DB10 Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Nee boiet me niet zoveel, ik dacht alleen ik meld het ff het viel me zo op
Black Force Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 een release zonder missies ben ik zeker niet voor! Als we het met missies doen dan zal het publiek het allemaal veel beter vinden, omdat de speelduur langer is, ookal zijn het maar een aantal missies, we kunnen later alsnog uitbreiden met meer missies toch? Greetz, Black Force
kees1991 Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 we moeten niet met halfe release's gaan beginen. dat is voor iedereen kut. want je kan dan de hele mod speelen en dan ben je er op uitgekeken. later komen dan de missies maar heb je er geen zin meer in omdat je heel ms al gespeelt hebt. maar ik denk dat we rond de zomervakantie tog wel klaar kunnen zijn met ms.
Black Force Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 dan zal dat niet met heel veel missies zijn, zoals het er nu voor staat in ieder geval. Maarja, eigelijk moeten we dit soort dingen niet verder gaan bespreken hier, maar in het prive forum of op MSN. Greetz, Black Force
Tim Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Beste MS matties. Helaas ben ik de afgelopen week niet meer online geweest. Want ik heb een nieuwe PC, maar het is me nog steeds niet gelukt om werkend internet te krijgen. maar daarentegen heb ik wel 3ds max erop geinstalleert!. En zo'n nieuwe pc stimuleert me perfect om te modden. Ik ben nu bezig met een nieuw lot. de lots 4, 3 worden gerenoveert, de gebouwen worden anders, meer gedetaileerder. Ik hoop dat mijn inspiratie boost blijft. m.v.g. Tim
Wazuup Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Mooi zo Tim, maak er wat moois van. Ik ben een weekje op wintersport, dat jullie dat weten.
Tjerk Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 1- Wat is je nickname? Tjerk. 2- Heb je GTA San Andreas? Ja. 3- Welke functie(s) wil je doen? Missions Scripten. 4- Kun je models in GTA SA zetten? Als het echt moet wel. 5- Met welk tekenprogramma werk je? Niet van belang. In dit topic staan wat voorbeelden van wat ik kan : Klik
DB10 Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Succes Tim Ik ga trouwens ook aanstaande zaterdag weg op wintersport en ik ben dan weer volgende week zondag terug. Trouwens fijne vakantie voor iedereen die op vakantie gaat
Wazuup Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Dit kreeg ik via pb op gtaforums.com: Hy Wazuup!I like GTA: Mafia Stories. Can I join in the team? I am a good TXD modder. Please visit my mods on gta-worldmods.de (just get my name in searcbox. I can made little vehicle mods like my Gang Hustler or my Sultan Copcar. I have many ideas how can I help for the Team smile.gif I wait your answer, I hope there is a place for me in the Family Don Wazuup lol.gif Greetings by: Roberto! Helaas zoeken we alleen moddelers atm.
kees1991 Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 een goede missie schripter hebben we zeker heel hard nodig jij bent dus aangenomen ik heb de missies ff doorgelezen wat je al gemaakt hebt. (nog niet gespeeld) maar het klinkt heel goed. ik hoop dat je ook zulk zoort missies kan maaken voor deze mod.
Galiorix Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 een goede missie schripter hebben we zeker heel hard nodig jij bent dus aangenomen ik heb de missies ff doorgelezen wat je al gemaakt hebt. (nog niet gespeeld) maar het klinkt heel goed. ik hoop dat je ook zulk zoort missies kan maaken voor deze mod. Hij is al aangenomen, maar ik kan bevestigen dat ie mooie missies kan maken Ik heb ze gespeeld en ze zijn erg mooi
Tjerk Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 was ik al aangenomen? Ik weet van niks
Tim Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 (bewerkt) Ha mensen, ik heb weer internet op mijn nieuwe pc, en zoals ik jullie heb beloofd heb ik hier wat updates van mijn lot10 de een na laatste screen laat een betonnen vlak op gebouw zien, hier komt echter een grote poster. Wat precies weet ik nog niet, iig niet iets van een winkel ofzo p.s. Ik ben de screens vergeten te risizen, en ik doe het liever niet opnieuw uploaden, want mijn internet heeft daar te veel moeite mee. greetz. Tim Bewerkt: 23 februari 2008 door Tim
Galiorix Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 GE-WEL-DIG Tim, het ziet er echt über uit. Ik ga met mijn eigen industrie lot opnieuw beginnen, daar horen jullie later iets van. Keep it up! Greetz
Recommended Posts