Phoenyxar Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 De tegenstanders bij Anderlecht en Standard vallen wel mee. Bij Club Brugge is echt loodzwaar tegenstander. Je mag Salzburg niet onderschatten, 18 op 18 als enige ploeg en Valencia toch maar 12, het is een relatieve verhouding, maar soms wordt een bekende ploeg toch wel wat overschat, zoals Liverpool vorig jaar tegen Standard , maar oziets zullen ze dit jaar zeker niet verwezenlijken, want Standard is dit jaar slecht bezig... Bilbao-Anderlecht, wist zelfs niet dat Bilbao in de Europa League zat, maar ze zijn doorgeraakt, toch een teken dat ze niet slecht zijn...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 (bewerkt) Alle Nederlands clubs hebben zwaar gelood. PSV tegen HSV, Ajax tegen Juventus en Fc Twente tegen Werder Bremen. Dat zijn geen clubs die je zomaar op zij zet.. Maar toch denk ik dat ze allemaal kans hebben op de volgende ronden.. Van de belgen weet ik niet zo, je moet (kleine) clubs nooit onderschatten Edit: Bij de CL zitten ook wel een paar krakers tussen. Hier de hele loting: VfB Stuttgart (Dui) - Barcelona (Spa) Olympiakos Piraeus (Gri) - Girondins Bordeaux (Fra) Internazionale (Ita) - Chelsea (Eng) Bayern München (Dui) - Fiorentina (Ita) CSKA Moskou (Rus) - Sevilla (Spa) Olympique Lyon (Fra) - Real Madrid (Spa) FC Porto (Por) - Arsenal (Eng) AC Milan (Ita) - Manchester United (Eng) (bron: VI.nl) Bewerkt: 18 december 2009 door Leontjuuh-gta
End Of The Riot Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Club Brugge heeft in ieder gevaal gekregen wat ze wouden een goeie tegenstander ze zullen hun handen vol hebben met Valencia, stiekem wil ik ze wel hard zien afgaan. En Anderlecht en Standaard maken nog wel kans, denk ik. Maar ik ben best wel benieuwd of Ajax kan stunten tegen Juventus.
GreyFox-Smurf Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Haha, Ik ben zelf ook voor Ajax. Als Ajax van Anderlecht al verliest met 3-1 wat denk je dat er dan in Europees voetbal gaat gebeuren. Ik weet niet hoe dom jij bent maar ER STOND EEN B ELFTAL IN!!! Realiseer dat toch ook eens. Ajax in goede vorm wint thuis met 1 of 2-0 en uit met 1-0
Phoenyxar Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Haha, Ik ben zelf ook voor Ajax. Als Ajax van Anderlecht al verliest met 3-1 wat denk je dat er dan in Europees voetbal gaat gebeuren. Ik weet niet hoe dom jij bent maar ER STOND EEN B ELFTAL IN!!! Realiseer dat toch ook eens. Ajax in goede vorm wint thuis met 1 of 2-0 en uit met 1-0 Niets is altijd zeker, zo ook de uitslagen van een match, kijk maar naar Donetsk-Belgrado, Donetsk heeft dan wel geen enkele inzet, maar Partizan zou met 0 punten voorheen toch nooit mogen winnen? Uitspraken over wie of wat zeker wint zijn toch niet betrouwbaar, wie had bijvoorbeeld na hun erg slechte groepsfase verwacht dat Frankrijk in de Finale '06 ging staan?
Dutchy3010 Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Zijn er zoveel clubs die doorgaan, en wat moeten de Nederlandse clubs treffen? Juist, zowat de 3 moeilijkste. Heb geen hoop meer dat één van die 3 doorkomen, zeker niet als ze zo laconiek gaan spelen met een B-elftal zoals Ajax. Dan verdien je het niet eens om door te mogen naar de volgende ronde imo. Je hebt ook gewoon je sportieve plicht. Heb de wedstrijd overigens niet gezien, kan niet oordelen over de wedstrijd zelf, maar die instelling? Een echt slechte instelling. En wat heeft het ze opgeleverd. Een 3-1 nederlaag met als beloning Juventus tegen zich in de volgende wedstrijd. Goed gedaan, Jol. Klasse.
