Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Hallo,

ben net nieuw op dit forum, heb sinds een paar weken eindelijk wat mods geïnstalleerd voor gta sa en ben zodoende op dit forum terecht gekomen..

Even een paar vraagjes:

Zijn jullie nog bezig met MS?

En op hoeveel % zitten jullie ongeveer?

Word MS uitgebracht voor sa of IV? (wat mij betreft voor sa)

Greetz, Redron

Omdat niemand antwoord , zal ik het maar doen . Ja , dit is voor SA . Staat er trouwens duidelijk in . Ik zit niet in het team , dus de vooruitgang kan ik niet zeggen . Je kan wel al de demo downloaden ...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Omg.. Super werk Tim :)

Echt nice..

Als je het in Gta IV krijgt, is het dan nog steeds dezelfde Belichting?

Mvg

-Traser

sorry voor de out to date update. Maar ik weet nog niet in hoeverre we objecten in GTA IV kunnen zetten. Er is al wel een map editor. Maar voorderest weet ik niets over prelightning. Misschien kunnen we dat ooit een keer opzoeken

Link to comment
Delen op andere websites

Cittá di Corruzione:

Beste mensen,

MS is dood, tenminste dat is wel wat we onderhand kunnen veronderstellen. Maar om jullie weer eventjes een beetje hoop in te praten, wil ik jullie zeggen dat ik nu klaar ben met het laatste gedeelte van mijn CDC (valle del ombra)(onder terra del ombre alta(heuvel)).

Ik heb dit gebied samengevoegt met de andere gebieden. Tot nu toe staan er 3 van de 5 gedeeltes van CDC ingame. Het gebied aan de kust (laaste screenshots). En het gebied van de eerste screenshots, en Terra del ombre alta (allerlaaste screenshots)

Helaas kan ik moeilijk screens posten omdat mijn internet er constant uitligt. Dus daarom kan ik nu niet even gauw wat screenshots laten zien. Ik kan julie wel zeggen dat het uiteidnelijk nog niet helemaal klaar is. Ik ben nu bij de vervelende dingen gebleven, en dat zijn:

-Raamtextures. en deurtextures toevoegen

-Oevers langs grachten volbouwen

-generics plaatsen

-Terra del ombre alta voorzien van huisjes e.d.

-COLs maken voor nog 1 van de 5 gebieden + Cols Valle del ombre, reeds aanwezig

Link to comment
Delen op andere websites

@BB:

De reden dat we VC hebben gekozen is omdat we de boundarie hack van MC-Kay (gtaforum.com) mochten gebruiken. Deze verlegd de limieten van VC.

Heeft GTA United ook gedaan, en dat is zelfs voor SA!

----------------------------------------

Wat ik graag wil, is een niet bugged versie met een goede map, de peds en de tracks enzo komen later wel.

Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
dit heeft niets te maken met de engine, dit is gewoon een texture bug van rockstar, Ik beloof je dat je dit niet terug zal zien in GTA MS

Is er dan mischien een mod die ervoor zorgt dat dit niet meer voorkomt?

Dat weet ik niet. Maar ik denk het niet.

Nee, want dan zou je de hele stad moeten hertexturen. Rockstar is gewoon slordig geweest bij het maken van GTA III, VC en SA.

Maar er is toch ook zo'n mod SRT3 die alles hertexturen, kan het daar niet mee?

Ja, die gebruik ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn werkelijk practige screenhots! Jammer dat het niet voor GTA IV is, dan zou het er nog mooier uit hebben gezien. Maar ach, wie weet komt er een keer dat het gemakkelijk overgezet kan worden :)

XD, ze zijn al bijna dood. Ik hoop dat dit afgeraakt!

Link to comment
Delen op andere websites

@BB:

De reden dat we VC hebben gekozen is omdat we de boundarie hack van MC-Kay (gtaforum.com) mochten gebruiken. Deze verlegd de limieten van VC.

Heeft GTA United ook gedaan, en dat is zelfs voor SA!

----------------------------------------

Wat ik graag wil, is een niet bugged versie met een goede map, de peds en de tracks enzo komen later wel.

Denk je dat iemand een buggy mod wil met geen peds enzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Updates;

ik had deze al een hele tijd niet meer kunnen uploaden, voorlopig heb ik thuis geen internet, definitief, dus ik kan maar heel zelden actief zijn voor ms bij besprekingen en screenshots uploaden

post-3-1260644331,35_thumb.jpg

screen2

screen3

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

@BB:

De reden dat we VC hebben gekozen is omdat we de boundarie hack van MC-Kay (gtaforum.com) mochten gebruiken. Deze verlegd de limieten van VC.

Heeft GTA United ook gedaan, en dat is zelfs voor SA!

----------------------------------------

Wat ik graag wil, is een niet bugged versie met een goede map, de peds en de tracks enzo komen later wel.

Denk je dat iemand een buggy mod wil met geen peds enzo?

Nou ik zou na al dat langen wachten wat we nu al doen wel is wat ingame beelden willen zien op mijn eigen scherm. Dus misschien een idee om een deel van het eiland uit te brengen als demo/beta. Zo houd je ons zoet, zien wij gelijk hoever en van welke kwaliteiten deze TC is en zijn jullie even van ons gezeur af. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Denk je dat iemand een buggy mod wil met geen peds enzo?

Nee dat niet, maar bij sommige mods die crashen altijd.. Maar daar zijn de peds enzo wel goed.

Ik heb liever een stabiele map, en de mods (voertuigen) apart meegeleverd.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...