Jump to content

Champions League & Europa League


Tim14

Recommended Posts

Het zou toch zonde zijn als er twee Spaanse ploegen in de finale komen? Die wedstrijd heb je al minimaal twee keer per jaar. Doe mij maar lekker twee clubs uit verschillende landen. Lijkt me veel leuker om te zien.. :)

Atletico - Bayern dan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    145

  • TekaLoca

    136

  • MegaPilot

    124

  • Dutchy3010

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Whaha, bij zowat elk balcontact van Ronaldo begint de Bayern-aanhang te fluiten. Nog meer redenen om voor Real te supporteren, uiteraard. Behalve voor Pepe, da's een varken.

(Weer eens bewezen dat 90% van de mensen in een stadion gewoon achterlijk zijn.)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Oh mijn god... Hoe kan een topclub 2x dezelfde persoon zo enorm uit het oog verliezen???

HAHAHAHHAHAHAHA! :schater:

Wat een losers zeg! Tweemaal zit iedereen zich blind te staren op Ronaldo en tweemaal kopt Ramos binnen! :schater: PRUTSERS! :schater: Tweemaal gepakt worden in een paar minuten op een stilstaande fase is voor een topclub gewoon belachelijk..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan jij hier zo enorm voor Real zijn, als je vorige week nog zo tegen anti-voetbal was? Want dat doet Real ook wel aardig tegen Bayern....

Er is mijn inziens een groot verschil tussen op de counter loeren en gewoonweg met 10 man voor je goal staan. Verder is efficiënt countervoetbal best leuk om te zien, iets helemaal anders dan de Chelseabus voor de goal. :)

Link to comment
Delen op andere websites

In deze wedstrijd ben ik volledig neutraal, en daarom vind ik het ook jammer dat het nu al gespeeld is. Nog 60 minuten waarin alleen een wonder Bayern nog kan redden. Wel heel knullig van ze inderdaad, alle mannen op de goaltjesdieven zetten en vervolgens twee keer Ramos zien scoren. Gespannen wedstrijd ook wel, nu al een aantal kleine opstootjes geweest...

Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk blijft Real zo verder doen, ik zie een vernederende 0-5 of 0-6 volledig zitten. :D En hopelijk pikt Di Maria z'n goaltje mee, ik vind het zo jammer hoe underrated die jongen is. :Y

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

^wat hij zegt

Heb de wedstrijd helaas niet gezien vanavond, maar baal wel dat het een Spaanse (en ook nog Madrileense) finale is. Had wat anders gehoopt..

Het eerste gedeelte van je zin verklaart meteen het tweede. ^^

Toch mooi hoe de anti-voetbal(jaja, deze keer speelden ze dit niet omdat ze geen keuze hadden, maar de vorige 2 wedstrijden was het wel wat anders..) thuis zware cijfers aangesmeerd krijgt. :) Smerige fout overigens van Eto'o, wat een plek om op een speler te springen zonder de intentie de bal ook maar aan te raken..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

@MegaPilot: nee, dat verklaart het niet. Ik hoopte al een hele tijd dat het geen Spaanse finale zou worden. Die wedstrijden komen mijn keelgat uit aangezien het minimaal al twee keer per seizoen is. Nu maar een keer een finale met twee ploegen die totaal anders spelen en elkaar niet gewend zijn.. Maar nee hoor. Jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...