.Antonio Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2006 Oke, ik ben geen modder maar HIER staan wat tutorials van modden en ook ingame zetten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 15 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 Ik zou zeggen, leer modden mien jong. Maar die link van je die kennen we hier allemaal al en voor ons ziit daar weinig nieuws tussen wat wij niet kunnen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl_Johnson2 Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 Wow heel mooi gemaakt coole mod lijkt me. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 20 eyes: het is geweldig!. Dankzij jou zit er wat leven in dit topic, binnenkort updates CdC ingame. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2006 (bewerkt) Matiscus, is het probleem misschien niet inmiddels opgelost? Want The Royal Guardian heeft nu ook een blog, terwijl TheGuardian toch echt geen MegaLid is. Kun je dit eens nagaan? //> Edit: Verdomme, nog steeds niets Matiscus... Bewerkt: 16 november 2006 door Wazuup Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2006 Ik heb even iedereen terug toegevoegd als editor. Als iemand zo vriendelijk mogelijk zou willen zijn omdat eens uit te testen of het werkt? Laat maar zitten, The Guardian heeft een blog gekregen omdat hij een corp leidt. De limiet voor een blog te editen ligt dus nog steeds op ML+. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2006 (bewerkt) Ik wil me graag aanmelden voor een PS'er, of zijn die helemaal niet nodig ? Ik kan o.a Wallpapers Signatures Loadingscreens Textures Maken ~Whoop (eerder MS) lid .Tales. Edit, Als ik mijn PC binnen heb, ga ik mij es verdiepen in modellen en ingame zetten enz enz Bewerkt: 17 november 2006 door .WhoopDiDoo. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2006 Hallo, .:WhoopDiDoo:. PhotoShopper:. Aangenomen Modder:. Aangenomen Welkom terug, Grat, Gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 Hier screens die nog niet voor de 'buitenwereld' bestemd zijn. Ik kan zelf nog geen screenshots tonen, ik ben nog nergens aan bezig geweest. Als mijn PC binnen is, kan ik met 3DS gaan beginnen, ik hoop dat het deze keer wel lukt ! ~Whoop Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2006 (bewerkt) hallow. ik zou mij ook graaw (weer) aan willen melden voor deze mod. en dit dan graag als 3d Modeller. ik ben al besig geweest om wat mooi's te maaken. en ik hoop dat het gelukt is. het is een bioscoop en ik denk dat die dus ergens bij de stat moet. het is ook nog niet helemaal klaar want de textures zijn nog niet alemaal op de juiste plek. als je mij zou vraagen welke kwaliteit mijn bios is: dan denk ik tog wel dat het MS kwaliteit is. ( wat hier staat uitgelcht. door blastov ) (er komt tog wel iets van een winkes centerum tog ?? ) want een bios tussen alle woon wijken en zo dat klopt niet helemaal. EDIT tip's zijn ook nog vanharte welkom hoor. dan kan ik hem mischien mooier maaken. EDIT 2 aan de zijkanten koomen ook nog generiks ( of hoe dat dan ook heet.) zodat dat niet meer zo kaal is. Bewerkt: 20 november 2006 door kees1991 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2006 Prachtige models Kees, welkom in het team. PM me even je MSN. Dan praten we daar rustig verder. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2006 (bewerkt) Ik had deze al lang gemaakt, ik vind hem zelf erg tegenvallen: Bewerkt: 21 november 2006 door Big-Bear Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2006 (bewerkt) Tja Robin, hij is wel aardig maar ik ga ook niet echt uit me dak. Het lijkt me ook een beetje klein, al weet ik natuurlijk niet waarvoor je het wil gebruiken. Dakgoot is wel erg mooi gemaakt, alleen als we even realistisch zijn is het natuurlijk nergens voor nodig, omdat je geen schuin dak hebt. Ik weet dat je veel beter kunt dan dit, en dat weet je zelf volgens mij ook Edit door Dieter: Om mijn berichten niet te kort en spammend laten lijken, edit ik lekker Frank zijn bericht. Ikzelf vind je dakgoot erg geslaagd en valt de overall wel mee. Met de juiste textures zou dit mooi kunnen worden. Het dak zelf is normaalgezien schuinaflopend, en het dak heeft normaal ook een uitstekende rand. Zozo, dus jij denkt zomaar even mijn berichtje te kunnen editen he? Nou weet je wat, ik edit het gewoon zelf weer met een screenshot erbij Edit door Dieter: En jij denkt dat je zomaar ons ongestraft kan ownen? Je hoort nog van ons! Bewerkt: 21 november 2006 door DaBeast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-*-Appie-*- Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2006 (bewerkt) hallo, ik wou me wel aanmelden als 3d moddeler ik werk met 3dstudio Max ook kan ik photoshoppen ik kan wel plaatjes laten zien maar dan via de mail als het kan;) ik hoor het wel gr.. Ap Hierzo een paar plaatjes van me werk, Bewerkt: 27 november 2006 door -*-Appie-*- Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2006 (bewerkt) Prachtige models Appie, je besteed er veel werk aan. Dit is de kwaliteit die we nodig hebben, dus welkom in het Mafia Stories Team. PM mij of een ander MS lid voor de nodige informatie (wachtwoorden en dergelijke). Ik weet niet of je ook models ingame kan zetten, zoniet bekijk dan eerst deze en daarna deze videotutorial. Door Beesj: Idd aangenomen Door Wazuup: Mooi zo Beesj Bewerkt: 10 januari 2007 door Wazuup Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts