The Outlaw Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 Pearl Harbour tragische film over de aanval op de vloot van amerika, en de terugslag daarna. 2 piloten die van hetzelfde meisje houden en uiteindelijk sterft de 1 als hij probeert 1 soldaat om te kegelen als ze zijn vriend proberen te lynchen. tragisch. 9/10 Reageren
Yohan Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) Ik heb de afgelopen tijd teveel films gezien, daarom zou ik niet (geen) veel meer informatie plaatsen (wegens ruimte) Interview With The Vampire Brad Pitt & Tom Cruise als 2 vampieren (vampiers?) We Were Soldiers Een fantastische oorlogs film die mij weer een beetje het Saving Private Ryan gevoel gaf.. Basis Instict Een goeie film die je iedereen gezien moet hebben... Disclosure Ik vond het een beetje langdradig verder wel een film die ok was. Down To Earth Lance (Chris Rock) gaat dood en krijgt het lichaam van een rijke blanke man, en word verliefd op een vrouw. Dit is een leuke lachfilm... :lol: Fatal Instict Naar mijn mening een saaie mislukte parodie... <_< Saw Saw gaat over een man die vind dat bepaalde mensen hun leven niet respecteren, Dus sluit deze man die mensen op in een kamer en de enigste manier om eruit te kunnen ontsnappen is door jezelf pijn te doen. Dit was echt een geweldige film, ik kan niet wachten op de DVD.. :lol: Dude Where's My Car Een komedie over Jesse (Ashton Kutcher) & Chester (Seann Wiliam Scott (dacht ik) ) die uitzoeken wat ze de vorige dag hebben gedaan, ze komen tot hele vreemde ontdekkingen... :lol: The Last Boyscout Een film met Bruce Willis (Die van Die Hard), Tsjah kan er niet veel over vertellen behalve dan dat het een duidelijke actie film is. Dat waren ze dan weer.. Bewerkt: 26 juni 2005 door Yohan Reageren
MadMike Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 TripleX 2 goeie film lekker veel actie en ook nog eens grappig als het goed is komt er ook nog een deel 9.5/10 Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 Scarface 9.8 op 10 prachtige film Donnie brasco dom einde 7 op 10 Reageren
Jorge_F Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 O Brother, Where Art Thou Grappige film met George Clooney en John Goodman 8/10 The Bourne Supremacy Vervolg op The Bourne Identity en gelukkig een goed vervolg! 8.5/10 Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 Gladiator. Erg mooi film, heel mooi gespeeld door Russell Crowe. Cijfer: 9.9 Reageren
The Outlaw Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Se7en; Mooie film over een serial killer die moord volgens de 7 zonde. Prachtig staaltje acteer werk van Pitt. Ik vond het een genot om weer eens te zien. 9/10 Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 IK heb gisteren Next Friday------------>7/10 en The Friday After Next gezien------>8,5/10 allebij met Ice CUbe Reageren
RTS Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Meet the Fockers, wel leuk 7.5/10 Reageren
Synchro Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Pirates of the Carribean: BWAA, Valt mee.. 7/10 Reageren
MadMike Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Last samurai goeie film 8.5/10 Reageren
Disturbed Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 from dusk till dawn 1 goede film van quointen tarentino, en de special effects zijn erg goed gedaan door tom savinni, goed verhaal, en lekker slashy Reageren
Arjen Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Ok, laatste uren van school zijn aangebroken en wij kijken nog film in de klas. ['Arghh.. Laat ons dan naar huis gaan']. Lijstje: Schindler's List - Geweldige film, jammer dat het grootste gedeelte in het zwart/wit is. Meet the Fockers - Zo vaak gezien, wordt na een tijdje wel saai. The Maid of Lorain [???] - Film over een maagd etc. Vage film, geen zak aan. Asterix & Obelix - Altijd nog lachen, heb em zo vaak gezien, maar zo leuk. Der Untergang - Lijkt meer op een documentare dan een film, maar wel interessant voor de geinteresseerden. Reageren
Tim14 Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 SawSaw gaat over een man die vind dat bepaalde mensen hun leven niet respecteren, Dus sluit deze man die mensen op in een kamer en de enigste manier om eruit te kunnen ontsnappen is door jezelf pijn te doen. Dit was echt een geweldige film, ik kan niet wachten op de DVD.. :lol: Zeker! Dat is ZOOO'N vette film! Heel goed bij nagedacht, hoe kom je er nou op om zo'n film te maken. Echt zeker 1 van de beste thriller die ik ooit gezien heb. Reageren
Gino Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 (bewerkt) Man on Fire - een 7.5 ik vond de trial vet maar van de film had ik wel wat meer verwacht Hide and seek- oooohhh die is zo spannend een 9 Triple XXX the next level- die is echt lauw B) 9 Bewerkt: 28 juni 2005 door Only_Gino Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.