Jump to content

Champions League & Europa League


Tim14

Recommended Posts

Duitse finale niet, mocht Dortmund Real Madrid of Barca/Milan treffen liggen ze er ook uit. Voor mij blijft Real Madrid sowieso een finalist en de winnaar van Barca - Milan.

Als het natuurlijk zo geloot wordt.

Bewerkt: door BoerTijger
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    145

  • TekaLoca

    136

  • MegaPilot

    124

  • Dutchy3010

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Beste ploeg heeft gewonnen, 4-0 zijn de harde cijfers en vooral de goal van Jordi Alba zal me bijblijven(wat een actie zeg!).

Cruciaal moment: AC Milan die net niet de 1-1 maakt, kort daarop maakt Messi de 2-0. Barça had geluk, maar verdiende het imo wel. Jammer dat Milan geen (verdiende) goal kon maken. Ben blij dat ze niet als Real anti-voetbal aanwenden om Barcelona af te stoppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze hadden in het begin toch wel de bus op een parkeerstand staan hoor, ging na de 1-0 in z'n een. Maar super blij met dit resultaat, iedereen had zo'n volle mond dat Milan dit echt wel even ging winnen.

Heb volgehouden dat Barça dit thuis echt niet zou verliezen, ben ook blij voor Galatasaray en dan vooral voor Sneijder en Ambrabat.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat kwam Arsenal nog dichtbij! Dat was een uitzonderlijke prestatie geweest als ze na de blamage in Londen nog de kwartfinale gehaald hadden. Ik was verbaasd over het spel van Bayern, als ze meer van dit soort dagen hebben, wat ik overigens niet verwacht, zullen teams zoals Real en Barca hun oprollen.

Ik hoop dat er morgen bij de loting teams van hetzelfde niveau tegen elkaar komen, zoals Galatasaray tegen Malaga en Juventus tegen Paris Saint-Germain. Uiteindelijk hoop ik op een El Clasico als finale, dat is toch wel de wedstrijd waar ik en vele anderen met mij het meest van genieten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Loting voor de kwartfinales van de Champions League is net verricht:

Málaga - Borussia Dortmund

Real Madrid - Galatasaray

Paris Saint Germain - FC Barcelona

Bayern München - Juventus

Ondanks de vele topploegen niet echt een absolute kraker uit de loting naar voren gekomen volgens mij: Dortmund, Madrid, Barcelona en Bayern ontlopen elkaar allemaal nog.

Maar goed, met name PSG - Barça en Bayern - Juventus lijken me spannende tweeluiken te kunnen gaan worden :)

Later vandaag ook nog de Europa League...

Edit >> En bij dezen de Europa League:

Chelsea - Rubin Kazan

Tottenham Hotspur - FC Basel

Fenerbahçe - Lazio Roma

Benfica - Newcastle United

Ook hier geen wedstrijd die er echt boven uitspringt voor mij, vooral doordat Chelsea en Tottenham op papier een relatief makkelijke tegenstander hebben. Fenerbahçe - Lazio en Benfica - Newcastle lijken me dan ook 't interessantst hier :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht eerlijk gezegd toch wel twee Spaanse en twee Duitse ploegen in de halve finales van de CL, hoewel Bayern toch beter zal moeten presteren dan afgelopen week tegen Arsenal, want anders gaan ze het onderspit delven tegen Juve.

Link to comment
Delen op andere websites

Juventus moet echt niet onderschat worden! Die hebben echt een prima team op de been. Die kunnen nog wel eens gaan verrassen tegen Bayern, al hoop ik het niet. Hoop oprecht dat afgelopen week slechts onderschatting was.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Vanavond terug Champions league voetbal! :D

Maar om de een of andere vage reden zenden ze hier PSG - Barcelona uit, terwijl ik toch liever Bayern - Juventis zou willen zien. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hier op Nederland 1 alleen Barça, ben wel een fan van Barça, maar toch ook wel van Bayern.

De wedstrijd van Bayern spreekt me ook iets meer aan, dus maar even een streampie sport1 wedstrijd kopen? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Waar dan? Hier zenden ze juist wél alleen Bayern uit.. Verdomme xd

Gevonden. In het "TV-boekje-ding" hier hadden ze niks geplaatst bij 2BE voor CL. Gingen gewoon een film uitzenden gvd..

Nu zenden ze toch Barça uit, jeheej :7

Road to Wembley part 3 .. <3

Link to comment
Delen op andere websites

Zit te kijken via Yelo TV. :) Wel via Nederlandse zender, geen Belgische zender beschikbaar via Yelo. Maar de commentator op NOS heeft een aangename stem, geen klachten dus! :)

Iedereen die bij Telenet TV en internet heeft kan via Yelo TV tv kijken(gratis). :)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Haha, als er één club niet mag zeuren over de scheidsrechters is het Barcelona wel. De penalty was natuurlijk een penalty, Alexis zocht het wel op, maar de keeper reageerde dom. Het gedrag van Busquets daarna en in het algemeen van die gast is echt zwáár irritant. Als spelers zoals Alexis, Busquets en ook Pedro niet bij Barcelona speelden zou het team er veel frisser uitzien.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, als er één club niet mag zeuren over de scheidsrechters is het Barcelona wel.

Lekker geargumenteerd! Geen enkele reden is geldig om een buitenspelgoal toe te kennen.

Keeper van PSG verdiende rood. Barcelona heeft alle recht van klagen. De 2de goal was een pure lucky goal, afgeweken bal..:7

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...