Jimmiefitz Geplaatst: 3 april 2013 Rapport Geplaatst: 3 april 2013 Ook al verdiend hij rood in jouw opzicht, dan hoef je niet als team om een scheidsrechter gaan staan zeiken over een rode kaart. Daar houd ik niet van, als jij het prima vindt, jouw mening. Ik bedoelde daarmee dat Barca erg vaak de scheidsrechters mee heeft, in de competitie, maar ook in de CL. Als er dan één keer een buitenspeldoelpunt wordt goedgekeurd ze niet moeten klagen over een langere periode. Dit heeft overigens niet alleen met jullie te maken, maar in het algemeen.
TekaLoca Geplaatst: 3 april 2013 Rapport Geplaatst: 3 april 2013 Haha, als er één club niet mag zeuren over de scheidsrechters is het Barcelona wel. Hoeveel wedstrijden heb je in totaal al gekeken van Barça? De penalty was natuurlijk een penalty, Alexis zocht het wel op, maar de keeper reageerde dom. Hoezo dom? Het gedrag van Busquets daarna en in het algemeen van die gast is echt zwáár irritant. Toch nog altijd een van de beste en slimste centraal verdedigende middenvelders in deze wereld.. Als spelers zoals Alexis, Busquets en ook Pedro niet bij Barcelona speelden zou het team er veel frisser uitzien. Frisser Nu loop je Barça af te zeiken.. Heb je dan helemaal niets van kritiek op PSG? Nja, eerder op de arbitrage van gisteren.. ??
Phoenyxar Geplaatst: 3 april 2013 Rapport Geplaatst: 3 april 2013 Nu loop je Barça af te zeiken.. Doet hij niet, hij lijst argumenten op waarom de arbitrage (weinig/)niks te verwijten valt. Je duikelt hier onnodig in een slachtofferrol. Terwijl ik het ook al niet snap, het is enkel maar een gelijkspel. Barcelona is niet heilig. Ga eens even zelf de wedstrijd bekijken :3
MegaPilot Geplaatst: 3 april 2013 Rapport Geplaatst: 3 april 2013 (bewerkt) Doet hij niet, hij lijst argumenten op waarom de arbitrage (weinig/)niks te verwijten valt. Je duikelt hier onnodig in een slachtofferrol. Terwijl ik het ook al niet snap, het is enkel maar een gelijkspel. Barcelona is niet heilig. Ga eens even zelf de wedstrijd bekijken :3 Hoe vaak Barcelona wel of niet voordeel kreeg van de scheidsrechter staat volledig los van het feit dat ze enorm benadeeld zijn gisteren. Jimmie koppelt ze door te zeggen dat Barcelona niet zou mogen klagen omdat ze in het verleden voordeel kregen, dat slaat helemaal nergens op. Barcelona is inderdaad niet heilig, maar de eerste goal van PSG was duidelijk buitenspel. En niet een klein beetje buitenspel, maar een volle meter. Keeper had rood verdiend en Zlatan kreeg geen geel voor spelbederf toen ie verder speelde nadat ie afgevlagd was. Bewerkt: 3 april 2013 door MegaPilot
TekaLoca Geplaatst: 3 april 2013 Rapport Geplaatst: 3 april 2013 Nu loop je Barça af te zeiken.. Doet hij niet, hij lijst argumenten op waarom de arbitrage (weinig/)niks te verwijten valt. Je duikelt hier onnodig in een slachtofferrol. Terwijl ik het ook al niet snap, het is enkel maar een gelijkspel. Barcelona is niet heilig. Ga eens even zelf de wedstrijd bekijken :3 Oh.. dat waren argumenten? :7 En 'enkel maar een gelijkspel', je speelt hier de kwartfinales van de Champions League met zo'n waardeloze arbitrage.. Stel nou dat ze er zo uitgaan in Camp Nou, wat dan?
End Of The Riot Geplaatst: 3 april 2013 Rapport Geplaatst: 3 april 2013 Pff wat maakt dat nou uit. Bayern wordt toch sowieso de eindwinnaar! Maar om niet de fan boy ff uit te hangen, ik vond Bayern weer fantastisch spelen. ok Juventus is niet de Europeese top, maar als je kijkt naar de kansen die zij hadden tegenover die van Bayern dan is de 2-0 een verdiende uitslag. De laatste vijf jaar stond Bayern ook 2 keer in de finale, vorig jaar hadden ze het ook echt verdient van te winnen. Hopelijk lukt het ze dit jaar want het is echt een prachtige ploeg, ZONDER financieele schulden. Iets wat de meeste clubs niet kunnen zeggen, waaronder Barcelona, Real Madrid, Chelsea, ..
