Jump to content

Champions League & Europa League


Tim14

Recommended Posts

Wat een afgang zeg, zelden zo'n slechte prestatie gezien. Zeker als die Luxemburgers er in de volgende ronde alsnog keihard uitvliegen, dan is deze nederlaag nog beschamender. Enig voordeel is dat ze zich nu volledig op de nationale competitie en beker kunnen richten :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    145

  • TekaLoca

    136

  • MegaPilot

    124

  • Dutchy3010

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ben zachtgezegd wel teleurgesteld in Utrecht.... Het is nog niet eens de echte topclub uit Luxemburg, Dudelange, dat vorig jaar Red Bull Salzburg uitschakelde in de CL.

Volgens mij is Hazard uitgeleend van Chelsea naar Z-W en doet hij het daar goed, dus ben benieuwd of PSV er moeite mee heeft. Na een goed seizoen hij denk ik zo weer bij Chelsea met Eden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben zachtgezegd wel teleurgesteld in Utrecht.... Het is nog niet eens de echte topclub uit Luxemburg, Dudelange, dat vorig jaar Red Bull Salzburg uitschakelde in de CL.

Volgens mij is Hazard uitgeleend van Chelsea naar Z-W en doet hij het daar goed, dus ben benieuwd of PSV er moeite mee heeft. Na een goed seizoen hij denk ik zo weer bij Chelsea met Eden.

Ehm, Eden Hazard speelt nog gewoon bij Chelsea, dit is z'n broertje: Thorgan (of zo). Maar die is misschien ook wel van Chelsea...hoe dan ook, PSV gaat het zeker niet makkelijk krijgen lijkt mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook zeker niet dat het makkelijk gaat worden, heb Z-W tegen Lierse gezien en ze zetten echt enorm veel druk. Ze schieten wel erg vaak buiten de 16 terwijl ze dit ook gewoon goed zouden uit kunnen spelen, verdediging ook niet enorm sterk opgewassen tegen goede individuele acties, met Depay en Bakkali hebben we dat wel.

Ik ga dus dinsdag naar de wedstrijd toe en heb er enorm veel zin in!

Link to comment
Delen op andere websites

Ben zachtgezegd wel teleurgesteld in Utrecht.... Het is nog niet eens de echte topclub uit Luxemburg, Dudelange, dat vorig jaar Red Bull Salzburg uitschakelde in de CL.

Volgens mij is Hazard uitgeleend van Chelsea naar Z-W en doet hij het daar goed, dus ben benieuwd of PSV er moeite mee heeft. Na een goed seizoen hij denk ik zo weer bij Chelsea met Eden.

Ehm, Eden Hazard speelt nog gewoon bij Chelsea, dit is z'n broertje: Thorgan (of zo). Maar die is misschien ook wel van Chelsea...hoe dan ook, PSV gaat het zeker niet makkelijk krijgen lijkt mij.

Daarom zeg ik ook, 'zo weer bij Chelsea met Eden'.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie overwinning van PSV, goede uitslag voor de return. Alleen had het met gemak 5-0 kunnen zijn. Twee ballen op de paal, nog eentje op de lat. PSV heeft zoveel kansen laten liggen, ze hadden het met gemak vandaag al kunnen beslissen. Beide doelpunten waren ook erg mooi en het lijkt erop dat PSV een stuk beter combineert dan vorig seizoen. Locadia en Jozefzoon vielen beide goed in en de nieuwe verdediging kwam goed over. Centraal staat het erg goed blijkt uit deze wedstrijd met Rekik van City en Bruma van HSV. Mochten ze het halen hoop ik voor het Nederlandse voetbal dat ze het met de loting treffen en niet een club zoals Arsenal loten.

Ben benieuwd of PSV het dit seizoen kan volhouden. Dan zijn Ajax, mits ze Eriksen behouden, en PSV voor mij toch weer de favorieten.

Link to comment
Delen op andere websites

M'n stem redelijk kwijt maar wat een topwedstrijd (om in 't sfeervak te staan). Flink wat kansen gemist, had minstens 4-0 moeten worden maar ik ben 'redelijk' tevreden met deze uitslag. Wat een toptalent is die Bakkali zeg, daar kunnen we hopelijk als Eredivisie kijker nog wel een aantal jaren van genieten, een aanwinst voor de Eredivisie zou ik zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nette overwinning van PSV, dat vooropgesteld. Zoals Jimmiefitz ook al zei had de overwinning ruimer moeten zijn, maar ik heb er vertrouwen in dat het genoeg is voor de volgende ronde. Ik heb de voorbereidingen van de verschillende ploegen niet zo gevolgd, waardoor ik van een groot deel de basisspelers überhaupt nog nooit de naam had gehoord. Toen ze van start af over het veld denderden was ik wel benieuwd of dat niet zou opbreken. Uiteindelijk hielden ze dat tempo niet de gehele wedstrijd vol, maar toch was het tempo hoog genoeg om Zulte Waregem af te troeven. Toch vrees ik dat dit PSV zeker dit seizoen weinig te zoeken heeft in de CL; ze speelden aardig maar ik vond het niveau van Zulte Waregem tegenvallen. In de CL moet je de kansen die PSV kreeg zeker afmaken, want je zal er een stuk minder krijgen dan in deze voorronde.

