Jump to content

The official forum-savegame!


Ruurd31

Recommended Posts

Het topic is weer open

:Y

Ik kreeg laatst een paar PMmen waar zich de couriers bevonden en de Mt. Chilliad Challenge(s). Daarom vond ik het wel een slim plan om er een kaartje van te maken. Ik heb hier ook nog wat uitleg.

Couriers

Los Santos: De courier van Los Santos bevind zich in het gebied Commerence. Dit ligt vlakbij het strand Verona Beach. Al je bij Roboi's Food Mart bent gekomen staat daar een fiets voor, als je op de BMX stapt start je de Los Santos Courier.

San Fierro: En de courier van San Fierro bevind zich zelfs in San Fierro (jaja, in San Fierro :puh: ). In het gebied Quees vlakbij de golfclub. Als je voor de zaak Hippy Shopper staat, dan stap je op de Freeway (moter) en start de San Fierro courier.

Las Venturas: Deze courier vind zich vlakbij de Burgershot in Las Venturas. Deze Burgershot ligt vlakbij een snelweg in Redsands East. Als je op de Pizzabrommer de Faggio (Faggio bij Burgershot, wel vreemd hé :bonk: ?) bent gestapt start je de courier van Las Venturas.

Chek de blauwe stippen op de kaart, voor de plaats van de courier

De Mt Chilliad Challenge:

Bij de Mt Chilliad Challenges heb je 3 races om deze hele challenge te halen. Je kunt deze Challenge vinden als de rode stip op de bijgeleverde kaart in de bijlage. Je kunt deze missie starten tussen 7 uur 's ochtends en 6 uur 's avonds. Je moet op de top van deze berg op de MotainBike stappen om deze challenge's te beginnen.

Je hebt daar 3 Challenges. De 1e challenge is: Scotch Bonnet Yellow, hier moet je via een route naar beneden vanaf de top van de berg. De 2e challenge is: Birdseye Winder Yellow. Deze begint ook op de top van de berg, je gaat nu via een andere route naar beneden. Als laatste Challenge heb je de Cobra Run de derde challenge. Hier moet je via een gek parcour naar beneden. Je gaat over dunne weggetjes ect.

EDIT: En ik wens jullie veel succes met de missies!!!! :cya:

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 183
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruurd31

    33

  • RobbertR

    22

  • Dizzee

    15

  • AmsterdamBoy

    13

Met toestemming van ruurd heb ik de Nrg500 challenge gedaan. Het lukte hem niet :clown:[/font]

Ik ben naar Los Santos gereden want het volgende is de BMX-challenge. Zo hoeft de volgende niet meer zo ver te rijden. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe de volgende wel... :)

Edit:

Voltooid!

Missie: Wrong Side Of The Tracks

Beloning: Respect +

Bijzonderheden: De Voodoo staat nu niet meer in de garage. Ik heb de Sanchez die ik in de missie heb gebruikt, in de garage gezet.

Veel succes voor de volgende! ;)

waar is je svae-game nu dan ?

ik wil die save-game downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Die heb ik op mijn computer staan :Y . Ik bewaar ze allemaal. Ik upload hem wel even voor je :)

Geupload: Wrong Side Of The Tracks

Je vind hem in de bijlage, veel succes verder :cya:

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe de volgende!

Edit: SA crasht telkens na een paar minuten. Iemand anders mag.

Ik doe de volgende dan wel weer. :Y

BMX challenge gehaald.

Next! ;)

Ah sheep, de volgende zijn de valet parking missies. :)

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

En ik geef me hierbij officieel op om de missie ná die van Dizzee te doen (ik hoor wel welke).....de laatste die ik deed is al weer eeuwen geleden :Y

Edit: zie post van Silverdust. Ik ben gisteravond inderdaad compleet de Valet Parking Missie vergeten en kom er de komende avonden ook niet aan toe. Helaas gaat mijn beurt dan over (grrrrr). Helaas, maar het is niet anders. Silverdust doet de mijne, en daarna mag natuurlijk weer iemand anders......:)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...