Jump to content

Champions League & Europa League


Tim14

Recommended Posts

Ik hoop voor Ajax dat het geen afstraffing wordt, maar ik vrees het ergste. Ik zie Barcelona toch echt als de topper van de poule, en ik vermoed dat Ajax en Celtic gaan strijden om de derde plek. Doelsaldo zal dus wel eens heel belangrijk kunnen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    145

  • TekaLoca

    136

  • MegaPilot

    124

  • Dutchy3010

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tja, 4-0 in de Champions League is meestal toch wel een teken dat je er wellicht niet thuis hoort, ook al is het tegen Barcelona. Dat volgens mij ook niet echt z'n best deed, af en toe leek het net alsof het een oefenpotje voor ze was.

Link to comment
Delen op andere websites

Als iedere club die ruim verliest in Camp Nou niets te zoeken heeft in de Champions League en derhalve maar beter niet mee kan doen, dan wordt het een klein League. Natuurlijk, 4-0 verliezen is altijd beschamend, maar ja: uit bij Barça dus...

Wel een wanprestatie van PSV overigens. In eigej huis met 2-0 verliezen van een club uit Bulgarije, dat mag nooit gebeuren. Ook niet tegen de kampioen.

Link to comment
Delen op andere websites

De prestatie van Ajax is eigenlijk velen malen beter dan die van PSV. PSV had ook totaal geen achterban, halve stadion was leeg. Wat Schaars zei klopt wel, het stroomt pas vol tijdens de knock-out fase. Wel grappig om Misidjan te zien scoren, die presteerde vorig jaar tegen PSV ook al goed. :puh:

AZ heeft erg veel geluk gehad, maar een overwinning leveren hoe dan ook 3 puntjes op. Op dit punt heb ik meer vertrouwen in AZ dan in PSV, maar de Eindhovenaren moeten zich herpakken.

Voor Ajax is de blamage van PSV wel gunstig, flinke metale tik voor de wedstrijd van zondag, Ajax natuurlijk ook, maar die zullen met meer vertrouwen de wedstrijd ingaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor Ajax is de blamage van PSV wel gunstig, flinke metale tik voor de wedstrijd van zondag, Ajax natuurlijk ook, maar die zullen met meer vertrouwen de wedstrijd ingaan.

Ach, die 'mentale tik' geloof ik niet zo in. Immers: voor hetzelfde geld zijn ze een stuk scherper na zo'n nederlaag.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Wat een blijdschap en verdriet in 5 minuten tijd...

Echt WK-finale gevoelens hier, wat was het ongelooflijk mooi geweest als Denswil, waar nooit iemand buiten Nederland van gehoord heeft, de winnende had gemaakt tegen AC Milan. Maar nee, Erikson had andere gedachten. Er zullen verschillende meningen zijn, maar imo was dit geen penalty. VDH en Balotelli trekken aan elkaar en de uiteindelijke val van beiden ligt meer aan de Italiaan. Ajax wordt hard genaaid, het was ook te mooi om waar te zijn. Erg goed dat De Boer VDH in bescherming neemt, het was geen slimme actie, maar die jongen heeft het sinds zijn uitnodiging voor Oranje zo moeilijk, erg sneu.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo zonde dit... ik moet zeggen dat Milan het laatste halfuur de grotere kansen had, maar als je in de laatste minuut op voorsprong komt mag je dat niet meer weggeven. Of het een penalty was? Tja, je kunt 'm geven. Sneu voor Van der Hoorn, maar sneu voor heel Ajax eigenlijk: dit waren 3 heel belangrijke punten. Nu moet er tegen Celtic echt 'gewoon' 6 punten worden gepakt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Vanavond (alweer) AC Milan - Barcelona kijken. Het wordt een gewoonte :7 .. Denk ook niet dat Barça het makkelijk gaat krijgen aangezien ze niet echt scherp waren tegen Osasuna. Heb best wel schrik voor een herhaling van vorig jaar.. :/

Maar helaas kan ik dus de topaffiche van vandaag niet op TV kijken, namelijk Arsenal - Dortmund.. Dat moet een zware wedstrijd worden :D

Link to comment
Delen op andere websites

Erg jammer dat Ajax vandaag de kansen niet kon benutten, ze hadden de wedstrijd kunnen winnen. Denswil was twee keer ongelukkig, bij de penalty maakte hij een domme beweging, maar de Celtic-speler zocht het ook slim op. Bij het tweede doelpunt was het zoals De Boer al zei een normale reflex. Mooi doelpunt van Schöne, die speelde in 10 minuten al zo'n goede wedstrijd. Die zie ik over twee weken thuis liever in de basis dan Poulsen of Fischer (zijn corners gingen nergens over) en hetzelfde geldt voor De Sa, want die was ook vele maten beter dan Andersen.

Geen leuke uitslagen vanavond, Arsenal helaas verloren, wel knap van Dortmund. Verder geen verrassende uitslagen, Porto-Zenit misschien een beetje onverwacht. Het was wel apart dat de NOS bij de wedstrijd Marseille-Napoli gewoon een doelpunt oversloeg en de commentator bij het eerste doelpunt dat je te zien kreeg '2-0' riep. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Vanavond wordt het Anderlecht - PSG voor mij.. Ik hoop enkel dat het geen afstraffing wordt maar ik vrees ervoor :7

*KLIK*

Exact 0-5, 4x Zlatan, waarvan 1 (of zelfs 2) wereldgoals. Heerlijk :7

Tja, het is natuurlijk een beetje de goden (lees: Zlatan) verzoeken...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...