Jimmiefitz Geplaatst: 3 april 2013 Rapport Geplaatst: 3 april 2013 Hoeveel wedstrijden heb je in totaal al gekeken van Barça? Ik kijk ongeveer elke wedstrijd van Barcelona (en Real) op Sport1 met commentaar van Sierd! Hoezo dom? Alexis had de bal nooit meer kunnen halen en Thiago Silva stond nog op de doellijn. Dan kan je beter niet je armen zo uitsteken. Het deed me een beetje denken aan de penalty die Van der Wiel vorig jaar tijden Twente-Ajax veroorzaakte. Wat ik overigens geen penalty vond. Toch nog altijd een van de beste en slimste centraal verdedigende middenvelders in deze wereld.. Ik heb het ook niet over zijn voetballende kwaliteiten. Frisser Ja. Het elftal zou zonder die drie een stuk leuker voor de dag komen naar mijn mening. Nu loop je Barça af te zeiken.. Heb je dan helemaal niets van kritiek op PSG? Nja, eerder op de arbitrage van gisteren.. ?? Ik zeik Barcelona niet af, ik heb alleen kritiek op een aantal spelers. Ik volg PSG niet dermate goed dat ik kan zeggen of zij in Ligue 1 de scheidsrechters in hun voordeel hebben of dat er smerige overtredingen worden gemaakt. Ik was geheel neutraal gisteren en ik vond PSG erg leuk voetballen, niet het defensieve voetbal waarmee Chelsea en Inter Barcelona eerder de CL uit knikkerden. Hoe vaak Barcelona wel of niet voordeel kreeg van de scheidsrechter staat volledig los van het feit dat ze enorm benadeeld zijn gisteren. Jimmie koppelt ze door te zeggen dat Barcelona niet zou mogen klagen omdat ze in het verleden voordeel kregen, dat slaat helemaal nergens op. Ik zeg dan ook over een langere periode. Natuurlijk mogen de Barça fans en Barcelona klagen over de arbitrage van gisteren. Dat doelpunt van Zlatan was 100% buitenspel, geen twijfel over mogelijk. Overigens, wat ik al zei, zeg ik dit in het algemeen en niet direct naar jullie toe. Ik merk dat er veel Barça fans klagen over scheidsrechters terwijl Barça vaak makkelijk een penalty krijgt of een buitenspelgoal etc.
Visser23 Geplaatst: 3 april 2013 Rapport Geplaatst: 3 april 2013 Jammer dat Malaga stand heeft gehouden in de wedstrijd tegen Dortmund, maar die keeper was goed zeg.. Pfoeee... Nu hopen dat Dortmund de volgende wedstrijd, thuis, wint. Heerlijk ploegje!
NandroDavids Geplaatst: 3 april 2013 Rapport Geplaatst: 3 april 2013 Jammer dat Malaga stand heeft gehouden in de wedstrijd tegen Dortmund Ik ben er juist wel blij mee. Galatasaray - Real Madrid gaat natuurlijk nergens meer over na de uitslag van vandaag, dus als de NOS verstandig is kiezen ze voor de wedstrijd waar nog wel spanning in zit. Had Dortmund hier bij Málaga al gewonnen, dan was 't wel klaar geweest.
MegaPilot Geplaatst: 10 april 2013 Rapport Geplaatst: 10 april 2013 Saaie eerste helft, PSG duidelijk de betere ploeg. Valdés doet het prima!
Cabyon Geplaatst: 10 april 2013 Rapport Geplaatst: 10 april 2013 (bewerkt) Barcelona met Messi is nog altijd een onneembare vesting. Bewerkt: 10 april 2013 door Cabyon
MegaPilot Geplaatst: 10 april 2013 Rapport Geplaatst: 10 april 2013 Messi staat 8 minuten op het veld, zet een aanval in gang en goal. Wat een wonderboy.
NandroDavids Geplaatst: 10 april 2013 Rapport Geplaatst: 10 april 2013 Pff, wat lelijk zeg dit. Doorgaan met twee gelijke spelen op basis van uitdoelpunten, zo jammer. Wat mij betreft schaffen ze die regel echt af hoor Ben benieuwd naar de loting vrijdag. Zou het de UEFA nu dan lukken om Barça en Madrid elkaar nog 's te laten ontlopen, voor de algemeen gehoopte 'droomfinale'? Mij maakt het niet zo veel uit, 't worden sowieso twee mooie halve finales normaal gesproken
MegaPilot Geplaatst: 11 april 2013 Rapport Geplaatst: 11 april 2013 Pff, wat lelijk zeg dit. Doorgaan met twee gelijke spelen op basis van uitdoelpunten, zo jammer. Wat mij betreft schaffen ze die regel echt af hoor PSG had een buitenspeldoelpunt de vorige keer..Eigenlijk was het dus 1-2 en niet 2-2.
NandroDavids Geplaatst: 11 april 2013 Rapport Geplaatst: 11 april 2013 Pff, wat lelijk zeg dit. Doorgaan met twee gelijke spelen op basis van uitdoelpunten, zo jammer. Wat mij betreft schaffen ze die regel echt af hoor PSG had een buitenspeldoelpunt de vorige keer..Eigenlijk was het dus 1-2 en niet 2-2. Tja, in de sport bestaat eigenlijk en als niet. Je kunt niet zomaar zeggen dat het toen 1-2 was, want misschien had PSG zonder die goal wel nog meer druk gezet en was het ook 2-2 geworden. Dat valt niet te zeggen, dus was het vorige week gewoon 2-2. Maar jij hebt er geen problemen mee dat een ploeg door kan gaan zonder een wedstrijd te winnen? Twee gelijke spelen, en dan doorgaan wegens een uitdoelpuntje...kom op, wat is daar winnen aan? Nog erger vind ik het overigens als het bijvoorbeeld twee keer 1-1, het in de verlenging uiteindelijk 2-2 wordt en dat de uitploeg ook dan dus het voordeel heeft van de uitgoal. Belachelijk vind ik het
Recommended Posts