Jump to content

Champions League & Europa League


Tim14

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    145

  • TekaLoca

    136

  • MegaPilot

    124

  • Dutchy3010

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Waarom is iedereen hier plots anti-Spaans en pro-Duits? :7

Ben het altijd al geweest. Maar wel niet té extreem. Ik vind het leuk dat de iets kleinere Duitse ploegen de El Classico-giganten even vernederen, meer niet.

Het is nog steeds enorm moeilijk om op YouTube degelijke samenvattingen te vinden van CL-matchen. Ik wil gewoon de goals zien, niet meer... Niks vind ik :7

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom is iedereen hier plots anti-Spaans en pro-Duits? :7

Inderdaad, ik snap er helemaal niets van. Hypocriete successupporters all over the place. Op Facebook en Twitter ook al. De NSB'ers van de huidige tijd: overstappen zodra de Duitse overheersing in Europa aan de orde is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet anti-Spaans en ook niet pro-Duits. Ik heb gewoon gevoelsmatige voorkeuren voor bepaalde clubs. Barcelona, waar ik als kleintje gek op was, zie ik graag van Bayern winnen (wie weet) en Dortmund heb ik altijd al een mooie club gevonden. Ik weet niet waar het vandaan komt, maar Real Madrid (en met hen clubs als Bayern, Chelsea, Man United, Tottenham en meer) wekken bij mij al van oudsher ergernis op. Dat wil niet zeggen dat ik deze clubs 'slecht' vind (want dat zijn ze niet, ook deze clubs hebben fantastische spelers in de gelederen), ze liggen me gewoon niet. Supporter blijf ik enkel van Ajax en Arsenal, dat is al jaren zo en dat verandert niet.

Wat denken we van de EL-wedstrijden van vanavond? Fenerbache - Benfica en Basel - Chelsea?

Bewerkt: door Silverbyte
Link to comment
Delen op andere websites

Wat denken we van de EL-wedstrijden van vanavond? Fenerbache - Benfica en Basel - Chelsea?

Tja, normaal gesproken verwacht ik dat Benfica en Chelsea de finale dan gaan halen. Maar goed, uit bij Fenerbahçe is altijd een heksenketel, zoals dat dan genoemd wordt. En Basel heeft al meer verrassingen laten zien. Ik hoop in ieder geval op nipte overwinningen voor de thuisploegen of een gelijkspelletje, zodat de returns mooi kunnen worden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom is iedereen hier plots anti-Spaans en pro-Duits? :7

Hangt er gewoon van af wie de CL wint. Barça wint de CL > iedereen is plots Barça-supp, Inter wint de CL > allemaal Inter-supp, Chelsea wint de CL > allemaal Chelsea-supp.

Met mijn post viseer ik niemand hier op het forum/in dit topic hé, folks. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom is iedereen hier plots anti-Spaans en pro-Duits? :7

Hangt er gewoon van af wie de CL wint. Barça wint de CL > iedereen is plots Barça-supp, Inter wint de CL > allemaal Inter-supp, Chelsea wint de CL > allemaal Chelsea-supp.

Met mijn post viseer ik niemand hier op het forum/in dit topic hé, folks. :)

Zoveel Inter en Chelsea supporters heb ik de laatste jaren toch niet gezien doordat ze de CL hadden gewonnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Die scheidsrechters worden echt slechter per fases in CL en EL (16e, 8e, kwartfinale,..)

Wat een belachelijke uitspraak :7

In iedere ronde worden fouten gemaakt man. Met de rode kaart van Nani voor mij als absolute dieptepunt, en dat was toch echt in de achtste finale al.

Link to comment
Delen op andere websites

- Offside doelpunten gewoon toegekend

- Kaarten teveel uitgedeeld (Nani)

- Kaarten te weinig uitgedeeld (Ozil en Benzema tegen Galatasaray. Als Nani een rooie prent kreeg moesten zij ook allebei van het veld af)

- Burak Yilmaz die zogezegd een schwalbe maakt tegen Madrid. Ramos heeft 'm echter duidelijk mee > geen penalty, onterecht geel Yilmaz waardoor die de return mist.

- 2 handsballen tegen Barcelona niet gefloten

- Muller blokkeert (duidelijk met opzet) Jordi Alba waardoor Robben gewoon kan scoren > helemaal niks, doelpunt telt..

- Dante drukt zich af op de schouders van Dani Alves waardoor die kansloos is bij de kopbal van Dante, assist, goal Muller > helemaal niks, doelpunt telt..

- Bij de 2-2/3-2 van Dortmund tegen Malaga staan vier of vijf spelers buitenspel > helemaal niks, doelpunt telt..

Dit zijn allemaal fouten die de ploegen gewoon bestraffen. Kan gewoon niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...