Jump to content

Champions League & Europa League


Tim14

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    145

  • TekaLoca

    136

  • MegaPilot

    124

  • Dutchy3010

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Had 't om eerlijk te zijn niet verwacht maar sta nu toch wel met vol enthousiasme naar mijn tv te kijken. Nu even rust dan maar wauw wat heb ik zin in de tweede helft. Hoop toch wel op een winst. Zou mooi zijn voor ons mooie kikkerlandje met de jip en janneke competitie :)

Link to comment
Delen op andere websites

Penalty was terecht, Neymar werd getorpedeerd in het strafschopgebied en daar betaal je de terechte prijs voor. Barca zal nu wel terugkomen. :)

Edit: Zucht, die commentator van NOS is wel superirritant zeg. Overduidelijk een Ajaxfan. Dat is prima, maar als commentator mag je toch wel een beetje objectief zijn..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ja zag het gebeurden, zo jammer dit.. Had echt gehoopt op een mooie stunt en door jezelf op te offeren voor een rode kaart en een penalty tegen is gewoon een domme zet die hem als die pech heeft nog lang kwalijk genomen word. Met 10 man tegen Barcelona word een pittig half uurtje.. Zie 't zo nog 2-2 en 2-3 worden eigenlijk en dan is de droom alweer voorbij helaas.

Link to comment
Delen op andere websites

Hele domme zet ja. Voor hetzelfde geld had Neymar niet gescoord en stond het nu nog 2-0. Die domme zet zorgt er ook voor dat Ajax verplicht is kutvoetbal/betonvoetbal te spelen dat bestaat uit met 10 man verdedigen en de bal loeihard naar voren trappen.

Link to comment
Delen op andere websites

...verdiend!

:schater:

Ajax heeft gewonnen, en hoe. Dit noem ik echt geen voetbal, een beetje voetbalsupporter houdt hier gewoon niet van. Een ploeg die constant aanvalt verliest van een ploeg die de bal gewoon doelloos naar voren trapt, tijdrekt en met tienen verdedigt. Het begint meer regel dan uitzondering te worden. De scheids was trouwens helemaal voor Ajax, net een penaltyfout gezien die niet bestraft werd(bekijk de herhaling als je me niet gelooft, de verdediger van Ajax trekt wel degelijk aan de arm van de Barca speler - weet nu niet meteen welke het was -) en bij sommige "fouten" van Barca had ik toch wel m'n twijfels.

Nou, proficiat aan alle Ajax supporters. Ga nu maar verkondigen dat je met prachtig voetbal gewonnen hebt van een gehavend Barcelona.

Lol.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Die penaltyfout zijn ze inderdaad heeeel erg goed mee weggekomen dat is gewoon een feit. In de 90ste minuut toen Barcelona twee keer een corner tegen kreeg zag je toch wel duidelijk irritatie op de gezichten van de Barcelona spelers. Al met al wel een mooie presentatie maar ze hebben wel wat geluk gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

...verdiend!

:schater:

Ajax heeft gewonnen, en hoe. Dit noem ik echt geen voetbal, een beetje voetbalsupporter houdt hier gewoon niet van. Een ploeg die constant aanvalt verliest van een ploeg die de bal gewoon doelloos naar voren trapt, tijdrekt en met tienen verdedigt. Het begint meer regel dan uitzondering te worden. De scheids was trouwens helemaal voor Ajax, net een penaltyfout gezien die niet bestraft werd(bekijk de herhaling als je me niet gelooft, de verdediger van Ajax trekt wel degelijk aan de arm van de Barca speler - weet nu niet meteen welke het was -) en bij sommige "fouten" van Barca had ik toch wel m'n twijfels.

Nou, proficiat aan alle Ajax supporters. Ga nu maar verkondigen dat je met prachtig voetbal gewonnen hebt van een gehavend Barcelona.

Lol.

+1. Gefeliciteerd aan alle TROUWE!!! en ECHTE!!! Ajax-supporters.

Ik heb slechts de tweede helft gezien, dus ik kreeg een spelbeeld zoals MegaPilot dat uitgelegd heeft. Jammer dat je zo moet gaan voetballen, maar wat kan je anders gaan doen.. Blijkbaar was de eerste helft (die ik dus niet heb gezien) veel beter en was Barça gewoon de onderliggende ploeg dus gewoon weer: gefeliciteerd.

Link to comment
Delen op andere websites

...verdiend!

:schater:

Ajax heeft gewonnen, en hoe. Dit noem ik echt geen voetbal, een beetje voetbalsupporter houdt hier gewoon niet van. Een ploeg die constant aanvalt verliest van een ploeg die de bal gewoon doelloos naar voren trapt, tijdrekt en met tienen verdedigt. Het begint meer regel dan uitzondering te worden. De scheids was trouwens helemaal voor Ajax, net een penaltyfout gezien die niet bestraft werd(bekijk de herhaling als je me niet gelooft, de verdediger van Ajax trekt wel degelijk aan de arm van de Barca speler - weet nu niet meteen welke het was -) en bij sommige "fouten" van Barca had ik toch wel m'n twijfels.

Kijk dan ook even naar de woorden daarvoor:

maar kijkend naar de eerste helft' date=' verdiend! [/quote']

Eerste helft was Ajax flink de bovenliggende partij en Barça heeft niet hetzelfde gebracht in de tweede helft als wat Ajax in de eerste helft deed.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerste helft was Ajax flink de bovenliggende partij en Barça heeft niet hetzelfde gebracht in de tweede helft als wat Ajax in de eerste helft deed.

Barca speelde tegen 10 verdedigers in de tweede helft, remember? Bij elk balverlies werd de bal loeihard naar voren getrapt, logisch dat je dan niet het voetbal kan brengen à la Ajax in de eerste helft.

Een voetbalmatch bestaat overigens uit twee helften, dan moet je niet een ganse wedstrijd gaan beoordelen op 1 helft. Op het laatste wegkomen met een penalty en dan als supporter toch nog durven afkomen met "verdiend gewonnen", sorry, dat begrijp ik gewoon niet.

Held_zpsbf81a932.png

En daarmee is alles gezegd wat ik wou zeggen. Ik hou van mooi voetbal, sommigen blijkbaar niet.

De bovenstaande reactie is niet van mijn hand.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

De penalty was buiten het strafschopgebied, hoewel je dat door de snelheid de scheids niet kan aanrekenen is rood en een strafschop te veel naar mijn mening. Het lijkt me ook beter om een strafschop niet te geven als het twijfelachtig is dan wel.

En wat verwacht je? Ajax domineerde de hele eerste helft en Barca komt op 2-1 door een domme fout van Van Rhijn. Welke ploeg zou dan gaan aanvallen tegen Barca met 10 man? Dat ben je gek. Ajax heeft gedaan wat ieder team zou hebben gedaan in de tweede helft, geef ze tenminste nog probs voor de eerste helft. Aanvallend gespeeld tegen Barca en 2 doelpunten gemaakt, ploegen als Chelsea en Celtic hebben gewonnen door vanaf de aftrap met 11 man op de eigen helft te spelen.

En MP, het lijkt me bijzonder logisch dat een Nederlandse commentator voor Ajax is... Dit is erg belangrijk voor het Nederlands voetbal aangezien de andere clubs het slecht doen en Ajax de enige club in de CL is. Daarbij is het ook nog een historische zege, wie zou objectief zijn in zo'n situatie?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...