Jump to content

Kwalificatie EK 2008


NandroDavids

Recommended Posts

  • 8 maanden later...

wisselde Servie 4x?

Krijgt Servië-België nog een staartje? Het kan. Volgens de Uefa wisselde Javier Clemente vier keer.

Volgens het westrijdreglement van de Uefa mogen er maximum drie veldspelers gewisseld worden. Clemente zou vier wissels hebben doorgevoerd. In de 58ste minuut bracht de Spanjaard Lazovic voor Trisovic. Ergic kwam in de 71ste minuut voor Koroman. In de blessuretijd kwam Duljaj voor Pantelic. Dat zijn de wissels die zeker gebeurd zijn.

Twijfel is er bij de derde wissel van Clemente. Volgens de site van Uefa werd in de 81ste minuut Markovic gewisseld voor Stepanov. Op de beelden van de Servische televisie was niet te zien of Stepanov wel degelijk op het veld is gekomen. Daarom is er twijfel.

Kwam Stepanov op het veld, dan wisselde Servië wel degelijk vier keer. Het officiële scheidsrechtersblad van scheidsrechter Messina zal uitsluitsel moeten brengen. België kan een klacht neerleggen als Servië effectief vier keer wisselde.

bron: sport.be

ik wist niet waar ik het mocht plaatsen, bij Europees voetbal of hier.....

>>> Door NandroDavids: Ik wel: Er lag ergens achterin dit Forum nog een topic over de kwalificatie voor EK 2008, dus daar heb ik je post naar verplaatst...wel een flinke bump trouwens :clown:<<<

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...