Jump to content

Champions League & Europa League


Tim14

Recommended Posts

Het is inderdaad goed van Anderlecht, maar ik denk dat ze het tegen Zenit en Malaga moeilijker gaan krijgen. AC Milan is uit vorm, Zlatan is weg en Pato is geblesseerd dus het is niet heel verrassend dat Milan weer ondermaats presteert.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    145

  • TekaLoca

    136

  • MegaPilot

    124

  • Dutchy3010

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Van Ajax kan ik het nog wel begrijpen dat ze verliezen van Dortmund. Maar PSV die verliest van Dnjepr Dnjepropetrovsk? :cab: Ik vond Waterman trouwens ook niet sterk keepen. RC Genk met onze Nederlandse Mario Been gaat het ook lekker in Europa. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ajax kan het nu echt vergeten :puh:

Ik vrees er ook voor, maar zelfs al hadden ze gewonnen dan had het nog moeilijk geworden. :puh:

Ik vond trouwens de match Real - Man. City echt de mooiste match van de eerste 2 speeldagen. :puh:

Leuke manier voor Real om zo je 100ste Europese match te winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke manier voor Real om zo je 100ste Europese match te winnen.

:? 100e Europese wedstrijd? Volgens mij zitten ze op iets meer hoor...sowieso meer wedstrijden, en ook zeker weten meer overwinningen dan 100. Anders win je niet zo vaak de Europa Cup I.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke manier voor Real om zo je 100ste Europese match te winnen.

:? 100e Europese wedstrijd? Volgens mij zitten ze op iets meer hoor...sowieso meer wedstrijden, en ook zeker weten meer overwinningen dan 100. Anders win je niet zo vaak de Europa Cup I.

Neej, hij heb wel gelijk. Het gaat hier alleen om de CL matches, dus zonder de EC1, hij brengt het alleen een beetje slordig met 'Europese match'

Hier de gehele statistieken voor de Champions League:

Gespeeld(winst/gelijk/verlies)

176 (100/35/41)

Doelpunten voor/tegen

351/196

Titels

3

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik werd helemaal gek eerst was het 0-1 toen dacht ik nee dit meen je niet toen werd het 1-1 ik werd blij. Ik moest op een gegeven moment naar de wc en terwijl ik op de wc zat 2-1 en toen ging op een gegeven moment ook nog mn beeld haperen en flippen en toen hoorde ik ineens JAAAAAAAAAH

Link to comment
Delen op andere websites

Manchester City speelde ook wel slecht, hoe sterk Yaya Touré tegen Real was, zo slap vandaag. Had misschien toch te maken met de overtreding van Blind. Ajax heeft het uiteindelijk wel goed uitgespeeld, had via Sana ook mog 4-1 kunnen worden. Mooie uitslag. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...