. Ik had al schrik voor je reactie :puh:

Helemaal prachtig dit :bier:

Tja, Atlético kwam er met moeite voetballend uit en Real maakte de ene kans na de andere. De dominantie van Real Madrid valt niet te ontkennen en Atlético kwam eigenlijk op een diefje op voorsprong. Had Bale niet zoveel gefaald(100 miljoen? Daar koop ik toch wel wat beters voor..:7 ), dan had ie 2x gescoord in de reguliere speeltijd en waren er geen verlengingen nodig geweest. Jammer dat Atlético niet gewonnen heeft, maar de beste en mooist voetballende ploeg heeft het in deze wedstrijd gehaald en dat valt niet te betreuren, hoe je het ook bekijkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mede-Barça-supp is het dan toch met me eens. Ik had al schrik voor je reactie :puh:

Helemaal prachtig dit :bier:

Tja, Atlético kwam er met moeite voetballend uit en Real maakte de ene kans na de andere. De dominantie van Real Madrid valt niet te ontkennen en Atlético kwam eigenlijk op een diefje op voorsprong. Had Bale niet zoveel gefaald(100 miljoen? Daar koop ik toch wel wat beters voor.. :7 ), dan had ie 2x gescoord in de reguliere speeltijd en waren er geen verlengingen nodig geweest. Jammer dat Atlético niet gewonnen heeft, maar de beste en mooist voetballende ploeg heeft het in deze wedstrijd gehaald en dat valt niet te betreuren, hoe je het ook bekijkt.

Nee precies. Zal dit maar eens aan m'n pa moeten kunnen uitleggen, die was nog zo aan het lachen bij de 0-1, maar daarna werd het pas ontzettend lachen voor mij en mijn maat die hier was. Wat een avond :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Terwijl wij nog volop leven voor het WK is de Champions League alweer begonnen! Er is dinsdag afgetrapt voor het nieuwe seizoen. Wie wordt de winnaar van deze editie?

1e en 2e kwalificatie ronde

Kwalificatieronde 1

Datum Tijd Stadion Wedstrijd Uitslag

di 1 jul 2014 20:00 uur Estadio Comunal FC Santa Coloma - FK Erevan 1 - 0

di 1 jul 2014 20:30 uur Stadio Olimpico La Fiorita - FC Levadia Tallinn 0 - 1

wo 2 jul 2014 20:00 uur Victoria Stadium Lincoln FC - HB Thorshavn 1 - 1

di 8 jul 2014 16:00 uur FFA Acedemy Stadium FK Erevan - FC Santa Coloma -

di 8 jul 2014 18:00 uur Stadion Kadriorg FC Levadia Tallinn - La Fiorita -

di 8 jul 2014 20:00 uur Tórsvøllur HB Thorshavn - Lincoln FC -

Kwalificatieronde 2

Datum Tijd Stadion Wedstrijd Uitslag

di 15 jul 2014 Bloomfield Maccabi Tel Aviv - Winnaar KR1 1 -

di 15 jul 2014 Generali Arena Sparta Praag - Winnaar KR1 3 -

di 15 jul 2014 Stadion FK Partizan Partizan Belgrado - Winnaar KR1 2 -

di 15 jul 2014 18:30 uur Ta'Qali Stadium Valletta FC - Qarabag Agdam -

di 15 jul 2014 18:45 uur Pasienky Stadion Slovan Bratislava - The New Saints -

di 15 jul 2014 19:00 uur Borisov Arena BATE Borisov - Skënderbeu -

di 15 jul 2014 19:00 uur Stadionul Sheriff Sheriff Tiraspol - Sutjeska -

di 15 jul 2014 19:30 uur Bijeli Brijeg Stadium HSK Zrinjski - NK Maribor -

di 15 jul 2014 20:00 uur Philip II Arena Rabotnicki Skopje - HJK Helsinki -

di 15 jul 2014 20:45 uur Solitude Cliftonville - Debreceni VSC -

di 15 jul 2014 20:45 uur Maksimir Dinamo Zagreb - Zalgiris Vilnius -

di 15 jul 2014 21:00 uur KR-Völler KR - Celtic -

wo 16 jul 2014 19:00 uur Dinamo Arena Dinamo Tbilisi - FK Aktobe -

wo 16 jul 2014 19:00 uur Swedbank Stadion Malmö FF - FK Ventspils -

wo 16 jul 2014 19:00 uur Ludogorets Arena Loedogorets - F91 Dudelange -

wo 16 jul 2014 19:30 uur Marienlyst Stadium Strømsgodset - Steaua Boekarest -

wo 16 jul 2014 20:45 uur Wojska Polskiego Legia Warschau - St. Patrick's Athletic -

