Wazuup Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 (bewerkt) Die scene ken ik nog wel, die had Big-Bear gemoddeld voor de speed moddeling challange toch? In ieder geval is het gewoon dikke pwnage, mazzel dat je hem nog had liggen. En je textuurt het ook zo geil meteen, dit word zeker een pareltje ingame. Owja Blastie kun je even al die screenshots van Baz op de FTP moven in zijn eigen map, ik heb daar volgens mij geen rechten voor en het is niet zo overzichtelijk zo //> Edit: BTW Blastie je shit staat nu ook in onze blog Bewerkt: 24 april 2007 door Wazuup
Twenty Eyes Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Is het leuk in Tunesië? In welke plaats zit je en in welk hotel verblijf je? Mijn vader komt toevallig uit Tunesië, dus dat is wel grappig. Naja, fijne vakantie verder!
Tim Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Ik heb hier nog wat WIPs, Deze 2 gebouwen worden de laatste gebouwen die op mijn lot komen. Maar ik weet nog wel niet zo goed hoe ik de overige ruimte kan opvullen. Iemand ideeen?
kees1991 Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 ik ben ook in tunesie geweest. t is daar heel erg mooi. nou veel plezier daar. BTW hoe krijg je t voor elkaar om in tunesie achter een pc te komen ?
kees1991 Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 tim... een klijn parkje in het midden of zo ? met een paar bomen en bankjes. blastofel. die building's van big-beer ken ik ook nog wel. dat is niet zoo gaaf dat die er in komt echt supper.
Blastov Geplaatst: 24 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2007 (bewerkt) //> Edit: BTW Blastie je shit staat nu ook in onze blog. Wat is ook alweer de link van die geile blog ?=D //> Door Wazuup: http://www.mafiastories.gtablog.nl Owja waarom pwn jij zo? Ik heb hier nog wat WIPs, Deze 2 gebouwen worden de laatste gebouwen die op mijn lot komen. Maar ik weet nog wel niet zo goed hoe ik de overige ruimte kan opvullen. Iemand ideeen? Ziet er netjes uit die gebouwen. Mischien kun je een klein grasveldje nog ofzo maken. dat is NIET zoo gaaf dat die er in komt echt supper. Is dat nou sacastisch bedoeld of had je 'niet 'per ongeluk getyp?. Je zin ziet er namelijk een beetje raar uit. Sinds ik de vorge screens heb gepost ben ik verder bezig geweest aan het texturen. Ik had veel tegenwerkingen daarom duurde het zo zolang. Ik zag ook veel modelling bugs die in sa heel erg gaan neuken. Huidge status: Wat ik nu nog te doen heb is de andere 2 gebouwen te texturen, ik heb gezien dat deze geen deuren hebben en ook geen ramen op de begaande grond. Die moet ik dus zelf nog maken. Als ik met de ele scene klaar ben ga ik zelf nog 1, 2 of 3 gebouwen maken. Ze moeten ook nog gescaled worden, want een weg is 90 breed. Ik ga er dan een plekje voor vinden op mijn eiland en map er meteen generics op. Wisten jullie trouwens dat in die scene nu 3 textures afkomstig zijn uit GTA en maar liefst 11 textures van Half Life 2?=D Bewerkt: 24 april 2007 door Wazuup
kees1991 Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 sorry blastov :$ ik bedoelde natuurlijk dat het WEL gaaf zal zijn. ik heb dat perongeluk getypet. vergeef mij PLZ en die niewe screens sien er erg mooi uit. k kan niet wachten op ingame screens
Tim Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Mini update Ik heb de taxi's aangepast. Dit worden de officiele kleuren van de taxi's in GTA MS. De politie zal ook iets in het bruin krijgen.
Blastov Geplaatst: 24 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2007 k kan niet wachten op ingame screens Klopt. Hij is niet helemaal goed gescaled maar dat neukt niet, dit was maar een test.
Blastov Geplaatst: 24 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Wow tim, dat ziet er goed uit, ik begin steeds meer een mafia sfeer te krijgen in onze mod.
.Sharingan Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Reactie op Alcatraz, Het is uber mooi gemoddeld. Maar ingame vindt ik het erg tegenvallen. Veel dezelfde Textures gebruikt. Poort Texture past niet bij de muur texture. Hij is namelijk te grijs. En er is amper doorheen te kijken. @ Blastov Dat Treinperron neukt iedereen
WizzyThaMan Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 komt dat ff goed uit... ik hoe van accenten... ik wil dus best eens proberen wat zooi in te spreken.. zeg ma, wanneer kan ik beginne ?
WizzyThaMan Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 lol ok, kan iemand mij uitleggen hoe dat met die ID numbers werkt, want serieus ik ben niet bekend met het rotzooien van GTA spellen, ik kan wel modelleren maar ik snap dat niet... iedereen heeft dan 8 TXDs enzo?? wtf??
Wazuup Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Check eerst: - VideoTutorial: Model in SA zetten - VideoTutorial: Model in SA mappen met MapIO Wil dit niet lukken (kleine kans) dan zet iemand uit het team het wel voor je ingame. ID nummers zijn unieke nummers van elk object, als twee verschillende objecten hetzelfde ID nummer hebben krijg je een crash.
Tim Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 We zijn inderdaad op zoek naar mensen die iets kunnen inspreken. Alleen dat is nu nog niet aan de orde. Ik weet het denk ik al zeker dat ik de hoofdpersoon in zal spreken. Want als ik engels praat klinkt mijn stem best diep, en dat is mooi bij het thema mafia. Mijn stem klinkt wel als een jonge volwassenen, maar de hoofdpersoon zal rond de 28 jaar zijn ofzo
Recommended Posts