Jump to content

Discussie topic.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi allemmaal.

In dit topic is het de bedoeling dat er over verschillende stellingen word gediscusieerd.

Het is niet de bedoeling dat mensen zomaar een stelling posten want dan word het een rommeltje.

Als je een goede stelling weet PM me die dan, dan post ik deze in het topic en kan er worden gediscusieerd. De stelling zal eens in de week ongeveer vervangen worden. Dit kan eerder zijn als we uit gediscusieerd zijn.

1e Stelling:

Moet Danny Blind trainer blijven van Ajax?

Ikkes

ps. Als het een troep word sluit ik het(te veel oftopic).

Bewerkt: door Ikkes
  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NandroDavids

6

• Ikkes

5

• AmsterdamBoy

5

• Ruurd31

5

Geplaatst:

Blind moet weg, ik vind dat Ajax eens aan een andere trainer moet hebben. Deze trainer mag niet in zijn verleden niet met Ajax in verband zijn geweest. Ajax heeft nu allemaal mensen die met Ajax te maken hebben gehad, gevoetbalt of iets anders dergelijks.

Nu hebben ze 1-4 verloren, dat is schandalig. Elke keer wordt er gezegt dat ze het publiek niet vermaken. Ik ben het daar wel mee eens, ik ga zo de wedstrijden kijken. De nieuwe aankoop Huntelaar was ook niet een goedde set van Blind en de scouts. Hij is nog jong en heeft te veel druk op zijn schouders gekregen. Hij moet Ajax uit de shit halen, dat lukt dus niet.

Conclusie, nieuwe trainer :) .

---------

Ikkes, wou je het zo zien? Lange, uitgebreide onderbouwde mening?

Geplaatst:

Een fatsoenlijke trainer zou geen kwaad kunnen. Dat de Jong weg is komt ook niet echt gelegen. Het brent wel geld op, maar wat heb je aan geld als je niet kan voetballen? Zevende, schandalig gewoon. Het is gewoon een zooitje bij Ajax. Het bestuur moet aftreden, de trainer moet weg. Misschien dat een nieuw bestuur voor een normale organisatie kan zorgen. En een nieuwe trainer voor meer zelfvertrouwen en een beter team.

Zo, dat moest er even uit.

Groetjes[/font] :D

Geplaatst:

Zo bedoelde ik het inderdaad ruurd...

Maar ontopic:

IK denk dat Blind wel moet blijven...Er is nu al zoveel onrust binnen die ploeg met spelers die weg willen, spelers die niet hun contract verlengen en ga zo maar door. Als je dan ook nog de trainer gaat verwisselen dan kan je het denk ik helemaal vergeten..Maar Blind moet sowieso dit seizoen afmaken met Ajax. Volgend seizoen is het mischien verstandiger om met een heel nieuw team te beginnen..Dus goede vervangers voor de spelers die weg gaan en ook een nieuwe trainer..

Maar wie ben ik..

Ikkes

Geplaatst:

Wat jij doet is een vraag stellen, een stelling is

Danny Blind moet weg bij Ajax.

Maar, wat betreft het onderwerp, ik vind dat hij gewoon moet blijven, soms ligt het gewoon niet aan de trainer, Ajax is op het moment geen team, ze moeten een goeie sterke ervaren speler hebben, die alles wat bijelkaar brengt en houd.

-Eli

Geplaatst:

Danny Blind moet blijven bij Ajax , waaroom?

Vorige jaar deed ie het wel heel erg goed gewoon 14punten achter AZ en Feyenoord staan.

Waarschijnlijk kan het hij het wel nog een keer.

En volgonde jaar bestaat ook.

AmsterdamBoy

Geplaatst:

Danny Blind moet weg bij Ajax. Hij is een onzekere trainer met weinig ervaring. Hij verandert telkens van opstelling. Dat is niet goed voor Ajax. De spelers weten niet waar ze aan toe zijn. Ajax heeft behoefte aan een trainer die de boel kan opbouwen en kan zorgen voor duidelijkheid. Volgens mij doet Blind maar wat. De Ridder wegdoen was slecht. Ik vind het nog dommer dat hij Babel op de bank heeft gegooid. Babel wil weg maar ze vragen 12 miljoen voor hem. Een club had 6 miljoen geboden. Dat vind ik raar omdat hij reservespeler is. De Jong laten ze zomaar gaan voor 1 miljoen, dat kan ik niet begrijpen. De spelersgroep is onevenwichtig. Te veel jongere spelers en te weinig oudere spelers. Ze willen 4-3-3 spelen, maar ze hebben amper buitenspelers.

Geplaatst:

Daar had ik net op school nog over gepraat! Hier is mijn mening: Danny Blind moet weg. Hij geeft de ploeg geen vertrouwen meer en hij laat iedereen weg! Het bestuur van Ajax staat achter hem maar de fans pakken steeds weer witte zakdoekjes. Ik vind dat hij weg moet en Johan Cruijff en Marco van Basten de nieuwe trainers moet worden!

Groeten Gtaboy107. :*D

Geplaatst:

Moet Danny Blind trainer blijven van Ajax?

Nee, ik vind dat Blind per direct mag vertrekken.

Gisteren heeft Ajax met 1 - 4 verloren van FC Utrecht, en dat kan echt niet als Ajax zijnde. Blind verandert veel te vaak van opstelling: Hij moet een keer zijn elftal laten staan, zodat de spelers vertrouwen voelen en daardoor beter gaan spelen. Door die constante wisselingen worden ze alleen maar onzeker.

