PatrickBateman Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Klopt, en nog een oefenduel tegen Galatasaray 10 januari.
MegaPilot Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Net weer naar de CL finale gekeken van 2011, wat een toppertje zeg. Kreeg opnieuw kippenvel bij de goal van Villa en het laatste fluitsignaal. Goede herinneringen hieraan! **filmpje** Jezus Christus, wat een blunder van van der Sar op de goal van Messi(2-1). Zo'n bal moet je gewoon hebben als topkeeper. Goal van Pedro was wel geniaal zeg, de pas was perfect, evenals het schot. De goal van Rooney mocht er ook zijn, lekker koelbloedig afgemaakt. De goal van Villa was dan weer geniaal. Zonder aanloop zo'n perfect hard schot..
TekaLoca Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Alleen stond Giggsy een voetje offside, maar ach, wel een prachtig doelpunt inderdaad
MegaPilot Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Alleen stond Giggsy een voetje offside, maar ach, wel een prachtig doelpunt inderdaad Feit, in principe moest die goal afgekeurd worden.
TekaLoca Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Nog leuke finales om te herbekijken? Liefst niet van die hele oude Die comeback-wedstrijd van Liverpool leek me nog interessant?
Phoenyxar Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Dat was in 2005, Milan tegen Liverpool. Heb die match toen live gezien, herinner me nog dat men in de pauze zei: "Van een 3-0 achterstand terugkomen is nog maar 2 keer eerder gedaan, maar het is niet onmogelijk..." Na ja, ze hebben veel te danken aan hun keeper toen. Duda?
TekaLoca Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Dida, ja. Heb die wedstrijd nog niet bekeken om eerlijk te zijn.
Phoenyxar Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Dida is een andere voetballer, wij bedoelen Dudek :v Maar het was wel een fantastische match om kijken toen, in mijn mening een van de betere matchen ooit. Het had die mooie kantjes van de sport, mooie goals en een team dat terug opstond na de helft en dat dan afgesloten met penalties. De volledige match is te vinden op YouTube zie ik. Is me net iets te lang, maar als je je geroepen voelt is hij daar te vinden.
TekaLoca Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Zal 'm deze week bekijken dan. Een echte voetbalfan moet dit toch gezien hebben, niet?
Venzio Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Pijnlijke wedstrijd.. PSV uitgeschakeld door Milan met 1 uit doelpunt verschil anders hadden wij in die finale gestaan, helaas..
TekaLoca Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 De CL gaat weer bijna van start. Naar welke wedstijden kijken jullie het meest uit? Ikzelf kijk het meest uit naar Barça - Man City. Ik heb wel een beetje schrik voor een afstraffing in het Etihad woensdag..
MegaPilot Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 De verdediging krijgt tegen elke rotploeg doelpunten tegen, ik verwacht dus een verlies tegen Manchester City(ook al zijn die niet sterk bezig). Als je de nul niet kunt houden tegen rotploegen in je eigen competitie(ga de laatste wedstrijden maar na), dan mag je het echt wel vergeten in de CL. Oh, en ik hoop vurig dat ik ongelijk heb, daar niet van.
TekaLoca Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 Inderdaad. Guardiola, Vilanova en nu Martino blijven (en bleven) maar vertrouwen op Piqué-Mascherano, maar hoe lang is het geleden dan Piqué nog eens op zijn echte niveau was.. En Mascherano heb ik nooit echt gemogen als verdediger dus ik snap sowieso niet wat die nog bij Barcelona doet. Barcelona zou er niet slecht aan doen als ze David Luiz of Kompany zouden binnenhalen, of eventueel beiden. Geld voor een extra aanvaller, terwijl ze er al in overvloed hebben, ja, maar geld voor een verdediger die ze écht nodig hebben, how maar..
MegaPilot Geplaatst: 18 februari 2014 Rapport Geplaatst: 18 februari 2014 (bewerkt) Lol, en dan zeggen ze dat Barcelona zich vaak laat vallen... Edit: Barcelona en PSG gewonnen! Omdat er sowieso iemand gaat beweren dat het géén penalty was: het tweede been van Dimichelis raakt Messi IN het strafschopgebied en dat is ook de fout waarvoor gefloten werd. NOS liet het heel mooi zien in de herhaling. Bewerkt: 18 februari 2014 door MegaPilot
MegaPilot Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Robben wordt nu bij elk balcontact uitgefloten door de Arsenal-aanhang. Jullie keeper ging in de fout, niet Robben. Zielig hoor.
Recommended Posts