Matiscus Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2006 Als je spel chrasht is niks aan je PSP en zeker ook niks aan je UMD. Gewoon je PSP loopt eens vast. Met het terug aan en uit te zetten werkt alles terug prima. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MNC3 Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2006 wat ik soms wel irritant vindt is dat soms moto's uin zelfde versnelling blijven waardoor ze niet sneller gaan :s ook al eens gehad? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2006 heb ik ook soms last van, moet je gewoon gas loslaten en dan weer opnieuw gas geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2006 Opeens reden er bij mij auto's rond op die weg in Francis Airport International. Zie ook dit topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2006 Ik kan als ik in Staunton Island ben kan ik gewoon naar Shore side vale via de brug ik ga eerst voorbij de wegversperring dan ga ik naar de brug en die bruglift doet het gewoon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2006 dat kan iedereen dat hoort zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2006 Ja maar voordat ik missies kan doen in Shore side vale. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LucasV Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2006 Ja maar voordat ik missies kan doen in Shore side vale. Dat is niet zoals gewoon. Als je alle verhaallijn missies op Staunton nog niet gehaald hebt, hoort de Callahan Bridge naar het derde eiland; Shorisde Vale nog niet klaar te zijn. Op de radio (Liberty News) hoor je later pas later dat de brug klaar is. Na de missie; Love on the Rocks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2006 Ja maar voordat ik missies kan doen in Shore side vale. Dat is niet zoals gewoon. Als je alle verhaallijn missies op Staunton nog niet gehaald hebt, hoort de Callahan Bridge naar het derde eiland; Shorisde Vale nog niet klaar te zijn. Op de radio (Liberty News) hoor je later pas later dat de brug klaar is. Na de missie; Love on the Rocks. Het gaat hier toch niet over de Callahan-Bridge maar over de liftbrug die Staunton en Shoreside met elkaar verbind:? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2006 Ja ik heb het over de liftbrug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2006 Ik ben er ook achtergekomen dat, Als je in garage van staunton island staat en je gaat in de rechtste hoek staan kan je weer richten enz. Klik hier voor filmpje ervan Gr dog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LucasV Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2006 Ik wil een bugmap maken van 3 bugs die ik gister ben tegengekomen, alleen ik heb helaas geen fatsoenlijke map. Het hele internet afgezocht, maar kon niets vinden. Heeft iemand een lege map van GTA LCS? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2006 Een screen maken van de ingame map en dan vergroten? of de bijgeleverde map inscannen? On-topic: Als je auto op zijn kant ligt en je stapt dan uit, zie je Toni soms in de lucht zitten, na een paar seconden is dit weer normaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2006 Ik wil een bugmap maken van 3 bugs die ik gister ben tegengekomen, alleen ik heb helaas geen fatsoenlijke map. Het hele internet afgezocht, maar kon niets vinden. Heeft iemand een lege map van GTA LCS? *klik voor map* En ffe uitknippen met paint. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2006 *Ik heb al veel gehad dat als mijn auto of een andere auto vuur vatte en ontplofte, dat hij direct na de ontploffing opnieuw aan het branden is en nog eens ontploft. *Als je ergens tegen rijd met een moto of brommer dan valt die brommer dus op straat en dan hoor je soms het geluid van iets die in het water valt. Hetzelfde gebeurt soms als je tegen een lantaarnpaal rijdt en die paal omvalt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.