Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Die scene ken ik nog wel, die had Big-Bear gemoddeld voor de speed moddeling challange toch? In ieder geval is het gewoon dikke pwnage, mazzel dat je hem nog had liggen. En je textuurt het ook zo geil meteen, dit word zeker een pareltje ingame. Owja Blastie kun je even al die screenshots van Baz op de FTP moven in zijn eigen map, ik heb daar volgens mij geen rechten voor en het is niet zo overzichtelijk zo :-(

//> Edit: BTW Blastie je shit staat nu ook in onze blog :Y

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Is het leuk in Tunesië? In welke plaats zit je en in welk hotel verblijf je?

Mijn vader komt toevallig uit Tunesië, dus dat is wel grappig. :schater:

Naja, fijne vakantie verder!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier nog wat WIPs, Deze 2 gebouwen worden de laatste gebouwen die op mijn lot komen. Maar ik weet nog wel niet zo goed hoe ik de overige ruimte kan opvullen. Iemand ideeen?

Link to comment
Delen op andere websites

tim... een klijn parkje in het midden of zo ? met een paar bomen en bankjes.

blastofel. die building's van big-beer ken ik ook nog wel. dat is niet zoo gaaf dat die er in komt :) echt supper.

Link to comment
Delen op andere websites

//> Edit: BTW Blastie je shit staat nu ook in onze blog.

Wat is ook alweer de link van die geile blog ?=D

//> Door Wazuup: http://www.mafiastories.gtablog.nl :Y Owja waarom pwn jij zo?

Ik heb hier nog wat WIPs, Deze 2 gebouwen worden de laatste gebouwen die op mijn lot komen. Maar ik weet nog wel niet zo goed hoe ik de overige ruimte kan opvullen. Iemand ideeen?

Ziet er netjes uit die gebouwen. Mischien kun je een klein grasveldje nog ofzo maken.

dat is NIET zoo gaaf dat die er in komt :) echt supper.

Is dat nou sacastisch bedoeld of had je 'niet 'per ongeluk getyp?. Je zin ziet er namelijk een beetje raar uit.

Sinds ik de vorge screens heb gepost ben ik verder bezig geweest aan het texturen. Ik had veel tegenwerkingen daarom duurde het zo zolang. Ik zag ook veel modelling bugs die in sa heel erg gaan neuken.

Huidge status:

ms096.jpg

ms097.jpg

ms098.jpg

ms099.jpg

Wat ik nu nog te doen heb is de andere 2 gebouwen te texturen, ik heb gezien dat deze geen deuren hebben en ook geen ramen op de begaande grond. Die moet ik dus zelf nog maken. Als ik met de ele scene klaar ben ga ik zelf nog 1, 2 of 3 gebouwen maken. Ze moeten ook nog gescaled worden, want een weg is 90 breed. Ik ga er dan een plekje voor vinden op mijn eiland en map er meteen generics op.

Wisten jullie trouwens dat in die scene nu 3 textures afkomstig zijn uit GTA en maar liefst 11 textures van Half Life 2?=D

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

sorry blastov :$ ik bedoelde natuurlijk dat het WEL gaaf zal zijn. ik heb dat perongeluk getypet.

vergeef mij PLZ :cry:

en die niewe screens sien er erg mooi uit. k kan niet wachten op ingame screens :D

Link to comment
Delen op andere websites

Reactie op Alcatraz,

Het is uber mooi gemoddeld. Maar ingame vindt ik het erg tegenvallen. :duh: Veel dezelfde Textures gebruikt. Poort Texture past niet bij de muur texture. Hij is namelijk te grijs. En er is amper doorheen te kijken.

@ Blastov

Dat Treinperron neukt iedereen :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

lol ok, kan iemand mij uitleggen hoe dat met die ID numbers werkt, want serieus ik ben niet bekend met het rotzooien van GTA spellen, ik kan wel modelleren maar ik snap dat niet... iedereen heeft dan 8 TXDs enzo?? wtf??

Link to comment
Delen op andere websites

We zijn inderdaad op zoek naar mensen die iets kunnen inspreken. Alleen dat is nu nog niet aan de orde. Ik weet het denk ik al zeker dat ik de hoofdpersoon in zal spreken. Want als ik engels praat klinkt mijn stem best diep, en dat is mooi bij het thema mafia. Mijn stem klinkt wel als een jonge volwassenen, maar de hoofdpersoon zal rond de 28 jaar zijn ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...