Jump to content

Champions League & Europa League

Recommended Posts

Geplaatst:

Tja, in de sport bestaat eigenlijk en als niet. Je kunt niet zomaar zeggen dat het toen 1-2 was, want misschien had PSG zonder die goal wel nog meer druk gezet en was het ook 2-2 geworden. Dat valt niet te zeggen, dus was het vorige week gewoon 2-2.

Maar jij hebt er geen problemen mee dat een ploeg door kan gaan zonder een wedstrijd te winnen? Twee gelijke spelen, en dan doorgaan wegens een uitdoelpuntje...kom op, wat is daar winnen aan? Nog erger vind ik het overigens als het bijvoorbeeld twee keer 1-1, het in de verlenging uiteindelijk 2-2 wordt en dat de uitploeg ook dan dus het voordeel heeft van de uitgoal. Belachelijk vind ik het emo.gif

Dat de uitdoelpunten meer meetellen vind ik ook belachelijk.

In dit geval vind ik wel dat de sterkste ploeg doorgaat. Buitenspeldoelpunt en een afgeweken bal, dat waren de doelpunten van een saai PSG de eerste wedstrijd. De tweede wedstrijd waren ze wel de betere ploeg.

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NandroDavids

145

• TekaLoca

136

• MegaPilot

124

• Dutchy3010

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Wat een slecht Barça gisteren. Echt ongelooflijk.. Gelukkig genoeg zijn ze door naar de semi's.

Geplaatst:

Morgen loting voor de halve finales, zou wel mooi zijn als de Duitse ploegen tegenover de Spaanse worden gezet. :puh:

Geplaatst:

Morgen loting voor de halve finales, zou wel mooi zijn als de Duitse ploegen tegenover de Spaanse worden gezet. :puh:

En dat is ook gebeurd:

Bayern München - FC Barcelona

Borussia Dortmund - Real Madrid

Europa League:

Fenerbahçe - Benfica

FC Basel - Chelsea

Tja, prima affiches allemaal, wat mij betreft. Maar ja, het zijn dan ook de halve finales, dus dan is dat vaak zo :)

Geplaatst: (bewerkt)

FORZA BARCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

El classico in de finale zou wel nice zijn. :D

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Vind het best jammer, die loting. Wellicht zijn de Spaanse ploegen ook wel de twee best voetballende ploegen, maar ik vind ze ook de vervelendste ploegen. :7 Daarom had ik gehoopt dat nu Real-Barca zou zijn, zodat het in ieder geval geen Spaanse finale zijn.

Geplaatst:

Dat Real-Barca heb ik nu wel een keer gezien, dus ik hoop dat er in ieder geval één Spaanse ploeg uitgeknikkerd wordt. Bayern-Barca gaat reuze interessant worden. In mijn ogen een van de best mogelijke wedstrijden op dit moment. yep.gif

Geplaatst:

Ik snap niet dat er mensen zijn die dit willen zien, zo'n El classico gebeurt al minstens 4 keer op een jaar.

Dan zie ik liever voetbalmatchen die je in de normale competities niet kan zien.

Geplaatst:

Ik ben het met je eens, over het algemeen is de Champions League het leukst als je veel clubs uit verschillende landen tegen elkaar te zien krijgt. Alleen is Real-Barca dé wedstrijd van het seizoen, met zo'n hoog niveau, dat ik El Clasico als uitzondering wel als finale zou willen.

Het klopt wel dat ie vaak wordt gespeeld, maximaal 8 keer, wat dit jaar nog 7 kan worden. Alleen is de CL-finale een de meest beladen wedstrijd, de belangrijkste wedstrijd van het seizoen als hij behaald wordt.

Geplaatst:

Ik ben het met je eens, over het algemeen is de Champions League het leukst als je veel clubs uit verschillende landen tegen elkaar te zien krijgt.

Sinds men heeft ingevoerd dat niet alleen de kampioenen zich voor dit toernooi plaatsen is die kans redelijk verkleind. De laatste jaren is het toch een onderonsje geworden van Engelse, Spaanse, Italiaanse en Duitse clubs, met incidenteel een verrassing ertussen. Vind ik wel jammer, want het "Europese" is er wel een beetje van af.

Geplaatst:

Eerst de twee wedstrijden tegen Bayern spelen, wat imo onmogelijk zal zijn voor Barça om die te winnen. Voor mij is Bayern de beste club ter wereld en niet Barça of Real (als Barça-supp :7)..

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb nergens beweerd dat Barça de beste is, ik besef maar al te goed dat Bayern een steengoede ploeg is. Maar dat betekent niet dat ik niet 100 % achter Barça sta.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Ik heb ook niet gezegd dat jij dat heb gezegd, maar door hun prestaties in de laatste jaren worden ze weleens de beste in de wereld genoemd.. Snap je nog? :puh:

Geplaatst:

Maar ze zijn ook de beste in de wereld? :?

Sorry, kon ik effe niet laten..:7 Persoonlijk denk ik niet dat er een ploeg de beste van de wereld kan worden genoemd. Er is atm geen ploeg die zo goed als onverslaanbaar is.

Geplaatst:

Eerst de twee wedstrijden tegen Bayern spelen, wat imo onmogelijk zal zijn voor Barça om die te winnen. Voor mij is Bayern de beste club ter wereld en niet Barça of Real (als Barça-supp :7)..

Ik had moeten gaan wedden, verdomme. :puh:

Wat een slecht Barcelona alweer. Zeer vergelijkbaar met de verloren wedstrijd tegen Milan: helemaal geen inspiratie meer. Jammer dat je met 4-0 (ehh hallooo) naar huis moet gaan..

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...