Jump to content

Champions League & Europa League


Tim14

Recommended Posts

Het is inderdaad wel gunstig dat alle clubs met uitzondering van Zulte de tweede wedstrijd thuisspelen. Van al deze clubs ken ik alleen Minsk en APOEL, maar Feyenoord en AZ moeten wel uitkijken en de ploegen niet onderschatten, want kan je weer zoiets krijgen als met Utrecht en Vitesse ja. Maar als alle ploegen op niveau komen moet het te halen zijn, Zulte ook. Als Hazard laat zien waarom hij eigenlijk bij Chelsea hoort en de rest haalt zijn niveau moet het te halen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    145

  • TekaLoca

    136

  • MegaPilot

    124

  • Dutchy3010

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Helaas geen kaarten kunnen krijgen voor PSV - AC Milan, was binnen 1.5 uur uitverkocht.. :( Maar ik ga er nog een leuke avond van maken en hopen dat we een spectaculaire wedstrijd te zien krijgen, hopelijk met positief resultaat.

Bewerkt: door Venzio
Link to comment
Delen op andere websites

Straks PSV - Milan. Wat denken de GTAF sportfanaten? :)

Ik denk serieus dat PSV kans maakt om door te komen. Belangrijk daarin is om vanavond in eigen huis de 0 te houden, ook al betekent dat een doelpuntloos gelijkspel, want uit ben je met een 1-1 dan gewoon door. Als Milan vanavond scoort, dan wordt het uiteraard een stuk lastiger in de return.

Link to comment
Delen op andere websites

Milan was de afgelopen jaren wat zwakker, maar is qua kwaliteit van de selectie op de goede weg terug. Met Niang, De Sciglio en consorten lopen er een aantal spelers rond die binnen een paar jaar waarschijnlijk basiskracht zijn. Voor nu kunnen ze nog wel even teren op de oudjes in de selectie. Vraag me vooral af hoe lang ze Abbiati nog in de basis houden. Je zou verwachten dat die vent onderhand met een rollator loopt. Wat betreft de wedstrijd zelf: ik denk dat PSV blij mag zijn als het er een gelijkspel uitsleept. Een kleine overwinning moet mogelijk zijn, maar eigenlijk verwacht ik dat AC Milan het niet zover laat komen.

Link to comment
Delen op andere websites

De 'gezonde' spanning begint hier al op te komen, vertrek zomenteen naar wat vrienden, helaas niet in het stadion maar met wat meer mensen is het ook gezellig achter de TV! Ik hoop op 1-0 of in ieder geval de 0, dan denk ik dat we een aardige kans hebben in Milan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat PSV aan voetballen toe komt. Dan hebben ze zeker een kans. Ik moet bekennen dat ik Milan de afgelopen jaren wat uit het oog ben verloren, ik volg ze al sinds het gouden trio er voetbalde, maar het blijft een respectabele tegenstander. Ik verwacht wel dat PSV kansen zal krijgen, maar ze zullen ze moeten afmaken. Als dat lukt, is er zeker perspectief.

Vraag me vooral af hoe lang ze Abbiati nog in de basis houden. Je zou verwachten dat die vent onderhand met een rollator loopt.

Toen ik zijn naam zag in de krant bij de vermoedelijke opstelling, was ik zeer verbaasd; hij speelde al bij Milan toen sommige PSV'ers nog geboren moesten worden.