Ik vond het wel mooi om te zien hoe goed die jonge jongens kunnen voetballen. Met name Rekik vond ik erg sterk, hij stond zeer goed te verdedigen. Ik ben wel benieuwd hoe hij het doet tegen topspitsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb de wedstrijd gekeken en gewoon verdiende overwinning. Wat jammer voor Zulte, maar ik vond ze in ieder geval niet echt sterk gisteren. Verwacht niet dat Zulte al te veel gaat tegendoen in de terugmatch, hoogstens een gelijkspel. Die match gaat wat overbodig aanvoelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had niet verwacht dat Nederlanders(chauvinisme? oordeel zelf..) dit zouden opmerken, maar Thorgan Hazard zit toch echt niet op z'n plaats bij Zulte. Met momenten speelde ie een niveau dat zelfs boven dat van PSV zat. Ik heb toch een paar situaties gezien waar niemand van PSV vat kreeg op de jonge knaap.

Oh, en de PSV supporters zijn wel een stelletje idioten zeg. Als je een fluitconcert gaat starten voor een duidelijke buitenspel, dan stond je toch duidelijk niet op de eerste rij toen het verstand uitgedeeld werd.. :7

Verder was PSV gewoon beter, maar het vizier stond op z'n zachtst gezegd niet op scherp.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had niet verwacht dat Nederlanders(chauvinisme? oordeel zelf..) dit zouden opmerken, maar Thorgan Hazard zit toch echt niet op z'n plaats bij Zulte. Met momenten speelde ie een niveau dat zelfs boven dat van PSV zat. Ik heb toch een paar situaties gezien waar niemand van PSV vat kreeg op de jonge knaap.

Oh, en de PSV supporters zijn wel een stelletje idioten zeg. Als je een fluitconcert gaat starten voor een duidelijke buitenspel, dan stond je toch duidelijk niet op de eerste rij toen het verstand uitgedeeld werd.. :7

Verder was PSV gewoon beter, maar het vizier stond op z'n zachtst gezegd niet op scherp.

Dat is bij elke club zo (en dan niet alleen met afgekeurde goals, maar ook met een overtreding of iets, zijn weinig clubs die een keer juichen voor een scheidsrechter), ook bij Ajax en bij Feyenoord, en het sfeervak (achter het goal) ziet niet of het buitenspel is, dat komt pas tijdens een herhaling (na meer dan 10/15 seconde). Slaat nergens op om PSV supporters daarvoor, vind ik ook zo voor Ajax- en Feyenoord (en andere clubs) supporters, idioten te noemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus als het niet duidelijk is, ga je maar lopen fluiten? Als je m'n post leest, kun je hopelijk zelfstandig eruit afleiden dat ik op de supporters doel die aan het fluiten zijn in zo'n situatie.

Het "sfeervak" -laat ik het maar het "idiotenvak" noemen- fluit dus terwijl ze het niet goed zien? Dus ze weten niet eens of het wel een juiste/foute beslissing is en gaan toch lopen fluiten? Je bewijst weer maar eens m'n punt dat het idioten zijn..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is bij elke club zo (en dan niet alleen met afgekeurde goals, maar ook met een overtreding of iets, zijn weinig clubs die een keer juichen voor een scheidsrechter), ook bij Ajax en bij Feyenoord, en het sfeervak (achter het goal) ziet niet of het buitenspel is, dat komt pas tijdens een herhaling (na meer dan 10/15 seconde). Slaat nergens op om PSV supporters daarvoor, vind ik ook zo voor Ajax- en Feyenoord (en andere clubs) supporters, idioten te noemen.

Hebben we hem weer. Altijd met een vinger naar andere clubs wijzen, "die doen het ook"... Nogmaals, dat is geen argument tegen iets. Dat leerde ik als klein meisje al van mijn ouders, "maar zij doet het ook!" is geen reden om het zelf te doen en al helemaal geen excuus.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is bij elke club zo (en dan niet alleen met afgekeurde goals, maar ook met een overtreding of iets, zijn weinig clubs die een keer juichen voor een scheidsrechter), ook bij Ajax en bij Feyenoord, en het sfeervak (achter het goal) ziet niet of het buitenspel is, dat komt pas tijdens een herhaling (na meer dan 10/15 seconde). Slaat nergens op om PSV supporters daarvoor, vind ik ook zo voor Ajax- en Feyenoord (en andere clubs) supporters, idioten te noemen.

Hebben we hem weer. Altijd met een vinger naar andere clubs wijzen, "die doen het ook"... Nogmaals, dat is geen argument tegen iets. Dat leerde ik als klein meisje al van mijn ouders, "maar zij doet het ook!" is geen reden om het zelf te doen en al helemaal geen excuus.

Dus iedereen mag het, maar PSV niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...