MightyDuck Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Zondag heb ik Oceans eleven gezien. Mijn idee was om zondag naar Oceans Twelve te gaan dus eerst maar even het eerste deel zien. Had em gekregen met kerst. Reageren
Jarno Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Ik: HarryPotter 1 (Maar 5 min. gekeken op SBS6) Reageren
Ken-D Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Gister Blow gezien met JOhhny Depp fantastisch hoe hij zijn personage neerzet, eerst eruit geschopt worden, dan zich weer omhoog werken man fantastisch, en daarna nog die mafia film met al pacino weet iemand hoe die ook alweer heette? Uhm Donnie Brasco of The godfather? Al Pacino heeft in veel mafia films gespeeld Scarface Bedoel je. In the Godfather heeft hij denk ik niet gespeeld. Postaldude Reageren
liltuner Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 ff kijken ik heb eergisteren voor het laatst bikerboyz gezien Reageren
Ken-D Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Owja mijn laatst bekeken film was: Man on Fire. Wel goede film Cijfer: 8.5/10 Postaldude Reageren
MightyDuck Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 ff kijken ik heb eergisteren voor het laatst bikerboyz gezien Heb ik ook gezien, ik vond het echt een super stomme film, was te voorspelbaar. Reageren
Tim14 Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Owja mijn laatst bekeken film was:Man on Fire. Wel goede film Cijfer: 8.5/10 Postaldude Zeker een goede film. Die Denzel Washinton vind ik de beste acteur op dit moment Reageren
Tim14 Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 (bewerkt) Gister Blow gezien met JOhhny Depp fantastisch hoe hij zijn personage neerzet, eerst eruit geschopt worden, dan zich weer omhoog werken man fantastisch, en daarna nog die mafia film met al pacino weet iemand hoe die ook alweer heette? Uhm Donnie Brasco of The godfather? Al Pacino heeft in veel mafia films gespeeld Scarface Bedoel je. In the Godfather heeft hij denk ik niet gespeeld. Postaldude Uhm wat maak jij mij nou wijs? The godfather heeft hij zeker wel gespeeld! De hoofdrol in deel 2 en deel 3 In deel 1 was hij een personage die iemand in een cafe doodschoot En Scarface is niet echt een mafia film, dat is The godfather of Donnie Brasco wel Bewerkt: 29 december 2004 door tim13 Reageren
The Outlaw Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Gister Blow gezien met JOhhny Depp fantastisch hoe hij zijn personage neerzet, eerst eruit geschopt worden, dan zich weer omhoog werken man fantastisch, en daarna nog die mafia film met al pacino weet iemand hoe die ook alweer heette? Uhm Donnie Brasco of The godfather? Al Pacino heeft in veel mafia films gespeeld Scarface Bedoel je. In the Godfather heeft hij denk ik niet gespeeld. Postaldude Uhm wat maak jij mij nou wijs? The godfather heeft hij zeker wel gespeeld! De hoofdrol in deel 2 en deel 3 In deel 1 was hij een personage die iemand in een cafe doodschoot En Scarface is niet echt een mafia film, dat is The godfather of Donnie Brasco wel juist!!! Donnie Brasco die zocht ik. ik ben een enorme fan van niclas cage en Johhny depp die Brasco moest ik nog even kopen was al tijden die naam vergeen maar dankzij jullie schijnt het licht weer :lol: Reageren
Thabit Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Ocean's Twelve heb ik maandag in de bios gezien. Ik vond hem slechter al Ocean's Eleven. Twelve geef ik een 7- Reageren
The Godfather Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 In the Godfather heeft hij denk ik niet gespeeld. hoe durf je dat te zeggen....en @ tim13.. pacino was ook de hoofdrol in godfather 1 Reageren
-Richard- Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Zondag heb ik Oceans eleven gezien.Mijn idee was om zondag naar Oceans Twelve te gaan dus eerst maar even het eerste deel zien. Had em gekregen met kerst. Ben gister naar Oceans Twelve gweest. Echt een super film vind ik het! Ik geef hem een 9+! Reageren
Na$! Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 eergisteren men laatste film dirty dancing mooie film krijgt van mijn zeker een 9/10 Reageren
The Outlaw Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 Gister Purple Rain gezien: schandalige film oke de liedjes van hem zijn leuk maar wat eromheen gebeurt vader slaat moeder hele mikmak vriendin gaat bij de vijandige band, o ja vreselijke erotische momenten desondank geef ik hem een 5/10 (alleen voor de liedjes) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.