Blastov Geplaatst: 30 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Het idee is goed, een goede tip is dat je de deuren en ramen naar binnen 'duwt'. In 3Ds max heet die optie extrude, weet niet hoe die in sketchup heet. De bedoeling is dat je uiteindelijk een heel stuk grond vol bouwt met gebouwen, wegen, natuur e.d. Kun je dat goed met sketchup en kost dat niet te veel tijd ?
Yay__Creec Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 jullie zoeken jaren 45 auto's ofniet??
Blastov Geplaatst: 31 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Ow daar doe ik niet zo moeilijk over, zoek maar gewoon wat vets wat enigszins in de stijl past.
Yay__Creec Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 (bewerkt) Ow daar doe ik niet zo moeilijk over, zoek maar gewoon wat vets wat enigszins in de stijl past. maar er moet tog wel een tijdlijn inzitten?! jaren 50 (zoiets als the Godfather 2) of jaren 80? als het ongeveer in de jaren 50 afspeelt, heb ik alvast een sirene gemaakt voor de politie wagens Bewerkt: 31 mei 2009 door Yay__Creec
Yay__Creec Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 eey tim ik had eerst gevraagd aan blastov of ik mee kon helpen met auto's zoeken en hij zei dat het goed was maar toen bedacht ik me dat we ook een sirene nodig hadden, dus ik heb een sirene gemaakt, maar aan wie kan ik die laten horen (het is m'n 1e sirene maar ik vind hem wel goed gelukt)
NickOwnage Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Ik heb een vraag. Als je een nieuwe auto maakt. Moet je dan een auto vervangen door een andere auto of kan die er gewoon bij?
Fedmas Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Yoow, Ik wil me aanmelden als Designer: 1- Wat is je nickname? Fedmas 2- Heb je GTA San Andreas* Ja xd 3- Welke functie(s) wil je doen? Designer 4- Met welk tekenprogramma werk je? Adobe Photoshop Cs4. Pm me maar met wat je weten wilt, dan pm ik terug + me msn.] Fedmas ps. Ik heb op deze pc geen voorbeelde, ik ben ni thuis atm..
Blastov Geplaatst: 31 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 We hebben op dit moment geen photoshop opdrachten. Er schiet me wel iets te binnen, kun je ook gebouwen, monumenten, huizen etc. designen ? Ik ben soms nogal inspiratieloos wat betreft gebouwen. Als je dat kan, kan ik ze namaken, misschien een idee om dat eens uit te testen.
Blastov Geplaatst: 31 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Zover ik weet moet je ze vervangen. Volgens mij heeft de engine van SA een limiet wat betreft voertuigen en het heeft (helaas) nog veel meer limieten.
Tim Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 @Yay__Creec stuur die sirene maar update process: Beste mensen, in ieder geval kan ik jullie meededelen dat er wat verder process is verlopen in mafia stories. Ondertussen heb ik al enkele stappen gemaakt bij het maken van een niewe wijk op mijn gebied. Deze wijk zal zich geheel in de begen bevinden, en zal smalle straatjes e.d. bevatten. Hier staan de duurste huizen . Je kan het vergelijken met Vinewood, alleen dan in MS stijl. greetz. Tim
Yay__Creec Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 (bewerkt) ik wil niet opdringerig zijn maar in welke tijd speelt het zich af? (voor het zoeken van de auto's) ik heb trouwens ook al een siene, mischien vinden jullie het wat... Bewerkt: 1 juni 2009 door Yay__Creec
Royboow Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Het idee is goed, een goede tip is dat je de deuren en ramen naar binnen 'duwt'. In 3Ds max heet die optie extrude, weet niet hoe die in sketchup heet. De bedoeling is dat je uiteindelijk een heel stuk grond vol bouwt met gebouwen, wegen, natuur e.d. Kun je dat goed met sketchup en kost dat niet te veel tijd ? Ik doe wat me opgedragen word, alleen ben ik soms wel een paar dagen bezig met een dingetje omdat ik het dan weer genoeg vind. Maar als je deadline geeft denk ik wel dat het lukt
Tim Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 @snowleopard ditzelfde probleem hebben wij ook. Een deadline lijkt me niet verstandig want dat gaat denk ik niet goedkomen, we halen het niet, en dan is het weer ene hoop gedoe, iedereen duidelijk maken dat de release weer is uitgesteld. maar doe je model eens texturen met HQ textures en meer details toebrengen. greetz. Tim
~Victorious~ Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 (bewerkt) 1- Wat is je nickname? ~Victorious~, ~Vic Vance~ op gtaf.com 2- Heb je GTA San Andreas Ja 3- Welke functie(s) wil je doen? Photoshoper 4- Kun je models in GTA SA zetten? nee 5- Met welk tekenprogramma werk je? GIMP Ik ben vooral geïnteresseerd in het texturen van kleding voor mijn werk klik hier of hier. Als het nodig is kan ik ook wel moddelen met sketch-up, wat voorbeelden van m'n kunnen in SU: Grotere screens nodig, zeg het maar. grtz Tom Bewerkt: 1 juni 2009 door ~Victorious~
Recommended Posts