di 22 jul 2014 Gradski Sutjeska - Sheriff Tiraspol -

di 22 jul 2014 18:00 uur Stade Jos Nosbaum F91 Dudelange - Loedogorets -

di 22 jul 2014 19:45 uur Belle Vue The New Saints - Slovan Bratislava -

di 22 jul 2014 20:00 uur Skënderbeu Stadium Skënderbeu - BATE Borisov -

di 22 jul 2014 20:15 uur LFF Stadium Zalgiris Vilnius - Dinamo Zagreb -

di 22 jul 2014 20:30 uur Nagyerdei Stadion Debreceni VSC - Cliftonville -

di 22 jul 2014 20:45 uur Murrayfield Celtic - KR -

di 22 jul 2014 21:30 uur Tofig Bakhramov Stadium Qarabag Agdam - Valletta FC -

wo 23 jul 2014 Winnaar KR1 1 - Maccabi Tel Aviv -

wo 23 jul 2014 Ljudski vrt NK Maribor - HSK Zrinjski -

wo 23 jul 2014 Winnaar KR1 3 - Sparta Praag -

wo 23 jul 2014 Winnaar KR1 2 - Partizan Belgrado -

wo 23 jul 2014 Richmond Park St. Patrick's Athletic - Legia Warschau -

wo 23 jul 2014 17:00 uur Tsentralny Stadium FK Aktobe - Dinamo Tbilisi -

wo 23 jul 2014 18:00 uur Olimpiská Centra FK Ventspils - Malmö FF -

wo 23 jul 2014 18:00 uur Sonera Stadium HJK Helsinki - Rabotnicki Skopje -

wo 23 jul 2014 19:30 uur Stadionul Ghencea Steaua Boekarest - Strømsgodset -

Wordt nog bijgewerkt!

Laatst bijgewerkt:

>>> Door Guardian1980: Nu, door mij. Samengevoegd met bestaand topic over CL en EL.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Wie wordt de winnaar van deze editie?

Ik zet m'n geld in op FC Bayern :tu:

Speelde Feyenoord niet ook voorrondes voor aankomend seizoen?

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik kijk enorm uit naar het weerkeren van Liverpool in de Champions League. Naast Liverpool zijn er natuurlijk ook nog mijn eigen clubjes waar ik voor ga supporteren: het "vernieuwd" (eerst zien dan geloven) Barça, Anderlecht, Dortmund, Arsenal.

De kans dat een van deze clubs het uiteindelijk zal halen is enorm klein vind ik, als winnaar ga ik weer voor Real Madrid.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop vooral dat de Nederlandse clubs er meteen uit liggen. Om de reacties van trotse Ajax-supporters na winst tegen Barcelona met het vreselijkste anti-voetbal aller tijden kots ik nog elke dag. :clown: Maar goed, elk jaar gebeurt er gerechtigheid en vliegen die Belgische en Nederlandse clubs er vrijwel meteen uit, in het beste geval modderen ze nog even aan in de EL.

En Liverpool mag van mij alles winnen. Liverpool verlaagt zich niet tot anti-voetbal, hun enige tactiek is als een gek die bal naar voren brengen en de tegenstander hun doelman bestoken met kruisraketten. Gotta love it. <3

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik hoop vooral dat de Nederlandse clubs er meteen uit liggen. Om de reacties van trotse Ajax-supporters na winst tegen Barcelona met het vreselijkste anti-voetbal aller tijden kots ik nog elke dag. :clown: Maar goed, elk jaar gebeurt er gerechtigheid en vliegen die Belgische en Nederlandse clubs er vrijwel meteen uit, in het beste geval modderen ze nog even aan in de EL.

En Liverpool mag van mij alles winnen. Liverpool verlaagt zich niet tot anti-voetbal, hun enige tactiek is als een gek die bal naar voren brengen en de tegenstander hun doelman bestoken met kruisraketten. Gotta love it. <3

Wat een haat. Ongelooflijk dat je Ajax, een team dat normaal altijd probeert aan te vallen, op één zo'n wedstrijd beoordeelt.

Ik hoop altijd dat Nederlandse en Belgische clubs ver komen. Maar in de Champions League hebben ze niets te zoeken. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een haat. Ongelooflijk dat je Ajax, een team dat normaal altijd probeert aan te vallen, op één zo'n wedstrijd beoordeelt.

Ik hoop altijd dat Nederlandse en Belgische clubs ver komen. Maar in de Champions League hebben ze niets te zoeken. nope.gif

Oh, Nederlandse clubs moest overigens Ajax zijn, rest van de Nederlandse clubs heb ik niks op tegen. ^^

Ik hoop altijd dat Nederlandse en Belgische clubs ver komen. Maar in de Champions League hebben ze niets te zoeken. nope.gif

Tja, in EL hebben de Belgische imo ook niet veel te zoeken. Maximumprestatie is kwartfinale paar jaar terug denk ik. Dan weet je het wel. :clown: Nederlandse clubs zelfde verhaal denk ik? Al zijn ze wel beter dan de Belgische clubs.

Maar over het algemeen zuigen onze competities te hard om ons ook maar Europees te vertonen. We maken ons elk jaar belachelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

AZ deed het vorig jaar in de EL heel goed. Jammer om te zien dat ze dit jaar niet op dat niveau mogen voetballen, en nog deprimerender dat de wel geplaatste clubs er (bijna) allemaal een potje van maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...