Jump to content

Champions League & Europa League


Tim14

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    145

  • TekaLoca

    136

  • MegaPilot

    124

  • Dutchy3010

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Arjen Robben _O_

Eindelijk man, ik gunde het 'm zo. Heerlijk dat hij dan zo tegen het einde de winnende goal maakt. Fantastisch! :D

Schitterende finale ook trouwens. Mooie open wedstrijd, kansen over en weer, gewoon lekker om naar te kijken. Wat dat betreft had een verlenging ook wel gemogen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoopte op een verlenging, maar helaas. Het leek erop dat Robben de antiheld ging worden door z'n gemiste kansen, maar neen hoor, op het einde een knappe actie met een koelbloedige afwerking.

Bayern München is een terechte winnaar, geen discussie mogelijk. Ze waren op alle vlakken beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Van schlemiel naar held, geweldig hoe 'Arjen Rieu' het vierde. :D

Het maakte mij niet veel uit, gunde het Dortmund als team meer en Robben omdat hij wel een prijs verdiende. En als nou juist hij de winnende maakt is het perfect. Ben erg benieuwd of hij blijft of naar een andere club gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Bayern München is een terechte winnaar, geen discussie mogelijk. Ze waren op alle vlakken beter.

De eerste 20 minuten niet... Daarna uiteraard wel.

Vind het geweldig. Robben met assist en doelpunt. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste 20 minuten niet... Daarna uiteraard wel.

Vind het geweldig. Robben met assist en doelpunt. worshippy.gif

Daar heb je gelijk in, maar over de gehele wedstrijd gezien was Bayern gewoon beter. Ik kan gewoonweg niet geloven dat er mensen zijn die vinden dat Bayern het niet verdiend heeft, Weidenfeller stond zowat in een schietkraam.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ergens kan ik het me wel voorstellen dat Dortmund zich tekort gedaan voelt. Ribéry had rood moeten krijgen (slaande beweging) en Dante eveneens (tweede gele kaart voor die onbesuisde penalty). Op basis van het spel verdiende Bayern het ook om te winnen, maar kan me voorstellen dat Dortmund fans niet blij waren.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ergens kan ik het me wel voorstellen dat Dortmund zich tekort gedaan voelt. Ribéry had rood moeten krijgen (slaande beweging) en Dante eveneens (tweede gele kaart voor die onbesuisde penalty). Op basis van het spel verdiende Bayern het ook om te winnen, maar kan me voorstellen dat Dortmund fans niet blij waren.

Ik moet toegeven dat ik kwaad was op de scheids toen ie Ribéry onbestraft liet. Die slaande beweging was minstens geel, rood zou niet ongepast geweest zijn. Het werd nog gekker dat Dante voor een lichte fout geel kreeg, net nadat de scheids een fout die rood waard was nog niet eens met geel bestrafte..:bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat dat betreft had een verlenging ook wel gemogen puh2.gif

True that, ik zat al lichtjes in mijn handen te wrijven met die gedachte. Maar helaas. puh2.gif

Leuk voor Robben dat-ie eindelijk met zijn alleenvoordekeeperineenfinale-kwaaltje heeft af kunnen rekenen, maar bij zijn (geloof ik) tweede kans had hij ook gewoon kunnen afleggen... Blijft een geweldige speler, maar zijn gebrek aan overzicht kan me echt mateloos irriteren. Helemaal als je hem nadien ook zogenaamd verontwaardigd ziet zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Bayern is de terecht winnaar van de Champions League en ik moet zeggen dat ik als Arsenal fan wel trots ben dat we ze in hun stadion hebben verslagen met 0-2. :puh:

Enkel wel jammer van 2 belangrijke arbitragefouten, zowel Ribery als Lewandowski hadden rood kunnen/moeten krijgen.

Ribery voor zijn elleboogstoot en Lewandowski omdat hij, in mijn ogen expres, stapte op de enkel van Boateng.

Link to comment
Delen op andere websites

Enkel wel jammer van 2 belangrijke arbitragefouten, zowel Ribery als Lewandowski hadden rood kunnen/moeten krijgen.

Ribery voor zijn elleboogstoot en Lewandowski omdat hij, in mijn ogen expres, stapte op de enkel van Boateng.

En dan noem je Dante niet, die al geel had toen hij die ongekend lompe overtreding maakte waar die penalty uit volgde? Dat was gewoon een gele kaart, en dus rood.

Maar goed, Bayern wel de verdiende winnaar hoor, die waren 70 minuten de baas op Wembley :)

Oh, en ik zag net bij Studio Voetbal de herhaling van de 0-1. Die verschrikkelijk slechte hoge terugspeelbal van Schweinsteiger op Neuer, hoe Neuer daar mee omging...ongekend goed. 10 seconden later had Mandzukic gescoord. Wereldgoal, wat dat betreft.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, wat een baas die Neuer. Toch mijn favoriet van Bayern en het Duitse elftal. Je kan zien dat hij als veldspeler niet laag heeft gespeeld. En als keeper altijd rust, nooit paniekeren bij een terugspeelbal, hij weet precies wanneer hij snel moet zijn met bijvoorbeeld uitgooien of de rust bewaren om het team weer goed te zetten.

Ook kan ie geweldig keepen natuurlijk, fantastische speler.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ja ja, het Europees voetbal is al begonnen, met de voorrondes van de Champions League en de Europa League. PSV neemt het binnenkort op tegen Zulte Waregem, wat volgens mij een te nemen horde moet zijn voor de Eindhovenaren. Maar dat zien we dan wel...

...op dit moment is eerst FC Utrecht namelijk bezig, in de 2e voorronde van de Europa League. Tegen het Luxemburgse FC Differdange 03. Zou je zeggen: geen probleem. Maar ja, uit met 2-1 verloren, en nu staat het 3-3 in eigen huis. Utrecht heeft nog 20 minuten om 2 keer te scoren en een blamage te voorkomen. Ongelooflijk :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...