Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb even iedereen terug toegevoegd als editor. Als iemand zo vriendelijk mogelijk zou willen zijn omdat eens uit te testen of het werkt?

Laat maar zitten, The Guardian heeft een blog gekregen omdat hij een corp leidt. De limiet voor een blog te editen ligt dus nog steeds op ML+.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil me graag aanmelden voor een PS'er, of zijn die helemaal niet nodig ?

Ik kan o.a

Wallpapers

Signatures

Loadingscreens

Textures Maken

~Whoop (eerder MS) lid .Tales.

Edit, Als ik mijn PC binnen heb, ga ik mij es verdiepen in modellen en ingame zetten enz enz

Bewerkt: door .WhoopDiDoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Hier screens die nog niet voor de 'buitenwereld' bestemd zijn.

Ik kan zelf nog geen screenshots tonen, ik ben nog nergens aan bezig geweest.

Als mijn PC binnen is, kan ik met 3DS gaan beginnen, ik hoop dat het deze keer wel lukt !

~Whoop

Link to comment
Delen op andere websites

hallow.

ik zou mij ook graaw (weer) aan willen melden voor deze mod. en dit dan graag als 3d Modeller.

ik ben al besig geweest om wat mooi's te maaken. en ik hoop dat het gelukt is.

bioszk1.jpg

bios2ce3.jpg

bios3zj7.jpg

bios4yr9.jpg

het is een bioscoop en ik denk dat die dus ergens bij de stat moet. het is ook nog niet helemaal klaar want de textures zijn nog niet alemaal op de juiste plek.

als je mij zou vraagen welke kwaliteit mijn bios is: dan denk ik tog wel dat het MS kwaliteit is. ( wat hier staat uitgelcht. door blastov )

(er komt tog wel iets van een winkes centerum tog ?? ) want een bios tussen alle woon wijken en zo dat klopt niet helemaal.

EDIT

tip's zijn ook nog vanharte welkom hoor. dan kan ik hem mischien mooier maaken.

EDIT 2

aan de zijkanten koomen ook nog generiks ( of hoe dat dan ook heet.) zodat dat niet meer zo kaal is.

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Tja Robin, hij is wel aardig maar ik ga ook niet echt uit me dak. Het lijkt me ook een beetje klein, al weet ik natuurlijk niet waarvoor je het wil gebruiken. Dakgoot is wel erg mooi gemaakt, alleen als we even realistisch zijn is het natuurlijk nergens voor nodig, omdat je geen schuin dak hebt. Ik weet dat je veel beter kunt dan dit, en dat weet je zelf volgens mij ook :puh:

Edit door Dieter: Om mijn berichten niet te kort en spammend laten lijken, edit ik lekker Frank zijn bericht. Ikzelf vind je dakgoot erg geslaagd en valt de overall wel mee. Met de juiste textures zou dit mooi kunnen worden. Het dak zelf is normaalgezien schuinaflopend, en het dak heeft normaal ook een uitstekende rand.

Zozo, dus jij denkt zomaar even mijn berichtje te kunnen editen he? Nou weet je wat, ik edit het gewoon zelf weer met een screenshot erbij :D

takeoffcopyhp7.jpg

Edit door Dieter: En jij denkt dat je zomaar ons ongestraft kan ownen? Je hoort nog van ons! franksmiqi2.jpg

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

ik wou me wel aanmelden als 3d moddeler

ik werk met 3dstudio Max

ook kan ik photoshoppen

ik kan wel plaatjes laten zien maar dan via de mail als het kan;)

ik hoor het wel

gr.. Ap

Hierzo een paar plaatjes van me werk,

heo0013011cj5.th.jpg

bnt001wx2.th.jpg

cer002lc4.th.jpg

Bewerkt: door -*-Appie-*-
Link to comment
Delen op andere websites

Prachtige models Appie, je besteed er veel werk aan. Dit is de kwaliteit die we nodig hebben, dus welkom in het Mafia Stories Team. PM mij of een ander MS lid voor de nodige informatie (wachtwoorden en dergelijke). Ik weet niet of je ook models ingame kan zetten, zoniet bekijk dan eerst deze en daarna deze videotutorial.

Door Beesj: Idd aangenomen :DDoor Wazuup: Mooi zo Beesj ^_^

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...