S.W.A.T. Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Ik ben wel blij met deze verloting maar Roemenie kan ook voetballen twee jaar geleden ongeveer won het met 5-1 van Duitsland. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Ik ben wel blij met deze verloting maar Roemenie kan ook voetballen twee jaar geleden ongeveer won het met 5-1 van Duitsland. 3-1 Reageren
Pitbull Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 (bewerkt) wisselde Servie 4x? Krijgt Servië-België nog een staartje? Het kan. Volgens de Uefa wisselde Javier Clemente vier keer. Volgens het westrijdreglement van de Uefa mogen er maximum drie veldspelers gewisseld worden. Clemente zou vier wissels hebben doorgevoerd. In de 58ste minuut bracht de Spanjaard Lazovic voor Trisovic. Ergic kwam in de 71ste minuut voor Koroman. In de blessuretijd kwam Duljaj voor Pantelic. Dat zijn de wissels die zeker gebeurd zijn. Twijfel is er bij de derde wissel van Clemente. Volgens de site van Uefa werd in de 81ste minuut Markovic gewisseld voor Stepanov. Op de beelden van de Servische televisie was niet te zien of Stepanov wel degelijk op het veld is gekomen. Daarom is er twijfel. Kwam Stepanov op het veld, dan wisselde Servië wel degelijk vier keer. Het officiële scheidsrechtersblad van scheidsrechter Messina zal uitsluitsel moeten brengen. België kan een klacht neerleggen als Servië effectief vier keer wisselde. bron: sport.be ik wist niet waar ik het mocht plaatsen, bij Europees voetbal of hier..... >>> Door NandroDavids: Ik wel: Er lag ergens achterin dit Forum nog een topic over de kwalificatie voor EK 2008, dus daar heb ik je post naar verplaatst...wel een flinke bump trouwens <<< Bewerkt: 8 oktober 2006 door NandroDavids Reageren
RobertSA Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Wahaha, zal wel mooi zijn voor de Belgen als ze die wedstrijd regelementair winnen. Reageren
Cencicodis Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 Ik denk dat turkije gaat winnen ze hebben eergistern gewonnen met 5-0!!!! Maar jah je weet nooit he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.