Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Waarom denk ik zomaar dat dit project lichtelijk al een half jaar dood is, of zoals men het graag noemt op een laag pitje.

Schijn bedriegt.

De zonneschijn bedriegt me ook elke keer weer als ik naar het strand ga. Dan denk ik dat ik me heb vergist en het slecht weer blijft, maar uiteindelijk komt die dan toch achter de wolken vandaan, en zie ik dat ik wel gelijk had.

Bewerkt: door PizzaTonno
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Waarom denk ik zomaar dat dit project lichtelijk al een half jaar dood is, of zoals men het graag noemt op een laag pitje.

Schijn bedriegt.

De zonneschijn bedriegt me ook elke keer weer als ik naar het strand ga. Dan denk ik dat ik me heb vergist en het slecht weer blijft, maar uiteindelijk komt die dan toch achter de wolken vandaan, en zie ik dat ik wel gelijk had.

Maar soms speelt zonneschijn een spelletje met je, en dan komt ie half achter de wolken vandaan en dan komt er toch weer snel een ander wolkje voor. Het is een conspiracy theory. Allen, pak de wapens! De nucleaire troep en bombardeer Irak!

Link to comment
Delen op andere websites

, ondertussen zijn er nou wat meerdere mensen bezig in MS. Ikzelf ben wat interesse verloren en ben nu bezig muziek mixen.

Ik moet jullie wel zeggen dat ik er weer lichtelijk in begin te komen, heb net weer een gebouwtje afgemaakt. Kijk Mafia Stories is halfdood, maar wij zijn niet het enige project wat half dood is.

greetz. TIm

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

BUMP ...

Overal is er hier BUMP !!!! :schater: Maar , gaat het hier nog vooruit ? Ik weet wel dat jullie hard werken , maar mss kunnen jullie dit in procent uitdrukken (hoever het al staat .) Dat zou top zijn !

Link to comment
Delen op andere websites

BUMP ...

Overal is er hier BUMP !!!! :schater: Maar , gaat het hier nog vooruit ? Ik weet wel dat jullie hard werken , maar mss kunnen jullie dit in procent uitdrukken (hoever het al staat .) Dat zou top zijn !

Mijn progress van mijn eiland is ongeveer 15%, maar ik ben pas opnieuw begonnen vanwege een harddisk crash. Maargoed, het ligt tenminste weer op de rails. Ik zal straks even een plaatje in het ppt plaatsen :)
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het zijn werkelijk practige screenhots! Jammer dat het niet voor GTA IV is, dan zou het er nog mooier uit hebben gezien. Maar ach, wie weet komt er een keer dat het gemakkelijk overgezet kan worden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wel , jullie zeggen dat jullie op GTA IV willen bouwen . Maar gaat dit zijn als dit project af is ? Want anders geraakt het (denk ik) nooit klaar !

ONTOPIC: Wat mij wel leuk lijkt is dat je banken gaat kunnen overvallen zoals in 'The Godfather' . Als dit niet gewoon lukt , kan je er misschien een missie van maken dat er ALTIJD is ? (Dus dat hij niet weggaat als je hem hebt uitgespeeld .)

Ik ben geen modder , dus ik heb er geen verstand van hoe moeilijk modden kan zijn .

M.v.g. Dakendak

Bewerkt: door Dakendak
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Hallo,

ben net nieuw op dit forum, heb sinds een paar weken eindelijk wat mods geïnstalleerd voor gta sa en ben zodoende op dit forum terecht gekomen..

Even een paar vraagjes:

Zijn jullie nog bezig met MS?

En op hoeveel % zitten jullie ongeveer?

Word MS uitgebracht voor sa of IV? (wat mij betreft voor sa)

Greetz, Redron

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je kan doen is alle wapens van anader GTA's verzamelen en zo maken datz e in andere GTA delen apsen

Zo als dat de mini gun van GTA VC word gemaakt en bij GTA III kan

En zo ga je maar door enz ;)

mvg. Kratod

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...