Giorgo Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Ik kreeg de keuze om screens in Cartoon te maken ? Bedoel je dan zo een soort Artwork als San Andreas. Ik wil me ook graag aanmelden voor Trailers of dergelijke te maken. Ik kan zeer goed overweg met videoprogramma's. Dus ik kan ook filmpjes en dergelijke maken.
Blastov Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Als er wat meer ingame is zoals bruggen, country side en wat lots mag jij trailer maken
Miyamoto Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Zie er goed uit...Ik kan texturen en een beetje modellen maarja...
AmsterdamBoy Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 (bewerkt) Ik heb nog geen antwoord (paar pagina's terug) Maar is dit nog in MAAK? EDIT: OOPS Ik moest dit in State of liberty doen. Sorry! Bewerkt: 15 maart 2006 door AmsterdamBoy
DaBeast Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 De Tompson is al geconverteerd door Blaster . Nu de rest nog . Greetz
Jorge_F Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Erg vet wapen hoor, eindelijk weer wat actie in dit topic .
Blastov Geplaatst: 15 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Dabeast, zou je eigem screen willen posten en niet die van mij aub Maja stekelbaars ingame:
Jorge_F Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Dat stekelbaarsding zit niet helemaal goed in je hand zo te zien. Verder ziet hij er wel goed uit .
Blastov Geplaatst: 15 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 I know, de texture is ook niet zo mooi vind ik Ik ga zelf een IFP (animatie) voor maken
DaBeast Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Blaster, maakt toch niet uit yo . Het is toch een mod topic. Ik ga maar eens een lot huren . Greetz
Tim Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 (bewerkt) Ik heb hier nog een screen van Crowning hills, Crowning hills word de country side van GTA MAFIA STORIES, ik heb plannen dat deze uit 3 delen gaat delen, 1 Duneland-> heuvelachtig,duinachtig gebeid met rotsen 2 greenchester hills -> groen landschap, met o.a. bossen, en rotsen 3 Crowning highs -> bergachtig gebied Er komt helaas wel geen snelweg, maar daardoor zal de mobiliteit niet afnemen, ik ga de wegen overzichtelijk maken, door een weg te maken die langs de kustlijn loopt, vanuit die weg, gaan er wegen naar de binnenkant van het eiland toe, de volgende screens zijn van Duneland, Deze zijn nog heel erg in W.I.P status, maar ik heb toch besloten jullie alvast er iets van te laten zien, Bewerkt: 17 maart 2006 door Tim
Tim Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 (bewerkt) Ik heb hier nog wat screens van de W.I.P. status van Crowning hills, hierbij zie je ook het water wat een mooi effect geeft Bewerkt: 17 maart 2006 door Tim
Blastov Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Goed gezecht Tim, alleen een correctie: Mafia is groter dan vc dus dat hele eiland zal er al niet in kunnen zonder hack.
Tim Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) Ik heb hier nog een screen van Crowning hills, een zijkant is nu af, en ik ga beginnen aan de binnenkant, dus dat wil zeggen dat ik de andere wegen ga maken, die naar de binnenkant van het eiland lopen. Er worden ook nog wat textures aangepast, want deze textures komen saai over... Bewerkt: 18 maart 2006 door Tim
Recommended Posts