Link to comment
Delen op andere websites

1-1, aardig resultaat lijkt me. Zat in de slotfase wel meer in, maar na een achterstand van 0-1 is dit natuurlijk prima. PSV zal uit dus moeten scoren en het spel maken, maar dat laatste lijkt me sowieso geen probleem: PSV voetbalt zoals ik nog nooit heb gezien, denk ik. Zelfs Matavz blijkt ineens meer te kunnen dan enkel scoren. Ik heb er nog steeds vertrouwen in :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zo hé, wat was Fenerbahçe bedroevend slecht vandaag tegen Arsenal. De Engelsen imponeerden ook niet echt, maar de 0-3 is absoluut verdiend. Slecht verdedigd bij de 0-1, slecht gekeept bij de 0-2, en een volkomen onnodige overtreding bij de 0-3. Kuyt was wel weer degelijk natuurlijk, dus daar kan Van Gaal wel weer tevreden over zijn... :puh:

Er waren meer ruime uit-overwinningen vanavond, en ik ga er toch niet van uit dat de NOS volgende week de return tussen Arsenal en Fenerbahçe uit gaat zenden. Dat moet toch PAOK Saloniki - Schalke 04 worden, met aan beide kanten een Nederlander bij de club (respectievelijk Huub Stevens en Klaas-Jan Huntelaar) en een uitslag van 1-1 vanavond in Duitsland. Overigens erg goede goal van Farfán, die paste echt precies.

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeet Ton Lokhoff niet. :puh:

Het tweede bedrijf van Arsenal zag er goed uit vandaag, ik hoop dat ze het kunnen voortzetten in de Premier League, wat een verschil met de wedstrijd van zaterdag tegen Aston Villa. Verrassend dat Austra Wien met 0-2 won bij Dinamo Zagreb, had dat toaal niet verwacht. Zagreb haalt nu toch al een tijdje de groepsfase via de voorrondes. Mooie goals van Farfan en Stoch.Hoop dat PAOK het haalt tegen Schalke, dat nu zonder Huntelaar speelt. Dat zou beter zijn voor Ajax en eventueel PSV, de kans wordt dan groter dat ze net pot 2 halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeet Ton Lokhoff niet. :puh:

Goh, hoe kon ik die toch vergeten :clown:

Feyenoord blijft lekker bezig dit seizoen: 1-0 verloren uit bij Kuban Krasnodar in Rusland. Volkomen verdiend overigens, ze mogen nog blij zijn dat het hierbij bleef. Nu moet het thuis dan maar gebeuren. Gelukkig heeft AZ wel gewoon gedaan wat ze moesten doen: 1-3 gewonnen bij het Griekse Atromitos. Zo hebben we straks in ieder geval Ajax, PSV en AZ in Europa, en hopelijk kan Feyenoord de negatieve reeks op tijd doorbreken.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelfs Matavz blijkt ineens meer te kunnen dan enkel scoren.

Hij deed wel leuk mee, maar blijft door zijn logheid een zwakke schakel in het elftal. Zie daar liever Locadia spelen, die past qua explosiviteit veel beter in het huidige elftal.

Toch wel zeer bedroevend dat er mogelijk maar drie Nederlandse clubs in Europa zitten, laat toch (deels) een beetje zien dat Feyenoord nog lang geen topclub is, en buiten de Eredivisie nog heel kwetsbaar is.

Feyenoord is in de Eredivsie ook heel kwetsbaar... puh2.gif Het elftal is gewoon erg middelmaat, ook met al die internationals.

Link to comment
Delen op andere websites

De NOS gaat dinsdag dus gewoon Arsenal - Fenerbahçe uitzenden, wat nergens meer om gaat natuurlijk. In plaats van dan maar te kiezen voor PAOK - Schalke 04, wat weliswaar een minder affiche is, maar wel gewoon nog spannend is én waar 2 Nederlanders bij betrokken zijn. Onbegrijpelijk hoor :7

Link to comment
Delen op andere websites

Zal wel door Kuijt komen en omdat Arsenal een grote naam is. Beetje vreemd. Ga toch maar kijken, misschien even zoeken naar een stream of kijken of Fox de Sport1 de andere wedstrijden wel uitzendt.

Ik hoop dat Feyenoord door de overwinning vandaag wat vertrouwen heeft voor donderdag en PSV zich herpakt. Milan heeft van Hellas verloren, dus die hebben een nog slechtere generale dan PSV.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...