Gister in de wedstrijd tegen Utrecht klopte er ook weer geen hout van de opstelling: Ajax heeft Klaas-Jan Huntelaar aangetrokken als nieuwe spits, en waar zet Blind hem neer? Jawel, op het middenveld! Dat kan gewoon niet, zo'n nieuwe speler moet je vertrouwen geven door hem op zijn eigen positie te zetten. Verder stonden er met Charisteas, Rosenberg en dus ook Huntelaar 3 echte centrumspitsen opgesteld. Dat kan gewoon nooit goedkomen. Bij een 1 - 2 achterstand gisteren kwam Ryan Babel er ook nog eens bij, waardoor er 4 spitsen stonden opgesteld en maar 1 buitenspeler. Natuurlijk, als je achter staat moet je ingrijpen, maar niet door met 4 centrumspitsen te gaan spelen.

@ gtaboy107: Van Basten komt zeker niet naar Ajax: Hij doet het hartstikke goed met het Nederlands Elftal en daar blijft hij nog wel een tijdje. Cruijff komt ook echt niet: Die heeft een schitterend leven op dit moment en ambieert het trainerschap al lang niet meer.

@ de rest die commentaar levert op het aankoop/verkoop-beleid van Ajax: Dat is niet Blind zijn verantwoordelijkheid, maar van de Technisch Directeur: Martin van Geel. Ik vind overigens dat Van Geel er goed aan heeft gedaan om Huntelaar te kopen, maar ze hadden Babel daardoor wel mogen verkopen voor € 6 miljoen. De Jong zijn vertrek naar HSV vind ik ook een goede zet: Nu heeft Ajax nog € 1,5 miljoen voor hem ontvangen, terwijl hij anders aan het eind van het seizoen transfervrij de deur uit was gelopen.

Geplaatst:

Hij kan er echt niks aan doen, Blind kan gerust blijven, maar ja, Maxwell ga nu ook al weg.

Blind is niet helemaal goed om Huntelaar om het middenveld te gooien, hij is veel beter dan Rosenberg.

@ GTABoy107:

van Basten heeft ook kans om trainer te worden van AC Milan, zag ik op TV, maar naar Ajax gaan doet hij vast niet.

Geplaatst:
@ gtaboy107: Van Basten komt zeker niet naar Ajax: Hij doet het hartstikke goed met het Nederlands Elftal en daar blijft hij nog wel een tijdje. Cruijff komt ook echt niet: Die heeft een schitterend leven op dit moment en ambieert het trainerschap al lang niet meer.

Als van Basten de vervanger van blind zou kunnen worden, zou dat echt niet gaan. Ten eerste willen Real Madrid en Ac Milan hem wel hebben. Met NandroDavids ben ik het eens, hij wijzigt te veel aan de opstelling daardoor zal het minder goed gaan met Ajax. Ajax weet nog neit precies hoe elke speler speelt op welke positie. Een taak van de trainer dus. Die moet ervoor zorgen dat alles goed loopt tussen de spelers, zowel binnen als buiten het veld. Ajax koopt en verkoopt speler, sommige zijn basis speler. Kijk naar de wedstrijd van afgelopen zondag. Huntelaar op de nummer 10 positie. Dit kan dus echt niet, hij is spits en ga je hem op het middenveld zetten. Dat is dus een goed duidelijk voorbeeld.

Ik vind dat Blind nog wel een jaartje kan blijven.Ik denk dat het eerder aan het team ligt het is bijna dezelfde team als vorig half seizoen die er voor gezorgd heeft dat Koeman ontslagen was,Ik vindt het veels te makkelijk om altijd een trainer de schuld te geven ,oke soms vindt ik dat die Blind ook niet goed bij ze snikkie is zoals gisteren Huntelaar op het Middenveld zetten.Maar denk is aan het team allemaal jonge pikkies die amper goed kunnen spelen.Ben blij dat Stam naar Ajax gaat ik vindt dat hij een ervaren teamgenoot voor de jonge spelers kan zijn,en hij kan ook goed het spel regelen dus ik vindt hem ook gelijk geschikt voor het aanvoerdersband.En hopelijk komt Perez er ook nog bij is ook zn speler die op het veld voor rust kan zorgen net zoals Stam.

Sorry dat ik zo afdwaalde :)

Ben zelf een trouwe Ajaxcied

Bewerkt: door The Italian

Ik vind dat Blind de speles meer vertrouwen moet geven ze op hun favoriete positie zetten en ze kunnen ook zo speler als van hooiydonk kopen eentje die een beetje oud maar kan voetballen als een van de beste van Nederland.

Bewerkt: door gta-liefhebber

Nieuwe Stelling:

Deze transferperiode zit er weer op...In nederland zijn er ruim 60 transfers geweest.

Zoveel transfers verslechten het niveau van het voetbal.

Ikkes

Ps. voor transferlijst: Klik.

Bewerkt: door Ikkes
Geplaatst:

Daar ben ik het niet mee eens. Het brengt juist de concurentie omhoog, je moet beter gaan presteren om in de basis te komen. Als je een breede selectie hebt moet je harder werken. Het is juist wel beter dat er meer profspelers in de Nederlandse teams komen. Zelf vind ik het beter dat het Nederlanders zijn, daarmee krijg je ook weer meer concurentie voor het Nederlands elftal. HOe meer spelers hoe meer concurentie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...