Jump to content

Champions League & Europa League


Tim14

Recommended Posts

Er lukte hem niets en was veel te ver aan het terugzakken. De tweede helft vond ik 'm fantastisch dus hij maakte het wel goed, al mag een speler van 58 miljoen wel 90 minuten lang op niveau spelen vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    145

  • TekaLoca

    136

  • MegaPilot

    124

  • Dutchy3010

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Liefste schat, ik volg de PL. ;) Ze zijn al maanden enorm slecht bezig en komen er nu uit met enkele gewonnen wedstrijden. Ik mag na het gelijkspelen tegen 1 van de betere ploegen van Europa toch wel spreken over "herboren" terwijl ze in eigen competitie niet meekunnen met de top 5 qua niveau. ;)

Ik kon niet zo zeer aan hun geweldige voetbal zien dat ze herboren waren, al helemaal niet over 1 wedstrijd, laat staan dat Bayern (59 competitieduels ongeslagen, 7 CL-duels uit op rij ongeslagen) 'niet meer is wat het geweest is' en haar vorm kwijt is? Ze zijn beter dan ooit te voren.. Je mag dan wel PL kijken, maar Bundesliga kijk je duidelijk niet.. :?

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

...maar Bundesliga kijk je duidelijk niet.. :?

En welke ploeg in de Bundesliga heeft er een budget zoals Bayern? Precies, geen enkele. Het is niet moeilijk voor een ploeg als Bayern om 77/81 te halen in een competitie zonder concurrentie. Laat ze maar eens spelen in de PL, ze zullen niet een 77/81 kunnen halen dan. :7

En dit is helemaal niet het Bayern dat Barcelona met zware cijfers naar huis stuurde naar mijn mening. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

En dit is helemaal niet het Bayern dat Barcelona met zware cijfers naar huis stuurde naar mijn mening. ;)

Daarin geef ik je gelijk, maar dat was alsnog slechts 11 maanden geleden. Ik vind het te vroeg om te zeggen dat het niet meer 'het Bayern is wat het geweest is', terwijl ze nu net pas sinds 'n jaar écht lekker draaien. Van Barcelona kun je zeggen dat het - momenteel - niet meer het Barcelona is van 'vroeger' (bijvoorbeeld met Ronaldinho, Deco, Xavi+Iniesta onder Rijkaard in 2005). Maar om dat nu al van Bayern te zeggen vind ik wel erg vroeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Las vandaag ergens dat "PSG de zwakste schakel is van de ploegen die nu nog in de CL zitten".

Mensen die de wedstrijd PSG - Chelsea kijken zullen akkoord zijn met volgend plaatje:

jiFfM.jpg

Edit: Oh mijn god...Wat een actie van Pastore zeg. De verdiende 3-1, maar de manier waarop is echt GE-NI-AAL.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik gun het PSG en hoop ook dat ze door gaan! Al staat Chelsea bij een 2-0 thuis alweer in de halve finales.

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de eerste 25 minuten gemist maar de rest heb ik wel allemaal kunnen zien. Was een goeie wedstrijd en ik vind het best geinig dat Chelsea er alweer met een been uitligt. Ik gun PSG het om door te gaan maar ze hebben volgens mij nog niet genoeg kwaliteiten om de CL te winnen, oftewel: de giganten verslaan. Ik zie een Bayern of Real PSG van het kastje naar de muur spelen, maar goed, alles kan in het voetbal.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan het PSG moeilijk niet gunnen, ze hebben Chelsea he-le-maal weggespeeld. :puh: Prachtig trouwens hoe Thiago Silva die pass van Hazard onderschepte, dat was een loepzuivere 2-2 die Torres makkelijk zou hebben binnengetikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan het PSG moeilijk niet gunnen, ze hebben Chelsea he-le-maal weggespeeld.

Ik heb de wedstrijd niet gezien; vandaar. Maar goed, een 3-1 zegt voor mij ook al genoeg!

Edit: Ibra niet gescoord maar wel 3 goals? Heeft hij wel hoogstandjes laten zien en/of goede kansen gehad?

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

qyahr4.jpg

Stamford Bridge: het stadion waarin vanavond de return tussen Chelsea en PSG gespeeld wordt.

Vanavond

Het is weer Champions League-avond! Vanavond om 20:45 nemen zowel BVB en Real Madrid, als Chelsea en PSG het tegen elkaar op. Die laatste wordt live uitgezonden bij de NOS op Nederland 3.

Voorgaande uitslagen

Real Madrid 3 : 0 Borrusia Dortmund

PSG 3 : 1 Chelsea

El Cashico

PSG heeft thuis voor een stunt gezorgd: ze hebben Chelsea van de mat gespeeld en reizen dus met een 3-1 zege af naar Londen. Gespeeld zou je denken, maar niets is minder waar. Chelsea gaat bijvoorbeeld al - d.m.v. het uitdoelpuntensysteem - met een 2-0 zege door naar de volgende ronde. Mocht PSG het toch redden, staan ze voor het eerst sinds 1995 weer in de halve finales van het kampioenenbal. Minpunt voor de club uit Parijs is echter wel dat sterspeler Ibrahimovic er vanavond niet bij zal zijn. Hij heeft tijdens de vorige confrontatie een blessure opgelopen.

Wat verwachten jullie? Geeft PSG deze zege niet meer uit handen?

if3o5e.jpg

Vorige week: de reactie van Javier Pastore na zijn klasse doelpunt in de laatste minuut.

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil graag de twee wedstrijden tegelijk kijken, maar dat gaat dus niet lukken. Ik ga enkel naar Chelsea - PSG kijken. Ik hoop (en verwacht) dat PSG doorgaat.

Bij Dortmund - Madrid hoop ik uiteraard op een stunt van Dortmund, maar ik verwacht er niet zo veel van. Ik denk dat Real gewoon rustig wint.

Link to comment
Delen op andere websites

In principe zou voor de ploegen op voorsprong met deze stand de wedstrijden van vanavond geen probleem moeten vormen. Gelukkig heeft de NOS de juiste keuze gemaakt voor het uitzenden van welke wedstrijd: één doelpunt van Chelsea en het kan nog interessant worden. Al verwacht ik dat eerlijk gezegd niet echt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga enkel naar Chelsea - PSG kijken. Ik hoop (en verwacht) dat PSG doorgaat.

+1

In principe zou voor de ploegen op voorsprong met deze stand de wedstrijden van vanavond geen probleem moeten vormen. Gelukkig heeft de NOS de juiste keuze gemaakt voor het uitzenden van welke wedstrijd: één doelpunt van Chelsea en het kan nog interessant worden. Al verwacht ik dat eerlijk gezegd niet echt.

+1

Ik hoop op nog een winst van PSG. Het uitvallen van Ibra is niet erg voor PSG, de vorige wedstrijd was hij niet beslissend.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop op nog een winst van PSG. Het uitvallen van Ibra is niet erg voor PSG, de vorige wedstrijd was hij niet beslissend.

Precies. En als je als doublure Cavani hebt, tsja, dan kan je niet klagen :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...