Jump to content

Champions League & Europa League

Recommended Posts

Geplaatst:

Wohoooo....!!! :D

In de 53e seconde al een doelpunt gescoord wat nog nooit sinds de jaren '50 is gebeurd. Daarna nog 2 er achter aan, de stand: 3 - 0 voor AC Milan.

In de 2e helft komt Liverpool ontzettend sterk terug. In de 54e, 56e en de 60e minuut scoren ze tot 3 - 3.

En dan de penalty's. Dudek met zn fraaie 'clownkunstje' [gekke kerel ^_^]. Maar hij heeft wel de belangrijkste schot tegengehouden. Die van Shevchenko! :lol:

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NandroDavids

145

• TekaLoca

136

• MegaPilot

124

• Dutchy3010

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Dit was echt een hele mooie en spannende finale, 3-0 achter en dan nog de Chamions League winnen echt heel knap!! :lol:

Geplaatst:

ik had het echt werkelijk niet verwachtm wat een zinderende finale Milan had in de 1e helft de controle maaar naar rust kwam L'pool terug mooie wedstrijd ik ha graag een winnaar gezien in de 90 min. maar pingels zijn ook wel leuk

Geplaatst:

ja het was wel best een spannende wedstrijd

had nooit verwacht van Liverpool dat ze zouden winnen na 0-3 achter te staan

Geplaatst:

Idd. In 6 min. van 3 - 0 naar 3 - 3. Prachtige wedstrijd. En die Dudek kan ook raar doen! :puh: .

Geplaatst:

schitterend hoe Liverpool heeft gewonnen :D

en dan dat publiek met you never walk alone

zucht

zo is t voetbal na afloop op zn best :)

Geplaatst:
Idd. In 6 min. van 3 - 0 naar 3 - 3. Prachtige wedstrijd. En die Dudek kan ook raar doen! :puh: .

Hoezo raar doen?

Het was aleen goed wat hij deed, Liverpool had niet gewonnen als Dudek dat niet had gedaan.

Onverdiende overwinning van Liverpool, AC Milan was op 15 minuten + de penalty's de betere ploeg jammer, ik had het Stam, Seedorf en al helemaal Shevchenko het wel gegunt.. jammer dat hij de penalty miste.

Geplaatst:
Hoezo raar doen?

Als je dat normaal vond.. :lol: Zag hem dan zigzaggend uit zn doel komen.

Wat hij deed wat zéér tactisch! Het hielp ook.. Maar of het normaal was? :lol:

Geplaatst:
Mwa, tegen Milan liggen ze er wel uit, maar Chelsea?

Lol!

Nu heb je een Lampard sig met Chelsea er op staan B)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Heerenveen heeft de laatste UEFA cup plaats veroverd maar wat vinden jullie...Hadden jullie misschien toch liever Vitesse of Twente UEFA cup voetbal zien spelen....ik zelf vind het terecht dat heerenveen als laatste hem heeft met al die jonge spelers en ook nog een paar uit 1e divisie zoals Yilderim & Huntelaar...bijde geweldige voetballers geworden :D

Geplaatst:

Even ophouden met die puntjes graag, dat is irritant.

Maar ik vind het wel verdiend. Ook omdat Heerenveen de lievelingsclub van mijn leraar is!

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ja, ik heb ook liever dat Heereveen ons Nederland een beetje vertegenwoordigd dan Twente of Vitesse :lol: Maar ook, vond ik het knap dat Liverpool nog doorging na 3-0 achter te staan. Andere zouden een beetje voor Jan Lul lopen te "voetballen". ;) Ik had het Livepool wel een beetje meer gegunt omdat AC er nog net bij PSV onderuit kwam, met een mooi staaltje Italiaans voetbal <_<

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

AZ heeft net met 5-3 verloren van Krylia Sovetov Samara. Thuis moet AZ dus minstens 2 keer scoren, maar ik denk dat dat wel lukt.

Andere uitslagen van de Nederlandse clubs: Feyenoord - Rapid Boekarest 1 - 1, Banik Ostrava - Heerenveen 2 - 0, AS Monaco - Willem II 2 - 0.

Champions League: PSV - Schalke 04 1 - 0, Sparta Praag - Ajax 1 - 1.

Bewerkt: door NandroDavids
Geplaatst:

Nog uitslagen maar dan met Belgische ploegen.

Champions League

Chelsea - Anderlecht : 1-0 (Groep G)

Brugge - Juventus : 2-1 (Groep A)

UEFA Cup

Litex Loventsj - KRC Genk : 2-2

:cya:

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Uitslagen in de Champions League vandaag:

Ajax - Arsenal 1 - 2 (Rosenberg; Ljungberg, Pires)

FC Thun - Sparta Praag 1 - 0 (Hodzic)

Bayern Munchen - Club Brugge 1 - 0 (Demichelis)

Manchester United - Benfica 2 - 1 (Giggs, van Nistelrooy; Simao)

Barcelona - Udinese 4 - 1 (Ronaldinho x3, Deco; Felipe)

Lille - Villarreal 0 - 0

Juventus - Rapid Wien 3 - 0 (Trezeguet, Mutu, Ibrahimovic)

Panathinaikos - Werder Bremen 2 - 1 (Gonzales, Mantzios; Klose)

Bewerkt: door NandroDavids
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...