demontventoux Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Heb naar "Gangs of New York" gekeken, met o.m Leonardo Di Caprio. Vond hem redelijk, een 8 verdiende hij wel demont Reageren
Mcbeat Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb gisteren XXX2,met Ice Cube en Xzibit gekeken. Best wel een mooie film als ik het moet raten een 8 Bewerkt: 15 oktober 2005 door Mcbeat Reageren
-Niels- Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Heb gister Con Air gezien op SBS6. Ik heb hem al heeeeel vaak gezien, maar het is echt een hele goeie film! Ik kan hem echt aanraden voor diegene de hem nog nooit hebben gezien! Het is wel één van mijn lievelingsfilmen! Reageren
Typhoon Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 ik heb gister freddy vs jason en van helsing gezien Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 ik heb laatst nog Major Payne gezien, die is super lache. Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb gisteren Con Air gekeken net zoals Niels. ''Con Air'' Algemene Info ------ Regie Simon West Jaar 1997 Land Amerika Genre Actie / Thriller Acteurs & Actrieses Nicolas Cage, John Cusack, Monica Potter, Landry Allbright, M.C. Gainey, Danny Trejo, Steve Buscemi, Steve Eastin e.a. Duur 115 minuten -------------------- Het Verhaal -------------------- Acht jaar nadat hij bij een vechtpartij per ongeluk een dronken man vermoordde komt Cameron Poe op vrije voeten. Om thuis te komen moet hij een vlucht maken met 'Con Air', het luchttransport van gevangenen. Naast Cameron is het vliegtuig gevuld met een reeks ultragevaarlijke criminelen. Als zij het vliegtuig kapen weet Cameron dat de reis naar vrouw en kind een zware gaat worden. --------------------- Cijfer: 8.991 Bewerkt: 15 oktober 2005 door Bassie_94 Reageren
Funktipus Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Ik heb zondag nog een film op DVD gekeken: Master and Commander (Y) Reageren
Lennart91 Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) Net The Godfather Part II gekeken. Bewerkt: 20 oktober 2005 door Lennart91 Reageren
Jorge_F Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Het is de bedoeling dat jullie de film die jullie hebben gezien een cijfer geven! Dus niet alleen zeggen welke film je hebt gezien maar ook die film raten. Reageren
Thabit Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 (bewerkt) Gistermiddag 'Man on Fire' gezien (16+ ) Een top film. Het gaat over 'vroeger', van de tijd dat er gemiddeld 4 ontvoeringen, in Mexico, per dag zijn. Creasy (Danzel Washington) moet een meisje beschermen. Bij een poging tot ontvoering van het meisje schiet hij 2 agenten buiten dienst neer, maar wordt ook zelf neergeschoten (niet dood! en het meisje wordt wel ontvoerd), daarom is hij toen gearresteerd. Hij komt weer vrij en gaat dan op onderzoek uit. Hij komt er achter dat het door een organisatie is gebeurd, die heel veel ontvoeringen pleegt. De zgn. 'La Hermandad', onder leiden van een ene Daniel Sanchez. Die Creasy, Daniel Sanchez en 'La Hermandad' hebben echt bestaan. Toen ze de kans kregen om dat meisje vrij te krijgen pakten ze die aan, Creasy had de broer van Sanchez gevangen, dus werd het een ruil, het meisje tegen Creasy, en de broer van Sanchez. De ruil is gelukt, Creasy ging dood, want die was weer geraakt (dat was ergens in '87 ofzo), en Daniel Sanchez is in 2003 omgekomen tijdens zijn arrestatie. Rating: 9,99, was soms ietsie te flitserig (heel snel naar ander beeld) Bewerkt: 26 oktober 2005 door Thabit Reageren
-Niels- Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Heb eergister weer een film gekeken met de naam: The Recruit Met Al Pacino & Colin Farrel! Ik vond hem erg leuk en ik geef hem een 9. Deze film is aan te raden en ligt nu ook te koop bij Blokker voor €6,99 op DVD. Ik zou hem echt kopen! Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 De laaste film die ik heb gekeken is Nex Friday met Ice Cube. De film is een humor-film met veel negerhumor. Maar toch ik heb veel gelachen tijdens die film. Gewoon er zit niet veel verhaal in en het best simpel maar toch was het een vrij vermakelijke film. Hij is niet meer duur, volgens mij nog maar iets van 5 euro bij de Bart Smit. Als ik een cijger moest geven geef ik hem een 8! Reageren
Juice Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 (bewerkt) Robots een 6je Bewerkt: 26 oktober 2005 door Juice Reageren
Arjen Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Mijn vader was eergister jarig en toen heb ik een film voor m'n pa gekocht; Man on Fire. Dit is toch echt een topfilm. Ik zal het verhaal niet vertellen, want anders is het niet leuk meer. Er komt heel erg veel geweld in voor, maar dat hoort ook wel bij het verhaal. Het is tevens ook nog 'echt' gebeurd. Maar dan op een andere manier, de hoofdrolspeler en zijn felle tegenstander hebben echt bestaan. Reageren
Tim14 Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Mijn vader was eergister jarig en toen heb ik een film voor m'n pa gekocht; Man on Fire.Dit is toch echt een topfilm. Ik zal het verhaal niet vertellen, want anders is het niet leuk meer. Er komt heel erg veel geweld in voor, maar dat hoort ook wel bij het verhaal. Het is tevens ook nog 'echt' gebeurd. Maar dan op een andere manier, de hoofdrolspeler en zijn felle tegenstander hebben echt bestaan. Is zeker de beste film van het moment, vind Denzel Washington ook de beste acteur van de laatste paar jaren.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.