Jump to content

The official forum-savegame!


Ruurd31

Recommended Posts

  • Reacties 183
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruurd31

    33

  • RobbertR

    22

  • Dizzee

    15

  • AmsterdamBoy

    13

Sorry, ik trek me terug.

Laat iemand anders de Shooting Range maar doen.

Edit: Wacht, ik doe hem toch! De savegame doet het ineens!

Morgenochtend staat hij hier. :)

Bewerkt: door W³bster
Link to comment
Delen op andere websites

Gehaald: Ammu-Nation Shooting Range Challenge

Beloning: Betere skills, een geldbedrag

Extra: Ik heb een M4 en een Tec-9 gekocht en er een zooi ammo ingestopt met het "Shooting Range trucje".

Ook is de Pistol Skill nu op Hitman Level, en is de Shotgun Skill omhoog gegaan.

En ook ben ik de Sultan die in de garage stond kwijtgeraakt, maar heb er een SFPD Politiewagen voor terug gepakt :puh:

Screenshots:

ammunation14ss.th.png

ammunation27py.th.png

Savegame in de bijlage.

Sorry voor de dubbelpost, maar het topic ging een beetje dood geloof ik.

GTASAsf1.b

Bewerkt: door W³bster
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt W³bster!

--

Ik heb nu 57 Spray-Tags gedaan. Ik heb ze willekeurig door elkaar gedaan, maar hier is nog een kaartje welke nog allemaal gedaan moeten worden:

568dx.png

Ik ben ze van plan om nu of morgen (binnen 24 uur) af te krijgen. Lukt het niet, dan kun je met deze verder gaan. De savegame zit alvast in de bijlage. Maar nog NIET posten hoor, want misschien krijg ik eht binnen 24 uur wel af!!! Mocht ik ze neit binnen 24 uur afkrijgen, dan mogen jullie wel gewoon posten hoor!

Ik zet er maar even "Last Update" onder. Nu weten jullie hoelaat ik voor het laatst er een paar bij heb gedaan. Het kaartje word overigens wel telkens verfrist, dus julie doen niets te veel. ^_^

Last update:

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe de Photo-Obs!

Gehaald: 25 Photo-Ops

Ik heb er 25 Ops van de 50 Ops gepakt. Ik heb een fototoestel gepakt, maar die is bijna op. Er zijn nog 20 schoten over. Bij de bolletjes op deze pagina. van WiKiGTA vind je vast wel weer een nieuwe camera. Hier is ook nog een kaartje welke Ops nog gepakt meoten worden. Ik heb een beetje kris-kras door elkaar heen gedaan. Die bij die blauwe stipjes zou je moeetn halen. Veel succes :cya:

ops5ht.png

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag de rest van de foto ops doen, maar hoelang mag ik er maximum over doen ?

Is het goed dat ik er Maximum 2 dagen voor neem, Na 2 dagen (19/4/06) mag iemand anders hem doen

Edit: jij bent me voor dus... :fy:

Bewerkt: door Tim Van Vynckt
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ik het hier mag zeggen, maar ik heb de save-game van You've had your chips gedownload, en hij zegt: save game corrupted, en dan klik ik erop, zegt ie load failed blabla...

hoe kan dat :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe wel de eerste 25 Oysters ofzo.

EDIT: Als ik CJ huis uit kom krijg ik een error dus iemand anders moet hem helaas doen :(.

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Link to comment
Delen op andere websites

Er is iets raars met de savegame. De Map geeft aan dat ik ergens op zee ben. Ik heb versie 1 orgineel. Dus iemand anders mag het doen.

Raar.jpg

Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...