Jump to content

Glitches en Bugs


markmu

Recommended Posts

  • Reacties 176
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • VforV

    18

  • ASPHALT

    12

  • MartyCeha

    7

  • Dogwatch

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Moet je deze zien

Ik stapte in de lucht uit een auto. En de auto stond stil in de lucht

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Dit is pas echt een bug

ik denk dat dat al lang bekent is

Jep, en deze zit niet alleen in GTA Liberty City Stories. :Y

In welke GTA('s) nog meer?

Ik geloof bijna allemaal, want heb deze bug ook wel eens gezien in GTA Vice City en GTA San Andreas. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

als je de heli save game hept van www.cheatdevice.com dan kan je helemaal via de linkerkant(dus het westen van de map) van shoreside vale(en dan helemaal buiten de kaart bove shoreside vale) kun je onder shoreside vale komen.

Je word dan alleen wel duizelig(dat hep ik teminste) omdat de beelden blijve haaken alsof je in een gebouw zonder dak zitten je komt er dan weer uit als je weer naar het noorde vliegt.

als ik cheatdevice had dan zou ik wel screens hebben gemaakt maar heb te hoge firmware voor cheatdevice.

met die heli kan je trouwens ook hoger komen als je heli eigelijk aankan door eerst te laten zakken(een klein stukje) en dan weer omhoog laten vliege als je dan zo doorgaat kom je heel erg hoog en kan je zelf op het hoogste gebouw komen.

Link to comment
Delen op andere websites

als je de heli save game hept van www.cheatdevice.com dan kan je helemaal via de linkerkant(dus het westen van de map) van shoreside vale(en dan helemaal buiten de kaart bove shoreside vale) kun je onder shoreside vale komen.

Je word dan alleen wel duizelig(dat hep ik teminste) omdat de beelden blijve haaken alsof je in een gebouw zonder dak zitten je komt er dan weer uit als je weer naar het noorde vliegt.

als ik cheatdevice had dan zou ik wel screens hebben gemaakt maar heb te hoge firmware voor cheatdevice.

met die heli kan je trouwens ook hoger komen als je heli eigelijk aankan door eerst te laten zakken(een klein stukje) en dan weer omhoog laten vliege als je dan zo doorgaat kom je heel erg hoog en kan je zelf op het hoogste gebouw komen.

en wat is hier dan fout, je zorgt er voor dat het gebeurt!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
ik heb een praat glitch of bug

als je in het park stapt/loopt en je loopt tegen een dikke mens dan zegt zei : watch my ass baby

moet je maar eens uitproberen.

Da's geen bug, dat is gewoon een grapje van R* volgens mij..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
ik had vandaag een bug bij portland savehuis

ik stapte in een marker en ik zakte door de grond

Dat heb ik ook af en toe.

Ook als je bijvoorbeeld in een sportwagen heel snel rijd zak je soms door de grond of zie je de grond niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is toch geen glitch/bug ? Er staat een persoon op de weg die het verkeer tegen houd. Dat is toch heel normaal? Ga maar eens met Toni op de weg staan, dan houd Toni ook het verkeer tegen. :7

Sommige nemen de moeite niet te wachten en maken van Toni dus een appelflap :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Weet niet of hij al bekend was,

Maar op de PS2 versie staat er boven in in het begin op begeven moment,

Press R1 and R2 to look backwards

Terwijl dat fout is, het moet zijn

Press L2 and R2 to look backwards (Als ik dit goed heb)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Weet niet of hij al bekend was,

Maar op de PS2 versie staat er boven in in het begin op begeven moment,

Press R1 and R2 to look backwards

Terwijl dat fout is, het moet zijn

Press L2 and R2 to look backwards (Als ik dit goed heb)

@ hierboven ja dat was mij ook al opgevallen

Ik weet niet als dit al bekend is op ook in andere gta's is maar als je met een politiewagen ( of ander sirenevoertuig) een USJ ( unique stunt jump) doet ga je zegmaar in slowmotion als je dan je sirene aanhebt blijft deze na de jump nog in slowmotion tot je de AAN/UIT knop weer gebruikt

Bewerkt: door bus
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Vind ik zelf wel een leuke:

In Portland rijden er ventjes op motoren/scooters, redelijk dik met een korte broek, als je die van hun motor afslaat maar je er niet opstapt zullen zij er uiteindelijk zelf weer opgaan. Als je een fractie van een seconde voordat hij eropstapt er zelf op gaat zitten komt dat ventje achterop zitten. Hij bleef bij mij achterop zitten tot ik hem in de garage parkeerde en de deur weer dicht en open liet gaan :')

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik had er 5 gevonden op mijn psp.

1. parkeer een auto op de trein rails (die bonven het eerste landje hangt) en laat een trein daar doorheen rijden.

2. parkeer een auto voor de metro (de ondergrondse)

3. ga met een bootje naar de veerboten, en laat je overvaren, dan glitch je door de boot heen en kom je erin.

4.wanneer een politie je achtervolgt en je ze VANGT in je garage zijn de politie agenten verdwenen.

5. wanneer je de auto-drijft-op-water cheat doe, ga naar de dam in het 3e landje, en ga daar vlakbij in de open water(niet de water van de dam zelf, maar verder in het noorde), als je de rand volgt zal je auto ineens stijgen/ vliegen zonder dat je iets doet, maar wanneer je dat ontwijkt en verder ga kan je zelfs onder de map varen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...