Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Beste,

In deze post wil ik jullie duidelijk maken hoe het nou precies zit met Mafia Stories. Zoals jullie al waarschijnlijk al vermoeden is MS al 4 jaar bezig, en is er nog steeds voor die tijd ontzettend weinig vordering uit gekomen.

Mafia Stories is begonnen in 2006, onder GTA VICE CITY. Na enig overleg waren wij overgestapt naar GTA SA vanwege de mogelijkheden. In December 2008 hebben jullie onze trailer kunnnen bezichtigen, maar ik moet toegeven dat het heel anders uitgewerkt is.

De beelden die op deze trailer waren te zijn, zijn niet meer van toepassing op het huidge GTA MAFIA STORIES. Na verloop van tijd is het zogenaamde linkereiland van Cittá di Corruzione opgegeven, omdat ik er geen vordering uit kon halen. Sinds dien is het Mafia Stories team uit elkaar gegaan, en ben ik nog de enige die actief is in Mafia Stories. Naast mij heeft MartyCeha zich ook actief in willen zetten voor GTA: Mafia Stories, helaas is zijn computer verschillende keren gecrasht, en is hij daardoor al zijn vordering, en modelleer werk kwijtgeraakt. MartyCeha heeft sindsdien ook niet meer actief kunnen zijn.

Naast MartyCeha was ik degene die door was gegaan, met het Nieuwe Cittá di Corruzione, dat je mooi kunt bezichtigen in het official PPT topic. Jammergenoeg ben ik tegen een probleem aan gelopen, en ben ik mijn ingame settings kwijtgeraakt. Wat dus betekend dat ik alles opnieuw moet mappen. (gelukkig heb ik de DFFs nog). Dit motiveerde mij niet echt, daardoor heb ik het eiland afgewerkt in 3ds max. En is CDC 100% klaar met modeling en texturing.

Doordat ik mijn IPLs e.d. van MS ben kwijtgeraakt, ben ik nu minder gemotiveerd geraakt, en kent MS op dit moment alleen vordering in het moddling werk. Nu dat CDC klaar is, ben ik begonnen aan een ander eiland La Fuga Al Sola, mijn plannen voor dit gebied zijn o.a. een Vice City sfeertje creeeren, wat op Scarface is gebasseert. Wat mijn plannen verder zijn, kan ik jullie nog niet zeggen, want die fout heb ik vaker gemaakt, doordat ik te enthousiast een plan wou uitwerken, en daardoor er niets meer van is gekomen. Qua vordering gaat La Fuga al sole ook de goede kant op. Op dit moment heb ik een voedgangerszone/winkelcentrum, en uitgaansgelegenheden gebied gemaakt dat zeer fraai is weergegeven. SCreens kunnen jullie bekijken in het official PPT.

--------------------------------

MS is op dit moment erg onactief, en er is geen team meer. Daarom wil ik ook met jullie bespreken of we dit Subforum eventueel weg zullen halen en dat we in plaats daarvan alle vorderingen in één topic laten zien.

greetz.

Tim

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Tja, het is dat er niet veel Photoshop werk is, en ik geen tijd heb om te leren modellen etc.

Om het in een topic te doen, lijkt me wel goed, er is niet veel nodig voor een goede mod.

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk denk ik dat dat wel één van de betere ideeën zou kunnen zijn voor deze mod. Zeker omdat dit sub-forum heel goed verstopt zit en dus weinig bezoekers kent. De textures and modelling showroom wordt wel beter bezocht dus ik denk dat je daar ook meer reacties op je progressie zult krijgen wat ook meer motiveert. Een groot subforum als dit wat maar door enkele leden wordt bezocht is misschien wel een beetje doods.

Ik ben dus voor één topic, misschien dat je daar zelfs nog nieuwe modellers aantrekt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Wow dat dit nog steeds actief is.

Tim goed bezig!

Is het nu nog actief dan?

Doet die ''Tim'' dat trouwens allemaal in z'n eentje?

Ik ben overigens onbekend met deze mod, ziet er goed uit iig! Keep the work going!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 maanden later...

Beste mensen en leden,

Ik weet dat ik lang niet meer iets van mezelf heb laten horen. Mafia Stories is nu zeker wel dood. Toch ben ik heel af en toe nog bezig. met la fuga al sole. Ik ben nu steeds meer aan het overwegen dat het toch misschien chill zou zijn om een ingame footage te maken. De komende weken heb ik niet veel tijd omdat ik met mijn studie zit. Ik zie graag dingen ingame. Helaas is mijn motivatie hiervoor wel wat afgenomen. Mafia Stories heeft veel highpoly gebouwen, en die vergen natuurlijk lowpoly cols. Deze zijn opzich tog niet altijd even makkelijk om te maken. Dan erbij moeten ze ook nog precies dezelfde coords en pivots hebben, en toch krijg ik constant te maken met bugs.

Ik hoop echt dat mijn ingame motivatie terugkomt. Tot nu toe is het Canals island en een gedeelte erachter klaar, en ga ik mezelf richten op de downtown van La fuga al sole.

mvg.

Tim

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Wodjow! Dat ziet er inderdaad gruwelijk lekker uit! Ik heb deze mod altijd op een laag pitje gevolgd maar dit is inderdaad geweldig mooi werk!

Mocht je iemand nodig hebben voor een soort missie-script achtig iets, ik wil wel wat proberen. Ik heb redelijke ervaring, en leer snel.

Misschien tot ziens!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...