LuuS Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 (bewerkt) de films die ik laatst gezien heb: -War of the worlds 8.5 -Ted Bundy. The stranger beside me 7,0 -Snakehead Terror 7,0 -Arlington Road 6,5 ,5 Bewerkt: 23 juli 2005 door LuuS Reageren
Giorgo Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 The Fantastic 4 6/10 2 fast 2 furious 8.5/10 Son OF THe mask 1/10 Sin City 0/10 Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 De laatste 2 films die ik gezien heb zijn: - War of the Worlds.. 8/10, Echt een relaxe film.. - Sin City.. 8/10, Ook een 8, ik praat 'r nu nog over, die vind ik personelijk erg goed! B) Reageren
Synchro Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 The Core Heel mooie film. Het gaat over de kern van de aarde.Hij draait niet. Daarom komen er keken dinen op de aarde. Harde dondershocken. Heel harde aardbevingen. Vogels die gek worden. Dit gaan ze natuurlijk oplossen. 9/10 Reageren
Giorgo Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 (bewerkt) Th Core gaat in die film de Golden Gate Bridge niet naar de knoppen. Bewerkt: 24 juli 2005 door chaos-power Reageren
bjorn13 Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 The nutty proffesor II heb ik gezien daar net!!! echt lache !!! 8/10!! Reageren
Trax Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Identity In het begin een vrij moeilijk te volgen gedeelte. Later wordt het allemaal erg duidelijk, als blijft het gissen naar de Moordenaar. Einde is wel verassend. 6.8/10 Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Geplaatst: 25 juli 2005 Brother Bear(bij mn neefje gekeken ) een 7/10 Johnny English: 9 /10 Loony Tunes Back In Action: 8/10 Garfield: 9/10 Dude Where Is My Car: 10/10 Great Movie Reageren
Jorge_F Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Geplaatst: 25 juli 2005 Star Wars I: The Phantom Menace Zeer goede film uit de Star Wars reeks. Zeker wel de moeite waard 8.5/10 Reageren
LuuS Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Geplaatst: 25 juli 2005 House on haunted hill 6/8 Opzich best spannend, maar op het einde best nep.. De spanning bleef wel aanwezig, maar het zag er niet meer mooi en 'echt' uit The Hillside Strangler 5/6 Duurde lang voordat er echt actie kwam.. eerst was het alleen neukende hoertjes.. daarna kwam er pas actie, maar de spanning bleef uit.. de film bestond uit het steeds herhalen van het vermoorden van hoertjes wat in deze film voor eentonigheid zorgde.. Reageren
little_gangstar Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Geplaatst: 25 juli 2005 deze films heb ik al laatst gekeken be cool 8.9/10 die is echt wel vet How High 10/10 die moet je echt gezien hebbe grappig Batman begins 6.5/10 eerste stuk is saai Half past dead 8.5/10 vette film als je van aktie hou Reageren
Freestyle Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Mijn laatst gekeken film was gothica. Met Hale Berry Thriller/Horor Goeie, enge ( ) film, zat goed verhaal in. Krijgt van mij een 8,5 Reageren
LuuS Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) Ik heb de volgende vier films de afgelopen dagen gekeken: -Godsend (3 sterren) --> 7 -Spiders 2 (3 sterren) --> 7 -Sniper, 23 Days of Fear in Washington D.C. (3,5 sterren) --> 7,5 -Mr. & Mrs. Smith (4 sterren) --> 8 -------------------------------------------------------------------------------------------- Godsend Story Een man en vrouw zijn heel gelukkig met hun zoontje Adam.. als Adam net acht is, verongelukt hij echter. De ouders zijn er kapot van. Een wetenschapper wilt hun helpen door Adam's cellen te gebruiken om hem te klonen op voorwaarde dat de ouders verdwijnen uit de huidige stad. De ouders gaan hier mee akkoord en 9 mnd later zijn ze 'weer in het bezit van' 'Adam'. Als ook deze Adam weer 8 jaar oud is, gebeuren er rare dingen. Hij krijgt nachtmerries over ene Zachary Clark en deze Zachary blijkt niet veel goeds gedaan te hebben.. Adam krijgt neemt enkele eigenschappen van deze Zachary over en daar zijn de ouders dan ook niet gerust op. De vader vertrouwt de wetenschapper niet.. en dan blijkt dat hij daar alle recht toe had.... Mijn mening: Ik geef deze film sterren, omdat hij opzich wel spannend was. Alleen vond ik het einde erg raar.. en vond ik het niet echt een horrorfilm einde ofzo.. Maja ----------------------------------------------------------------------------------------------- Spiders 2 Story Alexandra en Jason lijden schipbreuk en worden gered door een voorbijvarend schip. Dit blijkt het drijvend laboratorium van de gestoorde dr. Gabec te zijn. Helaas voor het gezonde jonge stel wil de krankzinnige geleerde spinneneitjes in menselijke lichamen implanteren om zodoende reuzenspinnen te kweken. Jason is zijn volgende slachtoffer, tenzij Alez dr. Gabec en een leger aan ontsnapte spinnen weet te verslaan. Mijn mening: Ik geef deze film sterren, omdat hij opzich wel spannend was. Alleen toen de spinnen in het spel kwamen was het wat minder.. want die leken er een beetje 'bijgeplakt' te zijn... erg nep dus Maja, never mind *hier kun je zien wat ik bedoel met 'bijgeplakt' * ----------------------------------------------------------------------------------------------- Sniper, 23 Days of Fear in Washington D.C. Story 2 oktober 2002 markeerde het begin van een serie aanslagen die de hoofdstad van de Verenigde Staten 23 lang in de greep van de angst hield. Een onbekende sluipschutter schoot in het wilde weg op nietsvermoedende burgers zonder zich te storen aan leeftijd, huidskleur of sekse. Washington DC raakte verlamd onder de dreiging van een onzichtbare moordenaar die overal, op elk moment, kon toeslaan. Sniper, 23 Days of Fear in Washington D.C. is een spannende, boeiende film, gebaseerd op een waar gebeurd verhaal, waarin onschuldige mensen hun leven niet zeker waren tijdens hun dagelijkse bezigheden. Mijn mening: Ik geef deze film ,5 sterren... Ik vond het boeiend om te zien hoe iemand zoiets voor elkaar kan krijgen, en van de andere kant ook heel triest dat iemand tot zoiets in staat kan zijn... Verder een goede verfilming van een helaas waar gebeurd verhaal... ----------------------------------------------------------------------------------------------- Mr. & Mrs. Smith story John en Jane Smith zijn een getrouwd stel, dat het niet meer zo met elkaar ziet zitten. Dan komen ze er ook nog eens achter dat ze beide huurmoordenaars zijn, die de opdracht hebben gekregen om elkaar te vermoorden. Ik vond de film in het begin een beetje langdradig, dat stuk had korter gemogen.. maar na de pauze, toen kwam er echt actie enzo, en was de film super.. en ook het einde.. echt grappig Ik geef de film sterren Bewerkt: 1 augustus 2005 door LuuS Reageren
MarcN Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Ik heb gister avond The Art of War gezien, ook best leuke film. Was op SBS6. Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Ik heb gisteren ook The Art Of War gezien..erg mooie film maar ik snapte het verhaal niet helemaal.. een negen min-> 9- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.