Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

een release zonder missies ben ik zeker niet voor! Als we het met missies doen dan zal het publiek het allemaal veel beter vinden, omdat de speelduur langer is, ookal zijn het maar een aantal missies, we kunnen later alsnog uitbreiden met meer missies toch?

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

we moeten niet met halfe release's gaan beginen. dat is voor iedereen kut. want je kan dan de hele mod speelen en dan ben je er op uitgekeken. later komen dan de missies maar heb je er geen zin meer in omdat je heel ms al gespeelt hebt. maar ik denk dat we rond de zomervakantie tog wel klaar kunnen zijn met ms.

Link to comment
Delen op andere websites

dan zal dat niet met heel veel missies zijn, zoals het er nu voor staat in ieder geval. Maarja, eigelijk moeten we dit soort dingen niet verder gaan bespreken hier, maar in het prive forum of op MSN.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Beste MS matties.

Helaas ben ik de afgelopen week niet meer online geweest. Want ik heb een nieuwe PC, maar het is me nog steeds niet gelukt om werkend internet te krijgen.

maar daarentegen heb ik wel 3ds max erop geinstalleert!. En zo'n nieuwe pc stimuleert me perfect om te modden. Ik ben nu bezig met een nieuw lot.

de lots 4, 3 worden gerenoveert, de gebouwen worden anders, meer gedetaileerder. Ik hoop dat mijn inspiratie boost blijft.

m.v.g. Tim

Link to comment
Delen op andere websites

1- Wat is je nickname? Tjerk.

2- Heb je GTA San Andreas? Ja.

3- Welke functie(s) wil je doen? Missions Scripten.

4- Kun je models in GTA SA zetten? Als het echt moet wel. ^_^

5- Met welk tekenprogramma werk je? Niet van belang.

In dit topic staan wat voorbeelden van wat ik kan ^_^ : Klik

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kreeg ik via pb op gtaforums.com:

Hy Wazuup!

I like GTA: Mafia Stories. Can I join in the team? I am a good TXD modder. Please visit my mods on gta-worldmods.de (just get my name in searcbox. I can made little vehicle mods like my Gang Hustler or my Sultan Copcar. I have many ideas how can I help for the Team smile.gif

I wait your answer, I hope there is a place for me in the Family Don Wazuup lol.gif

Greetings by: Roberto!

Helaas zoeken we alleen moddelers atm.

Link to comment
Delen op andere websites

een goede missie schripter hebben we zeker heel hard nodig jij bent dus aangenomen ik heb de missies ff doorgelezen wat je al gemaakt hebt. (nog niet gespeeld) maar het klinkt heel goed. ik hoop dat je ook zulk zoort missies kan maaken voor deze mod.

Link to comment
Delen op andere websites

een goede missie schripter hebben we zeker heel hard nodig jij bent dus aangenomen ik heb de missies ff doorgelezen wat je al gemaakt hebt. (nog niet gespeeld) maar het klinkt heel goed. ik hoop dat je ook zulk zoort missies kan maaken voor deze mod.

Hij is al aangenomen, maar ik kan bevestigen dat ie mooie missies kan maken :D Ik heb ze gespeeld en ze zijn erg mooi :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ha mensen, ik heb weer internet op mijn nieuwe pc, en zoals ik jullie heb beloofd heb ik hier wat updates van mijn lot10

lot10w1mk3.jpg

lot10w2ay0.jpg

lot10w3dw5.jpg

lot10w4ql0.jpg

de een na laatste screen laat een betonnen vlak op gebouw zien, hier komt echter een grote poster. Wat precies weet ik nog niet, iig niet iets van een winkel ofzo

p.s. Ik ben de screens vergeten te risizen, en ik doe het liever niet opnieuw uploaden, want mijn internet heeft daar te veel moeite mee.

greetz. Tim

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...