Jump to content

Bonus 4x4?


Flitskikker

Recommended Posts

Ik las dit net op een site:

Bonus 4x4 in Shoreside Vale

Voltooi de Mafia missies in Portland in story mode ga dan naar Shoreside Vale.

Onmiddelijk, wanneer je van de brug af komt, draai je links.

Volg de weg totdat je de luchthaven voorbij bent.

Ga naar boven waar de weg een U-bocht maakt.

Rij op het platform en draai rechts om op volle snelheid te komen.

Dit moet gedaan worden omdat er een erg klein stukje land onderin is.

Je moet snel stoppen -- hup voordat je springt vanaf het platform.

Nadat je bent gelandm zal je een tunnel achter je zien.

Rij de wagen erin en neem de linker bocht -- als je de rechter bocht neemt, zal je dood vallen.

Wanneer je links rijdt zie je een grote ruimte met een monster truck 4x4 erin.

Wanneer je de truck krijgt, het platform waarop je bent zal naar de oppervlakte rijzen.

Het zal even duren voordat je het bereikt.

Nadat je de top hebt bereikt, rij veilig nar je garage in dezelfde stad en save het spel.

Is dit waar?

Mij is het niet gelukt?

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk is dit niet waar. Ten eerste, als je in een auto zit, kan je nooit doodvallen. Ten tweede, je kan niet naar shoresidevale als je alle mafia missies hebt gehaald, je moet eerst alle Staunton Island missies nog doen. Ten derde, een monster truck zou in geen van de garages passen. Ik zeg nog maar een keer, dit is niet waar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben één van de webmasters van die website :)

Heb even gereageert op het bericht.

Als het echt niet blijkt te kloppen, meld dit alstublieft, dan zullen wij het aanpassen. Wij streven er altijd naar om zo'n correct mogelijke informatie te geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze topic heb ik ook al eens gemaakt, je vind hem hier: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=276

"showtopic=276" :7

Ontopic: Dit lijkt me complete onzin. Er bestaat geen extra Monster Truck, of wat voor onbekend voertuig dan ook, in GTA III. Alle voertuigen zijn terug te vinden in de data-bestanden, en al die voertuigen kennen we ondertussen.

Daarnaast vind ik het hele verhaal over een geheime tunnel en een bewegend platform ongelofelijk onwaarschijnlijk, des te meer omdat zoiets nooit zo lang onbekend zou blijven.

@ Kamikaze: Als ik jou was, zou ik dit verhaal van je site halen en er pas weer opzetten zodra je er bewijs voor hebt, in plaats van andersom. Zeker wanneer het gaat om sterke verhalen zonder screens en duidelijke uitleg. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...