Venzio Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Op wat voor manier dan ook. Daar ben ik het dus niet mee eens. Dat tijdrekken kan ik me voorstellen; daar moet de scheids beter tegen optreden. Maar er bestaat ook nog iets als respect in het voetbal (of in ieder geval; dat zou moeten bestaan). Respect voor de tegenstander. Dat was gister heel ver te zoeken. Dus een beetje op dezelfde manier als de tweede helft tegen Barcelona?
Crazy-Ghost Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Wat is balloteli een vervelende speler.. Balen van Ajax. Lopen ze iets van 20 miljoen mis.
Guardian1980 Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Ik snap het wel, dat spel van Milan; op sommige momenten is het resultaat heilig, en de manier waarop is dan niet van belang. Ik denk ook niet dat er maar een Italiaanse fan is die baalt van de manier van spelen. En natuurlijk bekijken wij het vanaf de andere kant; we balen dat het Ajax niet is gelukt. Het schijnt wel iets typisch Nederlands te zijn, we zien liever goed voetbal dat niet altijd leidt tot de overwinning, dan voetbal dat draait om de overwinning.
MegaPilot Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 (bewerkt) Ik heb AC Milan tegen Ajax gekeken en dat was toch wel frustrerend om te zien hoe er werd gespeeld door AC Milan.. Ajax had dit gewoon moeten winnen maar helaas! Als je de tweede helft van Ajax - Barcelona gevolgd hebt, dan zou je nu niet moeten klagen over 10 spelers die lopen te tijdrekken. Daar ben ik het dus niet mee eens. Dat tijdrekken kan ik me voorstellen; daar moet de scheids beter tegen optreden. Maar er bestaat ook nog iets als respect in het voetbal (of in ieder geval; dat zou moeten bestaan). Respect voor de tegenstander. Dat was gister heel ver te zoeken. Dus een beetje op dezelfde manier als de tweede helft tegen Barcelona? HELD! Als je eigen ploeg wint door tijdrekken is het oké, maar als ze zo verliest is het een drama. Sjonge jonge.. En neen, zo zit ik dus niet in elkaar. Ik kan helemaal niet genieten van een pot tijdrekkersvoetbal. Als Barcelona wint door tijdrekken, ga ik dat helemaal niet trots gaan lopen verkondigen zoals sommigen dat hier doen. Dat Ajax eruit ligt door 10 man dat doelloos zit te tijdrekken is wel héél ironisch. Bewerkt: 12 december 2013 door MegaPilot
Venzio Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Huilen geblazen voor PSV & Ajax (Sport Blog), sluit aan op dit topic dus ik denk dat het geen probleem is om dit hier te posten?
Dutchy3010 Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Als je eigen ploeg wint door tijdrekken is het oké, maar als ze zo verliest is het een drama. Sjonge jonge.. En neen, zo zit ik dus niet in elkaar. Ik kan helemaal niet genieten van een pot tijdrekkersvoetbal. Als Barcelona wint door tijdrekken, ga ik dat helemaal niet trots gaan lopen verkondigen zoals sommigen dat hier doen. Dat Ajax eruit ligt door 10 man dat doelloos zit te tijdrekken is wel héél ironisch. Er is wel een verschil tussen die twee wedstrijden, met name omdat Milan het ontzettend achterbaks deed, met veel valse overtredingen e.d. Tegen tijdrekken "an sich" heb ik niet veel problemen, dat hoort bij het spelletje, maar veel gaan liggen, veel smerige overtredingen, ballenjongens die de ballen niet geven, enzovoorts, is van een heel ander kaliber.
NandroDavids Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Ach, misschien is het juist nog wel slimmer om op deze manier tijd te rekken. Zo frustreer je de tegenstander ook nog eens. Balotelli was wat dat betreft eigenlijk gewoon de man of the match. Ja, hij had eigenlijk rood moeten krijgen, maar zo sterk als hij op zijn manier speelde in de laatste pakweg 15 minuten, dat vind ik toch ook knap hoor. En: PSV
MostWantedKid Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Ik ben geen Ajax-fan, maar ik had het ze wel gegund. Het deed gewoon pijn aan mijn ogen om te zien hoe Milan speelde. Als Twente het deed had ik het weer niet erg gevonden omdat je dat moet doen om door te gaan. Italiaans voetbal gaat om het resultaat, maar als je zo naar de volgende ronde moet vind ik het wel heel sneu. Montolivo gaf trouwens Poulsen nog op de kop voor zijn rode kaart die eigenlijk wel paars had mogen zijn. Achterlijke.. We weten allemaal hoe Poulsen is.
TekaLoca Geplaatst: 17 december 2013 Rapport Geplaatst: 17 december 2013 Loting Champions League, laatste 16, knockout-fase: Loting Europa League, laatste 32, knockout-fase: Wat vinden jullie ervan?
Jimmiefitz Geplaatst: 17 december 2013 Rapport Geplaatst: 17 december 2013 City-Barcelona, Arsenal-Bayern, Gala-Chelsea en Schalke-Real lijken me leuke wedstrijden. Pas in de kwartfinales komen alle topploegen tegen elkaar. De lotingen van Ajax en Twente zijn gunstig, die moeten 'gewoon' doorgaan. De tweede ronde voor AZ wordt wel erg lastig en Ajax kan het ook nog moeilijk krijgen tegen Basel.
Dutchy3010 Geplaatst: 17 december 2013 Rapport Geplaatst: 17 december 2013 De lotingen van Ajax en Twente zijn gunstig, die moeten 'gewoon' doorgaan. Loting van Twente is gunstig? Huh? Heb ik wat gemist?
Silverbyte Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Geplaatst: 20 december 2013 (bewerkt) Arsenal weer tegen Bayern. Ze waren een tijdje heel lekker bezig, maar Özil laat het de afgelopen wedstrijden weer een beetje afweten, en dat is zonder twijfel van invloed op de resultaten. Ik houd mijn hart vast. Bewerkt: 20 december 2013 door Silverbyte
TekaLoca Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 (bewerkt) Net weer naar de CL finale gekeken van 2011, wat een toppertje zeg. Kreeg opnieuw kippenvel bij de goal van Villa en het laatste fluitsignaal. Goede herinneringen hieraan! http://www.youtube.com/watch?v=kOuSEag4CLU Bewerkt: 31 december 2013 door TekaLoca
Crazy-Ghost Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Ik denk dat ajax de komende twee wedstrijden sws moeten winnen. Ajax heeft wel een moeilijk schema. Eerste wedstrijd eredivisie tegen PSV. En in de beker tegen Feyenoord (toch?).
Recommended Posts