EXIT Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) hey de bedoeling van dit toppic is om hier je MOD te zetten dat anderen niet hoeft te gaan zoeken naar afgewerkte download bare MOD'S in dit forum als je een mod hebt gevonden op dit forum dat er niet bij staat post het dan even. als je post dan Link naar toppic + maker+welke GTA (ALLEEN DOWNLOAD BARE MOD'S) >>je mag hier aleen posten als je een mod doorgeefd<< GTA SA Alleen politie made by puma Breekijzer mod made by nickonly Stunt and Gym mod made by tectron mount chiliad mod made by tectron Big bridge mod made by tectron Blue Green Orange Purple Red Yellow carlights zie post made by X-john Dynamite zie post Xenon 800K Lights zie post Ultimate Savegame zie post made by Blaster GTA SA Neon Mod Final made by Matiscus Liberty City Stories Water Mod made by Matiscus Sprunk Factory made by Fireman Supersafehouse made by Fireman GTA VC Vice City Cleaner made by Blaster27 Vice City cleaner v2 made by blaster27 Liberty City Stories Water Mod made by Matiscus nice hotel mod made bij bigG GTA III (nog niets) ps: je mag ook een mod posten uit een ander deel van dit forum Bewerkt: 24 december 2006 door EXIT
Blastov Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Goed idee, persoonlijk vind ik dit wel een PIN waard Ik heb hier wat mods de meeste staan niet op het forum maja wat maakt het uit Zo ze zijn allemaal van mijn site geweest, dus als het goed is zijn deze downloads nergens te vinden San Andreas: Blue CarLights Green CarLights Orange CarLights Purple CarLights Red CarLights Yellow CarLights Dynamite Xenon 800K Lights Ultimate Savegame Bevat: Dit is een zeer speciale savgeme. Alleen de 1ste missie is gedaan en je hebt 100 Tags gesprayd (Los Santos) 50 Foto's genomen (San Fiero) 50 Horseshoes (Las Venturas) 100 Oysters (San Andreas) Level 12 met politie missies Level 12 met ambulance missies Level 12 met brandweer missies Level 10 met pimp missies 50 mensen vervoerd in taxi Missies '8-track' gehaald (beker op de rader) Vriendinnen: Barbara en Michelle beide 100% Alle huizen in Los Santos gekocht Max. Gambling skill Max. Stamina Max. Muscle Min. Fat Monster truck in de garage bij 'The Johnson House' Vice City Vice City Cleaner GTA3: Niks Bewerkt: 7 januari 2006 door Blaster27
Typhoon Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Het moet dan wel van de maker mogen hé!
Blastov Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Ze zijn van mijn site geweest en voor mij gemaakt, dus ik mag er mee doen wat ik wil Bewerkt: 7 januari 2006 door Blaster27
Mpp Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 kutgw GJ goed zo leuk ik ga ze downloaden
Matiscus Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) De mijne mag je van men site halen. Ik post hier geen links. Kijk van onder in men signatuur. Dan kom je erwel terecht. Ik vraag even aan een mod of hij dit wil pinnen. Bewerkt: 7 januari 2006 door Matiscus
bigG Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 nice hotel mod downloadbaar op gtagames.nl. Hij is voor Vice City.
Blastov Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 tectron, pas even je lijstje aan mijn naam staat nergens bij Blue, Green, Orange, Purple, Red, Yellow carlights made by: X-John Ultimate Savegame made by: Blaster Vice City Cleaner made by: Blaster Ik ben helemaal vergeten wie die dynamite en 800k lights heeft gemaakt maja
EXIT Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 vandaag weer geupdate kom op met de Mod's waar blijven die
Blastov Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Zeg dat wel Oja, komende dagen word mijn downloadcenter geupdate van mijn site, die mods mag je hier plaatsen (zie sig voor site)
Fireman Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 (bewerkt) http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=15772 Sprunk factory mod http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=14355 Supersafehouse Bewerkt: 17 februari 2006 door Fireman
EXIT Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 niemand die reclame wil voor haar of zijn mod
Dj-GTA Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 800k lights is volgens mij door RTS gemaakt als ik het goed heb
Recommended Posts