Jump to content

Laatst bekeken film

Trax

Recommended Posts

• Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

De dominee

Ik heb echt genieten bij die film ik geef hem een 9 want ik vond heel goed echt een aanrader, het lijkt meer op een nederlandse scarface maar dan heb je niet zo'n driftkikker als hoofdrol speler :lol:

Ik heb pas weer een film gezien namelijk Schindler's List. Gaat over de Jodenvernietiging in de 2e WO. Echt een hele schokkende maar mooie film. Is echt wel een 9,5 waard. Had ook nog eens 12 oscars geloof ik gewonnen.

Haha, dat is nou echt een goede film, ik heb hem op DVD en als ik aan dat stukje denk dat iemand naakt op het balkon staat om een paar mannen kapot te schieten

Die heb ik ook.

Is dat niet dat de film zwart/wit is, en dat je dan zo'n meisje met een rood jasje steeds voorbij ziet lopen?

Of is dat weer een andere film?

Ik heb gisteren op 2de kerstdag ''The Grinch'' gezien :lol: , best wel leuke film.

En daarna kwam er nog een film op de zelfde zender. , die heb ik ook gezien.

ALleen ik weet de naam niet meer van die film./

Gister Blow gezien met JOhhny Depp fantastisch hoe hij zijn personage neerzet, eerst eruit geschopt worden, dan zich weer omhoog werken man fantastisch, en daarna nog die mafia film met al pacino weet iemand hoe die ook alweer heette?

Gister Blow gezien met JOhhny Depp fantastisch hoe hij zijn personage neerzet, eerst eruit geschopt worden, dan zich weer omhoog werken man fantastisch, en daarna nog die mafia film met al pacino weet iemand hoe die ook alweer heette?

Uhm Donnie Brasco of The godfather? Al Pacino heeft in veel mafia films gespeeld ;)