Jump to content

Champions League & Europa League


Tim14

Recommended Posts

@ hierboven: Zeker een Chelsea fan? Kan me niet inbeelden dat je als neutrale supporter een gekochte ploeg met antivoetbal graag ziet triomferen over Atlético Madrid.

Nee, geen Chelsea-fan. Ik vind het gewoon mooi hoe ze strijden voor het gelijkspel, zodat ze thuis Atletico kunnen oprollen (hopelijk). Ik wil graag dat óf Chelsea de Champions League wint, óf Atletico. Gun het die clubs wel.

@Teka: Nu kan je zeuren over het acteren van die spelers van Chelsea, maar heb je Dani Alves van jouw clubje wel eens gezien? :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    145

  • TekaLoca

    136

  • MegaPilot

    124

  • Dutchy3010

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ hierboven: Zeker een Chelsea fan? Kan me niet inbeelden dat je als neutrale supporter een gekochte ploeg met antivoetbal graag ziet triomferen over Atlético Madrid.

Nee, geen Chelsea-fan. Ik vind het gewoon mooi hoe ze strijden voor het gelijkspel, zodat ze thuis Atletico kunnen oprollen (hopelijk). Ik wil graag dat óf Chelsea de Champions League wint, óf Atletico. Gun het die clubs wel.

@Teka: Nu kan je zeuren over het acteren van die spelers van Chelsea, maar heb je Dani Alves van jouw clubje wel eens gezien? :7

En wanneer heeft dat iets te maken met de wedstrijd van gisteren?

Link to comment
Delen op andere websites

En wanneer heeft dat iets te maken met de wedstrijd van gisteren?

Aangezien je commentaar geeft op iets wat je eigen ploegje ook doet. Beetje raar dat je iets niet leuk vindt, terwijl je zelf fan bent van dat soort acteurs. Beetje tegenstrijdig allemaal. Chelsea heeft gister gewoon goed gespeeld door, inderdaad, gebruik te maken van toneelspel, tijdrekken en het weghuffen van de bal. Met dat doel gingen ze ook naar Madrid toe, en het doel om met gelijkspel terug te gaan naar Londen hebben ze behaald. Denk eens aan het belang van de ploeg in plaats van het voetbal. Voetbal draait steeds meer om entertainment, terwijl het in essentie een heel ander belang heeft; geld verdienen. Dat vergeten sommigen nog wel eens. Als het nou zo is dat Chelsea elke wedstrijd zo speelt (ook in de Premier League), had ik jullie kunnen begrijpen. Dit is echter niet het geval. Ze gaan er gewoon verstandig mee om.

Link to comment
Delen op andere websites

Bijna elke ploeg heeft zo deze wedstrijden, puur in het belang van resultaat. Dat het dan de halve finale van de Champions League is.. Tja, so be it. Zo zal het in de finale waarschijnlijk ook gaan áls Chelsea doorgaat. Loeren op de counter. :)

Als entertainment is het misschien niet goed, maar voor het belang van het resultaat wel.

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Je zult zien dat Real volgende week alles op slot probeert te gooien (fantastisch sportief en mooi voetbal), maar ik ga er toch wel van uit dat de Duitse machine er even overheen walst.

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

Droom en speculeer niet te vroeg, Real moet immers nog naar München..

Over de EL afgelopen avond: mooie pot. Ook in Turijn kan het nog alle kanten op.

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

Het zou toch zonde zijn als er twee Spaanse ploegen in de finale komen? Die wedstrijd heb je al minimaal twee keer per jaar. Doe mij maar lekker twee clubs uit verschillende landen. Lijkt me veel leuker om te zien.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...