Pitbull Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 johnny english vind ik wel een goeie film 9/10 Reageren
iron eagle Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 laatste film 8 legged freaks wel stoer met die spinnen geef m een 8 Reageren
Cool Hand Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) Had eerst ook nog die film gezien op Veronica. Eight legged Freaks... Best wel geinig, maar mensen die spinnen angst hebben raad ik af het te kijken. Geef het een 8.5, het is wel gefantaseerd maar toch leuk, echter houd ik meer van oorlogs films. Maar een beetje spanning gaat er bij mij ook wel in. Koos. Bewerkt: 7 oktober 2005 door Cool Hand Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Ik heb gisteren deze film bekeken. ''Meet The Parents'' Info Verenigde Staten Komedie 107 minuten Geregisseerd door Jay Roach Met o.a Robert De Niro, Ben Stiller en Teri Polo -------------------- Verpleger Greg Focker wil met kleuterleidster Pam Byrnes trouwen. In haar familie is het traditie dat de aanstaande echtgenoot vader Byrnes om de hand van zijn dochter vraagt. Maar de familie is nogal excentriek en als ex-CIA-agent onderwerpt Jack Greg zelfs aan een leugentest. Eigenlijk heeft hij de pest aan iedereen die wat met zijn oudste dochter wil beginnen en laat dat ook duidelijk merken. Greg kan natuurlijk niets goed doen en hoe harder hij probeert, hoe meer hij de mist ingaat... -------------------- Ik vond het wel een mooie film . Een..Uuhm..8.899! Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) ik heb deze film het laatst gezien:lord of the rings ik had de film wel al eens gezien maar deze film krijgt een 9/10 van mij Bewerkt: 8 oktober 2005 door gta-freak2 Reageren
Silverwing Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Sudden Death Geniale film, vol met actie en heel erg spannend. Ik heb er gisteravond erg van genoten, zeker een aanrader! 9/10 Reageren
Jorge_F Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Ik heb gisteren The Brothers Grimm gezien. Verenigde Staten / Tsjechië Avontuur / Komedie 118 minuten geregisseerd door Terry Gilliam met Matt Damon, Heath Ledger en Monica Bellucci Jake en Will Grimm, verhalenvertellers en oplichters, reizen van dorp tot dorp. Ze doen net alsof ze het volk beschermen tegen betoverde monsters en geesten. De twee broers worden pas echt op de proef gesteld, wanneer ze in een magisch, betoverd bos komen. ----------------------- Echt een fantastische film. Het is een mengeling van de sprookjes van Grimm bij elkaar. Echt heel leuk gedaan, mooie effecten en goede acteurs. Het verhaal was goed te begrijpen en was mooi verteld. The Brothers Grimm is dus een echte "Must See"! Ik geef hem een 8.9/10 Reageren
bjorn13 Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Sudden DeathGeniale film, vol met actie en heel erg spannend. Ik heb er gisteravond erg van genoten, zeker een aanrader! 9/10 Ik heb ook "sudden dead" gezien. Echt een goede film: 9/10 Zoals silverwing al zegt, een echte aan rader! Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Driven Een echte racefilm als je het mij vraagt een 8/10 Reageren
Big-Bear Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Laats ook 8 legged Freaks gezien En ook perfect storm 1e-8.5/10 2e-7/10 Toch alle2 aardige leuke films om naar te kijken Reageren
Pitbull Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Friday The 13 part 1(ik heb de reeks al eens allemaal gezien, ben ze opnieuw aan het bekijken) Reageren
Wesley Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 ik heb net een film gezien op Canal+ , en daarna keek ik naar Hallmark. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 @ wesley_GTA en Pittbul, Het is wel de bedoeling dat je de film rate! Dus je vertelt welke film je hebt gezien en die geef je een cijfer. Dus niet zoals wesley_GTA doet zeggen "een film op canal+", dan willen we natuurlijk wel weten wat voor film . Graag daar de volgende keer om denken.. Reageren
bigG Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Sudden Death is een echte aanrader, met die gijzeling van het hockeystadion, ik heb hem 1,5 jaar geleden gezien. Laatst bekeken film: pietje bell: ik geef hem een 8. Reageren
Froop Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Johnny English. Wel een grappige film. Ik geef hem een 7.5/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.