i1337i Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Over de Loting van de nederlandse ploegen in de El: HSV-PSV: Psv is onder Rutten in een hele goede vorm,al 36 of 37 wedstrijden ongeslagen.Hsv gaat ook goed met de Nederlands Elia en Mathijsen.Ik zie Psv en Hsv gelijkwaardig.Ik als psv-fan hoop en denk dat psv doorgaat.Psv heeft voordeel dat ze eerst uit moeten en dan pas thuis. Ik gok op een 0-0/1-1 Uit en een 1-0 t huis. Ajax-Juventus: Op het eerste gezicht een hele zware loting.Na Liverpool op papier beste ploeg van de El,maar schijn bedriegt.Ik volg de Italianse competitie niet veel maar ik weet wel dat het bergafwaarts gaat met Juventus.Verliezen van laag geklaseerde ploegen zoals Bari.Rassistische spreekoren van het publiek:'Een zwarte Italiaan is geen echte Italiaan' werd er gezegd tegen een Inter-Speler. Als Ajax met een 'A'-Ploeg speelt,en in haar doen en het Suarez niet verliest in de winterstop verliest kan het daadwerlijk Juventus gewoon verslaan en met wat geluk in de halve Finale mischieen Psv tegenkomen FC Twente-Werder Bremen: Zoals iedereen wel eet staat Twente 1ste in de vaderlandse Competitie.Het presteer onder Mclaren de beste tijden in jaren.Voriig jaar al 2de achter AZ.Dit jaar een dodelijk voorhoede met Ruiz,Stoch en N'Kufo.Ze Scoren aan de lopende band,maar het word met de week minder. Bremem,finalist van vorig jaar.Dit jaar welliswaar zonder Diego maar nog steeds een helemoeilijke ploeg.Als Tweten door wil gaan moeten ze in duitsland proberen op de counter te spelen en thuis normaal te spelen en de Duitsers niet te veel balbezit te laten hebben. Als PSV-fan hoop ik natuurlijk dat iedereeen doorgaat. Gegroet
Suarez Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 (bewerkt) Ajax 1-3 Anderlecht was voor Ajax de slechtste wedstrijd van 2009. Zelfs met een c-team mag Ajax niet 0-3 achterstaan... (Ajax had nog nooit in CL of Uefa Cup/EL 0-3 achtergestaan) http://www.youtube.com/watch?v=-_3TCFAJz70 Achja geloot tegen Juventus is de gevolg van dat fiasco (Ajax - Anderlecht) Bewerkt: 26 december 2009 door Suarez
GreyFox-Smurf Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Yesss wij gaan kaarten kopen voor Ajax-Juve Zal echt super vet worden
Leontjuuh-gta Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Yesss wij gaan kaarten kopen voor Ajax-Juve Zal echt super vet worden Of weer een groot fiasco.. Je weet het nooit. Ik hoop het wel voor alle nederlandse clubs dat ze doorgaan, ook al ben ik voor PSV
GreyFox-Smurf Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Haha Grapjas denk je nu echt dat ze weer met de B Elftal Gaan Spelen, Mooi Niet dus in de sterkste opstelling rollen ze juve op met 1 of 2-0
Phoenyxar Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Haha Grapjas denk je nu echt dat ze weer met de B Elftal Gaan Spelen, Mooi Niet dus in de sterkste opstelling rollen ze juve op met 1 of 2-0 Grapjas, Juve rol je niet even opzij hoor .
GreyFox-Smurf Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Juve-bayern 1-4 Niet even opzij hea
Phoenyxar Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Juve-bayern 1-4 Niet even opzij hea Ja, laten we even Bayern München met Ajax vergelijken...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Ik denk toch dat het niet veel uitmaakt hoor met een op en top fitte selectie zou dat best te vergelijken zijn, En zoiëzo kan iedereen van elkaar winnen voetbal is voetbal.
Recommended Posts