Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

Mijn laatste bekeken film is: The Gurdge.

Van de makers van de Ring. Ik vond hem persoonlijk een beetje tegenvallen. Ik had verhalen gehoord dat hij heel eng moest zijn, maar zo eng vond ik hem dus niet. Maar er zaten wel schrikeffecten in, en echt van die horror momenten. (iemand die op de achtergrond langs loopt enzo.)

Ik geef hem een 7+ (goeie horror, maar de Ring was beter en enger.)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    259

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

The Godfather. :rolleyes:

Ik vind hem werkelijk fantastisch gemaakt, alles klopt, de rol van don corleone door marlon brando word magistraal neergezet, ook van michael trouwens, heb de hele tijd aandachtig zitten kijken

een 9.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ocean's twelve.. Ongelooflijk slecht was die film zeg.. het was een wazig verhaal met weinig spectaculere stunts er is..

Dan te kijken welke acteurs er in spelen is het dus gewoon helemaal niks! heel die film niet.

2/10

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn laatste bekeken film is: The Gurdge.

Van de makers van de Ring. Ik vond hem persoonlijk een beetje tegenvallen. Ik had verhalen gehoord dat hij heel eng moest zijn, maar zo eng vond ik hem dus niet. Maar er zaten wel schrikeffecten in, en echt van die horror momenten. (iemand die op de achtergrond langs loopt enzo.)

Ik geef hem een 7+ (goeie horror, maar de Ring was beter en enger.)

Heb hem ook gezien.

Ik vond hem enger als The Ring, The Ring kon me totaal niet boeien.

Je hoorde op veel momenten de hele zaal gillen.

Deze film moet elke Horror-Freak gezien hebben.

8.5

Link to comment
Delen op andere websites

The Godfather :rolleyes:

Ik vind hem werkelijk fantastisch gemaakt, alles klopt, de rol van don corleone door marlon brando word magistraal neergezet, ook van michael trouwens, heb de hele tijd aandachtig zitten kijken

een 9.5/10

mee eens...aleen het cijfer mocht wel wat hoger :puh:

heb laatst ...51st State gezien...goeie film...engelse humor....toppie...8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Heb hem ook gezien.

Ik vond hem enger als The Ring, The Ring kon me totaal niet boeien.

Je hoorde op veel momenten de hele zaal gillen.

Deze film moet elke Horror-Freak gezien hebben.

8.5

Ja, ik denk dat het er ook aan ligt waar je hem ziet. ik had hem thuis gekeken. Maar tog vind ik de ring iniedergeval een beter verhaal hebben. Dit ging alleen maar over een stelletje geflipte chinezen.

Maar goed, mijn laatste bekeken film was: National Treasure. (met Nicolas Cage)

Ik vond het wel een goeie film, je hoeft geen uur te wachten voor dat er eindelijk is wat gebeurt. het verhaal is ook wel goed, het valt alleen niet uit te leggen.

Maar het cijfer is.... 8+je.

Bewerkt: door GTAspeler
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb pas 2 The Bourne Identity's gezien, één uit de jaren 80-90 (toen gemaakt) andere vorig jaar of dit jaar, van de boeken van Robert Ludlum, die oude geef ik een 6,3. Zat niet echt een verhaal in en af en toe een beetje nep. Over hoofdpersoon wordt gezegd dat hij geweldig goed kan vechten terwijl hij lang niet altijd wint met hand-to-hand-combat. Die andere is wel een 8,7 waard. Is goed verhaal, logisch en goed verhaal. Van de hoofdpersoon wordt gezegd dat hij heel goed in hand-to-hand-combat is en dat zie je ook in de film. Echt geweldig, misschien wel een 9 waard.

Link to comment
Delen op andere websites

Op T.V.: Contact

Een 8/10, op het laatst snapte ik er geen ruft van.

In de Bioscoop: zou het niet weten deel 3

Een 10/10, omdat ik het niet meer weet.

Bewerkt: door Don Falcone
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...