Jump to content

Champions League & Europa League


Tim14

Recommended Posts

Even alle goals eens bekeken. Ziet er toch op sommige momenten ook maar een geklungel uit bij Anderlecht hoor. Maar zo'n speler als Ibrahimovich tegenhouden is ook verdomd moeilijk. Mijn 0-3 voorspelling zat er dus blijkbaar wat naast.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    145

  • TekaLoca

    136

  • MegaPilot

    124

  • Dutchy3010

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zonde van Ajax... dat wordt knokken voor die derde plaats nu. Thuis van Celtic moet er 'gewoon' gewonnen worden, anders wordt dit een heel dramatisch Champions League-seizoen :(

En hopen dat Celtic niet toevallig thuis wint van Milan, want dan gaat Ajax alsnog de boot in.

Link to comment
Delen op andere websites

Moest hier wel hard om lachen voor de wedstrijd tegen PSG emo.gif

En erna al helemaal? puh2.gif

Zekerweten :7 Nog wat reacties na de wedstrijd: Klik!, Klik!, Klik!. Amazing! :7

Overigens vind ik wel wat irritant aan deze wedstrijd.. Het lijkt alsof mensen nu pas door hebben hoe goed Ibrahimovic is, terwijl die dit soort dingen al jaren doet. Hopelijk ben ik niet de enige die er zo over denkt? Hij valt toch al jaren goed op.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt alsof mensen nu pas door hebben hoe goed Ibrahimovic is, terwijl die dit soort dingen al jaren doet. Hopelijk ben ik niet de enige die er zo over denkt? Hij valt toch al jaren goed op.. :puh:

Finalist bij Voetballer v/h Jaar 2012, dus men weet 'm hier op het forum wel op waarde te schatten ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Is wel erg dat nu net Nuytinck zoiets gaat zeggen voor zo'n wedstrijd. Hij zat in het begin van het seizoen steeds op de bank door z'n slechte prestaties, nu begint die terug in de basis te kruipen maar verliezen we thuis tegen ploegen als Kortrijk.. En onlangs ook nog 4-0 op het veld van Club Brugge. Normaal halen ze daar altijd nog wel een resultaat maar nu werden ze weggespeeld.

Er zit een dik probleem bij Anderlecht, hoewel ze in de CL nog goed speelde tegen Benfica en Olympiakos, ondankt de nederlagen.

Het lijkt alsof mensen nu pas door hebben hoe goed Ibrahimovic is, terwijl die dit soort dingen al jaren doet. Hopelijk ben ik niet de enige die er zo over denkt? Hij valt toch al jaren goed op.. :puh:

Finalist bij Voetballer v/h Jaar 2012, dus men weet 'm hier op het forum wel op waarde te schatten ;)

Lucky enough! :D

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Overigens vind ik wel wat irritant aan deze wedstrijd.. Het lijkt alsof mensen nu pas door hebben hoe goed Ibrahimovic is, terwijl die dit soort dingen al jaren doet. Hopelijk ben ik niet de enige die er zo over denkt? Hij valt toch al jaren goed op.. :puh:

Precies..

Sorry, maar 4 doelpunten scoren tegen een kutploeg als Anderlecht kunnen veel voetballers. Er zijn zelfs al 6 spelers die een hattrick scoorden tegen Anderlecht, ik zie geen tientallen pagina's voor die spelers. Begrijp me niet verkeerd, Ibra is absolute wereldtop, maar dat was hij voor de wedstrijd van Anderlecht al. België heeft niks te zoeken in de CL, en Nederlandse ploegen mogen al blij zijn als ze de poulefase overleven. Hoe lang is het al geleden dat een BE/NL ploeg in een noemenswaardige positie zat in de CL? 5 jaar? 6 jaar? Geen idee, you tell me..

Link to comment
Delen op andere websites

Zlatan krijgt nu meer aandacht vanwege de schoonheid van het derde doelpunt lijkt me. De overige drie doelpunten hadden wel meer voetballers kunnen maken, de derde was een toch wel typisch Ibra-doelpunt. Sowieso krijgt hij genoeg aandacht, misschien is er een verschil tussen Nederland en Belgie op dit vlak omdat het tegen Anderlecht was. Zlatan krijgt hier altijd wel de aandacht die hij verdiend, na zijn vier doelpunten tegen Engeland was het een gekkenhuis. :D

Hoe lang is het al geleden dat een BE/NL ploeg in een noemenswaardige positie zat in de CL? 5 jaar? 6 jaar? Geen idee, you tell me..

De beste prestatie van een club uit de Benelux is al meer dan 8 jaar geleden toen PSV in het seizoen 2004/2005 de halve finale haalde. Dat was dan ook wel een erg goed seizoen, door het 'uitdoelpunten-voordeel' haalde PSV de finale niet. De laatste keer dat de tweede ronde werd behaald is denk ik ook al zo'n 5 jaar terug.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik genoot 2 jaar geleden nog wel van Anderlecht in de Europa League. Daar hadden ze 18/18. Wel in een ietwat miezerig groepje, maar toch was het fijn :D

Ben toen ook 2 wedstrijden gaan zien, namelijk thuis tegen Lokomotiv Moskou en AZ Alkmaar. Jammer dat de prijzen zo hoog waren voor de wedstrijd tegen PSG anders zat ik daar ook :puh:

Om er nog op terug te komen: ik denk ook dat Anderlecht meer thuis hoort in de EL. Daar kunnen ze mischien nog een wedstrijdje of twee winnen met dit team..

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

De laatste keer dat de tweede ronde werd behaald is denk ik ook al zo'n 5 jaar terug.

Ook dat was PSV; in het seizoen 2006/2007 werden ze in de kwartfinales uitgeschakeld door Liverpool. En het seizoen daarvoor ('05-'06) was het de laatste keer dat er twee Nederlandse clubs overwinterden. Ajax en PSV werden toen beiden uitgeschakeld in de achtste finales.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...